Meni maku yhdestä naisesta
Pidin häntä ennen jumalaisen kauniina. Sellainen hiljainen, täydellisen mallinen pehmoinen nainen. Ei mitään liikaa eikä liian vähän. Kasvot kuin enkelillä. Ei todellakaan malli/missivartalo, vaan tavallinen sopusuhtainen naisvartalo.
Jotenkin kuvittelin hänet luonteeltaankin ihanaksi ja ei-pinnalliseksi, koska pukeutui tavallisesti ja oli ystävällinen minullekin. Parisuhteessa olevana en toki sillä silmällä katsonut, mutta tuntui, että voisin kelvata hänelle, vaikka olen vain tavallisen näköinen. Ihan peruskomea kuitenkin.
Hän siis oli minulle vain sellainen haavekuva, satujen prinsessa. Rakkaus ei katso ulkonäköä, kuka tahansa voi saada kenet vaan jne.
Väihuomio: Omaa kumppaniani en valinnut ulkonäön perusteella, koska muut asiat ovat tosielämässä minulle tärkeämpiä.
No, tänään näin hänet ensimmäistä kertaa miehen kanssa ja voi luoja mikä mies. Pitkä, tumma, raamikas, trendikäs ja jopa heteromiehen silmään poikkeuksellisen komea.
Siis miten väärässä olinkaan... Enää hän ei näytä silmääni niin viehättävältä ja ylimieliseltäkin vaikuttaa.
Mielikuvat...
Kommentit (94)
Niin sillä olisi pitänyt olla kaljamahainen, itseään vähintään 10 vuotta vanhempi lyhyt työtön juoppo niin olisi ollut tälle naiselle ihan sopiva, niinkö?
Minusta on kyllä jollain tavalla imartelevaa, että naimisissa oleva mieskollega käyttäytyy välillä mustasukkaisesti minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten käynyt mielessäsi tutustua tähän naiseen ja muodostaa mielikuvaasi hänestä sen perusteella? Eikä näköjään tämä idea ole edelleenkään tullut mieleesi, vaan ensin muodostit käsityksesi hänen ulkokuorensa pohjalta, ja nyt sitten uuden "korjatun" käsityksen muodostit naisen kumppanin ulkokuoren pohjalta.
En ole pitkään aikaan lukenut mitään näin typerää.
Niimpä ja haukkuu naista pinnalliseksi vaikka on sitä itse. Ei vitsi nyt oikeasti.
Ap ei valinnut kumppaniaan ulkonäön perusteella. Tämä nainen valitsi.
Siksi ettei saanut parempaa :D eihän se muuten olisi edes ajatellut tätä ”enkelikasvoa” .
Ihan oikeasti, ettekö koskaan haaveile mistään?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kyllä jollain tavalla imartelevaa, että naimisissa oleva mieskollega käyttäytyy välillä mustasukkaisesti minusta.
Harmi, minun ei käyttäydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten käynyt mielessäsi tutustua tähän naiseen ja muodostaa mielikuvaasi hänestä sen perusteella? Eikä näköjään tämä idea ole edelleenkään tullut mieleesi, vaan ensin muodostit käsityksesi hänen ulkokuorensa pohjalta, ja nyt sitten uuden "korjatun" käsityksen muodostit naisen kumppanin ulkokuoren pohjalta.
Niimpä ja haukkuu naista pinnalliseksi vaikka on sitä itse. Ei vitsi nyt oikeasti.
Meistä kenelläkään ei ole harmainta hajua siitä, millä perusteella nainen on kumppaninsa valinnut. Jos hyvältä näyttävillä ihmisillä kaikki muut ominaisuudet olisivat aina automaattisesti paskaa, voisimme epäillä jotain tämän suuntaista, mutta näinhän ei ole. Mies voi hyvän ulkonäön lisäksi olla esim. vastuullinen, hauska, hyvä huomioimaan muita, harrastaa naisen kanssa samoja asioita, jne.
Ap taas on avauksen perusteella niin umpipinnallinen, että "ei ulkonäön perusteella" valittu kumppani taitaa olla se jämäkappale, jonka ap sai sen jälkeen kun se ulkonäön perusteella valittu antoi pakit.
Jos mies olisi ollut lyhyt, hintelä, harvinaisen ruma ja huonosti pukeutunut, olisiko pisteet sitten nousseet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa Ap olisit vertaamatta itseäsi muihin?
Mitään järkeä tuollaisessa. Etsit itsellesi mieluisamman naisen ja panet sitä, ja lopetat ruikutuksen.Olen tyytyväinen naiseeni enkä häntä ole jättämässä nyt enkä koskaan. Kai ihminen silti haaveilla saa. Siinä vaiheessa kun lakkaan unelmoimasta, joudan kuolla pois.
Ap
No itse en kyllä haaveile toisista miehistä. On ihan normaalia tiedostaa jonkun kauniin tai komean ihmisen viehättävä ulkonäkö, mutta haaveilu menee mielestäni yli. Aika loukkaavaa puolisoasi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ettei saanut parempaa :D eihän se muuten olisi edes ajatellut tätä ”enkelikasvoa” .
Höpönlöpön. Sain paremman.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, ettekö koskaan haaveile mistään?
Se että ap kokee tarvetta haaveilla aloituksen naisesta kertoo ettei oma kumppaninsa ole tarpeeksi hyvä ulkonäön puolella eli ap on pinnallinen. Jos ei olisi, ei olisi tarvetta haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpön. Sain paremman.
Ap
Niin ja rikas haaveilee köyhän elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Creepyyy... 😨
Kyllähän tämäkin satu vähän valottaa stalkkereiden päänsisäistä maailmaa. Pelkkiä omia kuvitelmia joilla ei ole mitään tekoa todellisuuden kanssa. Sitten tulee pettymys, romahdus ja katkeruus/viha kohdetta kohtaan. Kohde elää omaa elämäänsä autuaan tietämättömänä. Voi vain toivoa ettei tiet ikinä kohtaa 😵
Stalkkeri... Muutaman kerran nähnyt ja pitänyt häntä hyvännäköisenä. Näen varmasti jatkossakin jossain. Ei vaikuta elämääni millään lailla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa Ap olisit vertaamatta itseäsi muihin?
Mitään järkeä tuollaisessa. Etsit itsellesi mieluisamman naisen ja panet sitä, ja lopetat ruikutuksen.Olen tyytyväinen naiseeni enkä häntä ole jättämässä nyt enkä koskaan. Kai ihminen silti haaveilla saa. Siinä vaiheessa kun lakkaan unelmoimasta, joudan kuolla pois.
Ap
No itse en kyllä haaveile toisista miehistä. On ihan normaalia tiedostaa jonkun kauniin tai komean ihmisen viehättävä ulkonäkö, mutta haaveilu menee mielestäni yli. Aika loukkaavaa puolisoasi kohtaan.
Vähän turhan pitkälle meneviä oletuksia. Totesin hänen olleen haavekuva ulkonäöltään. En ole ajatellut häntä muulloin kuin hänet nähtyäni. En ole katsonut häntä sillä silmällä tai edes ollut millään lailla ihastunut. Tiedostin hänen ulkonäkönsä ja olemuksensa, siinä kaikki. Oletukseni hänestä olivat vääriä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nauroin :D kiitti tästä! Toki naisen olisi pitänyt pysytellä yksin sinkkuna sinun vuoksesi!
Ole hyvä :D
Edelleenkään, en haaveillut hänestä tosimielessä. Ei ole väliä hänen parisuhdestatuksellaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Höpsö aloitus, höpsö provo, kirjoittaja ei ole mies.
Mietin just ihan samaa ja naureskelin että hyvä provo taas.
IKäytkö myös istuiltaan luuseripissalla ap? Menet vain eteenpäin ja uutta römpsätärtä etsimään. Samanlainen toosa niillä on kaikeniläisillä naamaa lukuunottamatta kuten Benjamin Franklin 70-vuotiaana totesi.
se on sen miehen vuoro sitku toi nainen on vanha se juoksee joku toisen luo
älä simppaa toi nainen kuulostaa se on 5/10 ja ilman meikkejä 4/10
Vierailija kirjoitti:
Niin sillä olisi pitänyt olla kaljamahainen, itseään vähintään 10 vuotta vanhempi lyhyt työtön juoppo niin olisi ollut tälle naiselle ihan sopiva, niinkö?
Ei vaan ihan perushyvännäköinen tavis. Ei hänkään mikään treenattu missityyppi ole, enkä sellaisista edes välitä.
Ap
Luin vain otsikon, mutta jos makukaisti menee, niin se voi olla koronaa. Käy testissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi ollut lyhyt, hintelä, harvinaisen ruma ja huonosti pukeutunut, olisiko pisteet sitten nousseet?
Kyllä, mutta sellaista en toki edes odottanut. Elän reaalimaailmassa. Pisteet olisivat pysyneet korkeina ihan perushyvännäköisellä miehelläkin.
Ap
No tässä asiassa voin olla samaa mieltä. Typerä aloitus silti.