Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu, että kaikki eksät – varsinkin naispuoliset – ovat aina niin hankalia

Vierailija
20.08.2020 |

"Sillä on niin hankala eksä, en yhtään ihmettele, että erosivat."

Mietin vaan, että eikö näissä toisissa opsapuolissa ole koskaan mitään vikaa...

Jooh.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä, eihän naiset koskaan hauku niitä entisiä rakkaita puolisoitaan, eihän? :D

Vierailija
2/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus

Vierailija
4/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun eksä oli helpoista helpoin, siksi erottiinkin :D

Vierailija
5/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä, eihän naiset koskaan hauku niitä entisiä rakkaita puolisoitaan, eihän? :D

Varmasti näinkin. Yleensäkin se, että on syy haukkua omaa eksää, on merkki siitä, että asia ei ole niin mustavalkoinen

Vierailija
6/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä olen sellainen hankala exä. Jäin pettäjän ja hakkaajan. Baarissa tarina ilkeästä vaimosta ainakin uponnut, kuin veitsi voihin. Toi kerran jopa jonkun nuoren naisen puutarhaamme jatkoille aamuyöllä. Menin sitten aamutakissa toivottamaan huomenet ja menin "jatkamaan unia" eli pakkaamaan mun ja lapsen tavarat. Ei vissiin ollut tyttö lämmennyt :D Kävin sitten keskustelut miehen kanssa päivällä kahden ja totesin, että nyt raja rikottu ja lähdin menemään. Varmaan jokin narsismi hänellä on, kun nyt satuillut yhteisille tutuillemme, että minä olin se pirttihirmu ja agressiivinen. Uskokoot ken tahtoo.

Vierailija
7/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä olen sellainen hankala exä. Jäin pettäjän ja hakkaajan. Baarissa tarina ilkeästä vaimosta ainakin uponnut, kuin veitsi voihin. Toi kerran jopa jonkun nuoren naisen puutarhaamme jatkoille aamuyöllä. Menin sitten aamutakissa toivottamaan huomenet ja menin "jatkamaan unia" eli pakkaamaan mun ja lapsen tavarat. Ei vissiin ollut tyttö lämmennyt :D Kävin sitten keskustelut miehen kanssa päivällä kahden ja totesin, että nyt raja rikottu ja lähdin menemään. Varmaan jokin narsismi hänellä on, kun nyt satuillut yhteisille tutuillemme, että minä olin se pirttihirmu ja agressiivinen. Uskokoot ken tahtoo.

Joo, narsistikortti on kyllä näissä tosi yleinen! Ja ne reppanat uudet/toiset naiset luulevat, että he ovat nyt miehen pelastavia enkeleitä. Todellisuus pajastuu sitten aikanaan heillekin.

Vierailija
8/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut kovin hankala ennen kuin musta tuli eksä. Enkä ole vieläkään, mutta se kuinka paljon ja millaista pskaa toivon eksälle ja nykyiselle naiselleen voisi hirvittää monia. Pelkään että jos näen ne kadulla saatan sylkäistä päälle tai jotain. Yritän vältellä.

9/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni olivat fiksuja ja mukavia, mutta väkivaltaisia miehiä ei ole ikävä. 

Vierailija
10/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kerrotaan tällaista juttua, että olen hullu ja hankala narsisti-ex. Tokikin kun jouduin väkivallan ja kiusan takia hankkimaan turvakiellon ja muuttamaan pois, eikä minuun saa mitään yhteyttä. Hirveän hankala olen juu. Mutta kaikki entiset "ystävät" uskoi narratiivin.

Vierailija
11/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat

Nettipalstoilla kaikkien ukkojen exät ovat lihavia, nalkuttavia, ilkeitä maatuskoja.

Vierailija
12/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipalstoilla kaikkien naisten exät ovat narsisteja.

Vierailija
13/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti katkera m pääkaupunkiseudulta jokai ole mitenkään edes ollut mikään exä; mutta häirintää pitää jatkaa. tasan 0 ms minkään suuntaista tapaamista.

Vierailija
14/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, narsistikortti on kyllä näissä tosi yleinen! Ja ne reppanat uudet/toiset naiset luulevat, että he ovat nyt miehen pelastavia enkeleitä. Todellisuus pajastuu sitten aikanaan heillekin.

Pääasia, että itse pääsee eroon. Jos joku on niin tyhmä, että uskoo niitä juttuja niin sitten on vaan harvinaisen tyhmä.

Vierailija
15/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ollut kovin hankala ennen kuin musta tuli eksä. Enkä ole vieläkään, mutta se kuinka paljon ja millaista pskaa toivon eksälle ja nykyiselle naiselleen voisi hirvittää monia. Pelkään että jos näen ne kadulla saatan sylkäistä päälle tai jotain. Yritän vältellä.

Joo, yhtenä niistä nykyisistä naisista, voin kyllä sanoa että miesystäväni exä ei sitten osaa jättää meitä rauhaan, ei sitten millään. Tekee viesteillään vaan itsestään naurunalaisen.

Vierailija
16/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ex-vaimo enkä mitenkään hankala. Eikä miehenikään exä ole.

Vierailija
17/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan ne miehet (paitsi fiksut) haukkuu uudelle exänsä. Uusi nainen kokee olevansa jumalan lahja miehelle.

Vierailija
18/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah. Eipä ole eksistä ollut haittaa koskaan. Ei niitä kyllä kovin monta olekaan. Yksi tai kaksi, riippuu vähän mikä lasketaan.

Vierailija
19/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nää oo näitä jonka eksä on aina ollut "hullu narsisti". Olin täysin sokea asialle kunnes katoin touhua jotain 4 v ja jostain syystä sen miehen mielestä jokainen ex-tyttöystävä on abusive ja toxic. Tais olla toisinpäin....

Vierailija
20/24 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo ilmeisesti syyttää minua elämänsä pilaamisesta ja kaikista vastoinkäymisistään vaikka itse syypää lähes kaikkiin. Olisin antanut hänelle vaikka koko maailman, mutta minäkin olen vain mies. Lopulta petti terveys ja jaksaminen.

Lisäksi annoin periksi erossa lähes kaikille hänen vaatimuksilleen vaikka itse halusi erota, mutta siltikään ei ole tyytyväinen. Kertoillut perättömiä satuja minun osallistumisestani perheen arjen pyörittämiseen. Kyllä minä pidän häntä erittäin hankala naispuolisena eksänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä