Mies ei ymmärrä reaktiotani, ymmärrätkö sinä?
Olemme seurustelleet jo muutaman vuoden, mutta emme asu yhdessä vaan eri paikkakunnilla. No toissapäivänä ilmaantui sitten mahdollisuus, että voisin ehtiä matkalla piipahtaa pariksi tunniksi miesystävän kotipaikkakunnalla mutta aikaa en osaa vielä sanoa. Illalla laitoin viestin että minulle kävisi klo 11-13 ja hänen mukaansa se sopi oikein hyvin aikatauluihinsa ja sovitaan aamulla missä ravintolassa/kahvilassa nähdään. Klo 11.30 laitoin viestin (en pystynyt tilaisuudesta soittamaan) että nähdäänkö siellä ja siellä. Vastausta ei kuulunut, mutta menin sovittuun paikkaan. 10 yli 11 tuli viesti et nähdään siellä. Soitin perään että minä olen kyllä jo kohta kotimatkalle lähdössä ja mies ihmetteli et mitä oikeen meinaan, enkö haluakaan tavata. Sanoin että mehän sovittiin klo 11-13, koska sitte mun pitää olla jo toisessa tilaisuudessa. Mies väitti kivenkovaa että aika oli klo 13-15 ja onneksi oli tuo tekstiviesti. Käskin tarkistamaan siitä ja tarkisti ja totesi että ei helvetti, lähden heti tulemaan. Saoin ettei kannata koska meillä jäisi yhteistä aikaa vain 20min. Juteltiin sitten puhelimessa ja kysyin miten voi olla mahdollista että muistaa väärin tapaamisemme,kun aina voivottelee kun ei nähdä useammin (edellisen kerran vko sitten), että niinkö vähän häntä kiinnostaa tavata ettei varmista aikaa viestistä kuin lukee vain sen yhden kerran. Ei kuulema kuulu tapoihin varmistaa ja että hänelle sattuu työasioissaki vastaavaa, että miksi pillastun moisesta, moka mikä moka ja miksi en laittanut useampaa viestiä. Pyysi anteeksi, mutta silti minusta tuntuu siltä ettei oikeasti välitä tavata, sillä kyllä minä ainakin tosi tarkkaan muistan tapaamisajat sillä todella tapaamisia odotan. Mies on juuri se joka näitä tapaamisten vähyyttä aina eniten ääneen valittaa.
Kyllä on surkea olo, täysi riita välillämme kun en voi ymmärtää miksi oli noin huolimaton :(
Kommentit (69)
Niin, siinäpä se koska mies on aina töissä! Ihan aina kun virka kuulema velvottaa. En jaksa aina olla se jämä jolle jää ajasta armopalat ja sitten kun on mahdollisuus lisätapaamiseen toinen ryssii sen näin :( Aina vaan lupaa, että vähentä töitään ja laittaa minut tästä ja tästä lähtien etusijalle elämässään, mutta totuus on kuitenkin aina niin että työ menee kaiken edelle....nyt ei pitänyt olla edes siit kyse.
ap
Kyllä minä ymmärrän ap:n harmin. Kummallisia selityksiä mieheltä, että töissäkin tulee tällaisia lipsahduksia ja olisit laittanut useamman viestin. Töissä käydään joka päivä, mutta ap:ta mies näkee vain harvoin, joten voisi olettaa olevan tässä asiassa huolellisempi. Ja aikuiselta ihmiseltä voi olettaa asioiden hoituvan yhdellä sanomisella, ja ap oli laittanut kaksi viestiä.
Oletko nyt ihan varma ettei sillä ole useampaa naista samanaikaisesti?
Kuten tuossa jo kerroin, hän oli lomalla, eli työtilanne ei todella aiheuttanut tuota. Kertoi että oli aamulla herännyt jo 7 ja puuhaillut kaikenlaista ja lueskeli lehtiä ajankuluksi kun odotteli kellon tulevan 13.
Ja emme tapaa hotelleissa vaan hänen luonaan useimmiten, vaikka mielummin tapaisin minun luonani silloi kuin lapseni ovat poissa mutta aina hän sitten tuee työjuttuihin vedoten myöhässä ja viikonloppu typistyy olemattomaksi. Siksi otin tämän kovin raskaasti kun tunnun aina jäävän työn jalkoihin ja nyt ei olisi ainakaan sitä selitystä pitänyt olla.
ap
Tee sitten huolellisesti korjaukset, joista jäit täällä kiinni trollaamisesta. Lähetä mestariteos jällen toiselel keskustelupalstalle. Tosin, tässä ei ollut kyllä aineksia mihinkään uuteen. Liian kulunut trolli.
Niin mies ei ollut luonani koska minulla normaali viikko ja lapset siten myös kotona. En ymmärrä miten nämä itse asiaan liittyy...
ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 21:16"]
No sitä harmitusta et varmaan ymmärrä kun yleensä tapaamiset typistyy hänen työnsa takia. Kylpylävkonloput muuttuu osittain työreissuiksi kun matkalla pitää käydä 3t palaverissa ihan eri puolella suomea ja minä odottelen kaupungilla kiltisti jne. Nyt olin niin iloinen, että voimme tavata rauhassa kun hän lomalla ja eilisillasta asti mietin mitä laitan päälle, lakkasin kynnet ja valmistauduin huolella kuten aina tapaamisimme...ja sitten miestä ei tuon vertaa olisi kiinnostanut. Ja kyllä, laitoin toiseenkin viestiin että nähdään siellä ja siellä sitten klo 11. Eli kahteen kertaan oli mahdollisuus lukea aika oiein :(
ap
[/quote]
ja 11.10 jo lähdit vetämään? hah ja hah ja hah
Mä en edelleenkään ymmärtänyt että sanoitko miehelle todella jo vähän yli 11 olevasi kohta lähdössä, jos kerran sinulla oli aikaa 13 asti? Miten kaksi tuntia muuttui alle puoleksi tunniksi? Vai asuiko se mies ihan kotipaikkakuntansa toisella laidalla, josta olisikin yhtäkkiä kestänyt yli tunnin ajaa sinne missä sinä olit? Selityksestäsi ei tajua mitään, mutta oli miten oli, olisi kannattanut jättää marisematta. Ymmärrettävää että sinua harmitti, mutta sen purkaminen miehelle puhelimessa siinä vaiheessa oli ihan hiton tyhmää. Jos olisit vain jättänyt sillä hetkellä avautumatta ja antanut itsesi rauhoittua, niin mies olisi varmaan harmistunut omasta virheestään enemmän ja pahoitellut myöhemmin vilpittömämmin, sen sijaan että joutui puolustautumaan kohtuuttomat kilarit vetänyttä naisystävää vastaan, ja harmittelee nyt varmaan enemmän sinun pöllöyttäsi kuin omaansa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2013 klo 21:29"]
Niin mies ei ollut luonani koska minulla normaali viikko ja lapset siten myös kotona. En ymmärrä miten nämä itse asiaan liittyy...
ap
[/quote]
6 vuotta seukattu, eikä mies ole tavannut lapsia? Vielä oudompaa.
Ok. Mutta mä ymmärrän reaktiosi ja olisin itse samanlainen. Mutta en kyllä tuollaisessa suhteessa olisi.
En ole sanonut että lähdin 11.10 vaan ilmoitin että taidan lähteä kohta kun ei ny ja asuu todella sellaisen matkan päässä, että ruokiksen aikaan olisi mennyt aikaa reilusti kun ei ollut vielä edes lähtövaatteissaan.
ap
Ihana nalkuttava akka. Toinen muisti ajan väärin ja oli silti innoissaan tulossa tapaamaan sinua. Mutta ei, pakko alkaa nalkuttaa tuollaisestakin asiasta. Toivottavasti mies ymmärtää mihin on sotkeutumassa ja tajuaa erota sinusta. Miksi ihmeessä naisten pitää nalkuttaa ja paisutella kaikkia asioita. Tai ainakin usein näin tapahtuu.
Teillä näyttää kaikenkaikkiaan olevan aika pintapuolinen suhde. Eikö kumpikaan halua mitään syvempää?
Eihän se mies nyt näyttänyt kovin tärkeänä pitävän sitä tapaamista. Kai se olisi varmistanu ajan jos olisi tosissaan toivonut näkevänsä ap:n.
Aika outoa lähteä jonnekin tapaamispaikkaan jos ei edes tiedä onko mies sinne tulossa. Eikä soita varmistusta sen tilaisuuden jälkeen missä ei voinut puhua.. Ja jos mies lomalla ja siis kotonaan niin mikset mennyt sinne tapaamaan jos kerran paikkakunnalla olit? Oletteko ajatelleet suhteenne olevan tuollainen pitkäänkin?
Ehkäpä ap. on se petturi ja siksi eivät tapaile hänen luona? Ja ehkäpä mies on kyllästynyt olemaan toinen mies?
No oli miten oli, kyllä muakin olisi tympinyt jollain Porvoon huoltsikalla istua ja odottaa.
Novoivoi. Jos sulla on tuollainen asenne niin etpä kohta näe ukkoo enää edes yhtä kertaa kk.