Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä reaktiotani, ymmärrätkö sinä?

Vierailija
31.08.2013 |

Olemme seurustelleet jo muutaman vuoden, mutta emme asu yhdessä vaan eri paikkakunnilla. No toissapäivänä ilmaantui sitten mahdollisuus, että voisin ehtiä matkalla piipahtaa pariksi tunniksi miesystävän kotipaikkakunnalla mutta aikaa en osaa vielä sanoa. Illalla laitoin viestin että minulle kävisi klo 11-13 ja hänen mukaansa se sopi oikein hyvin aikatauluihinsa ja sovitaan aamulla missä ravintolassa/kahvilassa nähdään. Klo 11.30 laitoin viestin (en pystynyt tilaisuudesta soittamaan) että nähdäänkö siellä ja siellä. Vastausta ei kuulunut, mutta menin sovittuun paikkaan. 10 yli 11 tuli viesti et nähdään siellä. Soitin perään että minä olen kyllä jo kohta kotimatkalle lähdössä ja mies ihmetteli et mitä oikeen meinaan, enkö haluakaan tavata. Sanoin että mehän sovittiin klo 11-13, koska sitte mun pitää olla jo toisessa tilaisuudessa. Mies väitti kivenkovaa että aika oli klo 13-15 ja onneksi oli tuo tekstiviesti. Käskin tarkistamaan siitä ja tarkisti ja totesi että ei helvetti, lähden heti tulemaan. Saoin ettei kannata koska meillä jäisi yhteistä aikaa vain 20min. Juteltiin sitten puhelimessa ja kysyin miten voi olla mahdollista että muistaa väärin tapaamisemme,kun aina voivottelee kun ei nähdä useammin (edellisen kerran vko sitten), että niinkö vähän häntä kiinnostaa tavata ettei varmista aikaa viestistä kuin lukee vain sen yhden kerran. Ei kuulema kuulu tapoihin varmistaa ja että hänelle sattuu työasioissaki vastaavaa, että miksi pillastun moisesta, moka mikä moka ja miksi en laittanut useampaa viestiä.  Pyysi anteeksi, mutta silti minusta tuntuu siltä ettei oikeasti välitä tavata, sillä kyllä minä ainakin tosi tarkkaan muistan tapaamisajat sillä todella tapaamisia odotan. Mies on juuri se joka näitä tapaamisten vähyyttä aina eniten ääneen valittaa.

Kyllä on surkea olo, täysi riita välillämme kun en voi ymmärtää miksi oli noin huolimaton :(

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 22:28"]

Anteeksi 55. mutta en ymmärtänyt tuota sanomaa.

ap

[/quote]

tai et halunnut ymmärtää :)

Vierailija
62/69 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ketjussahan juuri kysymys kuka ymmärtää mitäkin, mies ei ymmärrä, ap ei ymmärrä ja meiltä kysytään ymmärrätkö sinä? en nyt taas ymmärrä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettavsti en ymmärtänyt, enkä ymmärrä sitä mitä ihmiset saavat tuosta ilkeilystä. Meillä tilanne on ollut se että mies on usein vakuutellut korjaavansa tapansa ja ettei halua enää laiminlyödä minua ja minä puolestani olen todennut että en kauheasti luota että oikeasti haluaa asioille mitään tehdä kun aina tulee jotain sotkemaan tapaamisiamme. Sanoi että hänen tehtävänsä on rakentaa luottamus uudelleen ja osoittaa  että hän välittää (tämä keskustelu oli käyty 2pvää ennen tuota tapahtumaa). Eli aika pettynyt olo tuossa vaiheessa oli kun tajusin ettei ole tulossa tapaamaan tai jos niin aika jää kovin vähiin.

ap

Vierailija
64/69 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/69 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 22:34"]

Mutta ketjussahan juuri kysymys kuka ymmärtää mitäkin, mies ei ymmärrä, ap ei ymmärrä ja meiltä kysytään ymmärrätkö sinä? en nyt taas ymmärrä :)

[/quote]

arvatkaa nauroinko :)

Vierailija
66/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 21:48"]

Siis voi herran jestas tätä palstaa...kyllä minusta 3vkoa vaille 2v on muutaman vuoden, jos se jotenkin oleellista tässä asiassa on....niinkuin nyt sitten näyttää olevan.

ap

[/quote]

Pari vuotta, ei muutamaa.

[/quote]

No kyllä pitää saivarrella, toi asia ei ole tän jutun suurin asia.

Vierailija
67/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 22:28"]

Anteeksi 55. mutta en ymmärtänyt tuota sanomaa.

ap

[/quote]

tai et halunnut ymmärtää :)

[/quote]

Tää palsta on taas täynnä niin ilkeitä akkoja, että puistattaa. Miten teidän omat äijät kestää teitä, te täydelliset,kaikkitietävät ja ah niin nokkavat ämmät ? Mä kuolisin mielummin kuin olisin tollainen.

Vierailija
68/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on työnarkomaani, niin se ei sitten tavallaan varmaan voi itselleen mitään, jollei selvitä syitä narkomanian taustalla, onhan alkoholistin ja huumeriippuvaisenkaan lupauksiin ihan turha luottaa, kun ei se itsekään pysty itselleen mitään vaikka jollain tasolla haluaisikin.

Vierailija
69/69 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juttua joka tuli mulle mieleen:

Ihan ekana minäkin ajattelin mielessäni että se tapaamisaika oli yhdestä kolmeen...

laitoit että 11 - 13 välisenä aikana voisitte tavata. Sit olitkin jo 11.10 lähdössä pois? Jos mä saan tuollaisen viestin, ajattelen että viestin laittajalla on juuri tuo pari tuntia vapaata aikaa jolloin voi tavata. 

Lisäksi se, että ehdotat jotain paikkaa mutta et saa siihen vastausta ei ole "sovittu paikka", se on paikka jota olet ehdottanut. Eli tuossa vaiheessa te ette olleet "sopineet" mitään paikkaa, sinä olit vain tehnyt ehdotuksen ja päätit että se on hyvä ja menit sinne.

Ja kuten 24 kirjoitti; ei sit tullut mieleen soittaa siinä matkalla sinne paikkaan minne olit menossa?

Ilmeisesti et kuitenkaan odota tapaamisia itse tarpeeksi koska jos haluaa nähdä, tuo 20 minuuttiakin on paljon. 

Olisko nyt niin, että sä käytät väärin valtaasi noiden tapaamisten kanssa? Vähän nautit siitä, että mies on pahoillaan ja pyytelee anteeksi ja saat marttyyrina sit ehkä armollisesti antaa anteeksi _miehen_ tökeryyden.

Ei kuulosta kovin tervepäiselle puuhalle.