Mies ei ymmärrä reaktiotani, ymmärrätkö sinä?
Olemme seurustelleet jo muutaman vuoden, mutta emme asu yhdessä vaan eri paikkakunnilla. No toissapäivänä ilmaantui sitten mahdollisuus, että voisin ehtiä matkalla piipahtaa pariksi tunniksi miesystävän kotipaikkakunnalla mutta aikaa en osaa vielä sanoa. Illalla laitoin viestin että minulle kävisi klo 11-13 ja hänen mukaansa se sopi oikein hyvin aikatauluihinsa ja sovitaan aamulla missä ravintolassa/kahvilassa nähdään. Klo 11.30 laitoin viestin (en pystynyt tilaisuudesta soittamaan) että nähdäänkö siellä ja siellä. Vastausta ei kuulunut, mutta menin sovittuun paikkaan. 10 yli 11 tuli viesti et nähdään siellä. Soitin perään että minä olen kyllä jo kohta kotimatkalle lähdössä ja mies ihmetteli et mitä oikeen meinaan, enkö haluakaan tavata. Sanoin että mehän sovittiin klo 11-13, koska sitte mun pitää olla jo toisessa tilaisuudessa. Mies väitti kivenkovaa että aika oli klo 13-15 ja onneksi oli tuo tekstiviesti. Käskin tarkistamaan siitä ja tarkisti ja totesi että ei helvetti, lähden heti tulemaan. Saoin ettei kannata koska meillä jäisi yhteistä aikaa vain 20min. Juteltiin sitten puhelimessa ja kysyin miten voi olla mahdollista että muistaa väärin tapaamisemme,kun aina voivottelee kun ei nähdä useammin (edellisen kerran vko sitten), että niinkö vähän häntä kiinnostaa tavata ettei varmista aikaa viestistä kuin lukee vain sen yhden kerran. Ei kuulema kuulu tapoihin varmistaa ja että hänelle sattuu työasioissaki vastaavaa, että miksi pillastun moisesta, moka mikä moka ja miksi en laittanut useampaa viestiä. Pyysi anteeksi, mutta silti minusta tuntuu siltä ettei oikeasti välitä tavata, sillä kyllä minä ainakin tosi tarkkaan muistan tapaamisajat sillä todella tapaamisia odotan. Mies on juuri se joka näitä tapaamisten vähyyttä aina eniten ääneen valittaa.
Kyllä on surkea olo, täysi riita välillämme kun en voi ymmärtää miksi oli noin huolimaton :(
Kommentit (69)
Itselleni voisi hyvinkin käydä niin, että viestin tullessa lukaisisin sen nopeasti ja aika vääntyisi mielessä 11 - 13 -> 13 - 15.
Täysin vahinkohan tuo miehen puolesta selvästi oli ja minkä sille silloin mahtaa. Turha lähteä analysoimaan sen syvempiä vaikuttimia.
Jep, ylireagoit. Tuollainen aikaan liittyvä väärinkäsitys tulee helposti, eikä liity rakkauden määrään mitenkään tai siihen, kuinka tärkeä hänelle olet. Hän on vain vähän hajamielinen.
No sitten olet draamakuningatar, joka tahtoo syyllistämällä ja hyvittelyn janossa sitoa miestä itseensä. Epäkypsää joka tapauksessa. Ette taida tuntea kovin hyvin, jos et ihan varma ole miehen perheestäkään. Ettekö tapaa koskaan hänen kodissaan?
"kysyin miten voi olla mahdollista että muistaa väärin tapaamisemme,kun aina voivottelee kun ei nähdä useammin (edellisen kerran vko sitten), että niinkö vähän häntä kiinnostaa tavata "
Lapsellista, typerää, naurettavaa vinkumista. Vali vali olen marttyyri et välitä minusta yääää. Olisit todennut että jaa, no ikävä juttu, ensi kerralla sitten pistät paremmin muistiin. Alennat itsesi tuollaisella huomion kerjäämisellä.
Minusta vaan niin käsittämätön juttu kun yleensä pystymme tapaamaan pari kertaa kuussa ja nyt kun olisi ollut tällainen bonusmahdollisuus tarjolla, niin hänpä ei jaksanut olla huolellinen. Aina natisee ja kitisee kuinka harvoin pystytään tapaamaan ja syy on lähes aina hänen työkiireensä, mutta nyt hän oli lomalla ja minun ohjelmani mahdollisti ylimääräisen tapaamisen.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 21:07"]
Itselleni voisi hyvinkin käydä niin, että viestin tullessa lukaisisin sen nopeasti ja aika vääntyisi mielessä 11 - 13 -> 13 - 15.
Täysin vahinkohan tuo miehen puolesta selvästi oli ja minkä sille silloin mahtaa. Turha lähteä analysoimaan sen syvempiä vaikuttimia.
[/quote]
Samaa mieltä YKSItoista viiva KOLMEtoista muuttuu YHDESTÄ KOLMEEN.
Ei kannattaisi laittaa tahallisuuden piikkiin sellaista, jonka todennäköisin selitys on vahinko. Muuten suhteelle on huono ennuste kun ylitulkitset kaiken negatiiviseen suuntaan.
No ihan hyvin voi tulla tuollainen ajatusvirhe: yhdestätoista kolmeentoista -> yhdestä kolmeen.
No, ymmärrän kyllä harmistuksesi, mutta en sitä marttyyriasennettasi. Kyllähän 20 minuuttiakin olisi ollut ihan kiva tavata, ja siitä kieltäytyminen oli lapsellista mielenosoitusta. Mies oli jo ennen sitä kyllä ymmärtänyt pointtisi.
Mies, jota olen tapaillut, muisti väärin tapaamispäivän. Tapaaminen piti olla päivää seuraavana päivänä mutta muistikin että oli jo seuraavana päivänä ja kävi ilmi, kun laittoi viestiä, että myöhästyy. Oli sitten itse tutkinut viestejä, ja huomannut, että kyseessä oli ollut se seuraava päivä vasta. Ei tuosta sitten tullut mitään riitaa, sanoin vaan itse, että "voi sua". Mies on ihan perusfiksu muuten ja vaikea itseni käsittää normaalijärkisellä muuten tuollaista sekoilua.
Ymmärrän ihan hyvin mielipahasi. Minusta sinun ei kuitenkaan kannata liikaa kiukutella miehelle vaan anna ennemmin miehelle tilaa itse tajuta mokansa ja osallisuutensa siihen.
Olen vaan itse kääntynyt siihen, että en tajua miehiä tämäntyyppisissä sekoiluissa (työpaikalla on myös miehet osanneet sekoilla ihan vastaavalla tavalla) mutta en viitsi edes alkaa ottaa hernettä nokkaani asiasta, kärsiköön tyyppi itse seuraukset ja tehköön itse omat vetonsa asioissa, mun tehtävä ei ole syyllistää noista.
No sitä harmitusta et varmaan ymmärrä kun yleensä tapaamiset typistyy hänen työnsa takia. Kylpylävkonloput muuttuu osittain työreissuiksi kun matkalla pitää käydä 3t palaverissa ihan eri puolella suomea ja minä odottelen kaupungilla kiltisti jne. Nyt olin niin iloinen, että voimme tavata rauhassa kun hän lomalla ja eilisillasta asti mietin mitä laitan päälle, lakkasin kynnet ja valmistauduin huolella kuten aina tapaamisimme...ja sitten miestä ei tuon vertaa olisi kiinnostanut. Ja kyllä, laitoin toiseenkin viestiin että nähdään siellä ja siellä sitten klo 11. Eli kahteen kertaan oli mahdollisuus lukea aika oiein :(
ap
Mikä tuollainen suhde edes on? Olette tapailleet monta vuotta mutta näette vain pari kertaa kuussa?
No se tekee ilmeisesti niin paljon töitä, että keskittymiskyky ei ole parhaimmillaan.
Viimeisen viestin perusteella suhteessa taitaa olla vähän muutakin ongelmaa, ja sen takia ap hermostui noin.
Deittailet siis varattua miestä, jonka pitää olla palavereissa kahteen suuntaan. Ihan hyvä alku ainakin trollille. Lisää vielä vähitellen yksityiskohtia puheluista ja tapaamiskerroista ja kuinka aina näette lähinnä hotelleissa.
Palaa tähän sitten huomenna ja ensi viikolla ja koita saada ainakin 2200 lukukertaa. Jee. Huoh.
Ymmärrän, että olet harmistunut. Kyseessä oli hänen työtilanteensa aiheuttama huolimattomuusvirhe, joten en kantaisi kaunaa. Kovin pitkään. :)
Siis plääh, 10.30 laitoin viestin, eli ennen tapaamista!
ap