Laiton äänittäminen!
Laittomasta salakuuntelusta on kyse silloin, kun henkilö oikeudettomasti tallentaa keskustelua, puhetta tai yksityiselämästä aiheutuvaa muuta ääntä, jota ei ole tarkoitettu hänen tietoonsa ja joka tapahtuu tai syntyy kotirauhan suojaamassa paikassa tai silloin, kun henkilö tallentaa oikeudettomasti muualla kuin kotirauhan suojaamassa paikassa salaa puhetta, jota ei ole tarkoitettu hänen eikä muunkaan ulkopuolisen tietoon, sellaisissa olosuhteissa, joissa puhujalla ei ole syytä olettaa ulkopuolisen kuulevan hänen puhettaan.
Kommentit (53)
Laitonta lueskelua?
TERVEYSKESKUKSESSA KORONAA
Kyseinen henkilö oli tullut hoitoon Utsjoen vuodeosastolta
https://www.lapinkansa.fi/inarin-positiivinen-nayte-utsjokelaisella-pot…
Inarin positiivinen näyte utsjokelaisella potilaalla – vaikutuksia myös Utsjoen terveyskeskuksen toimintaan
18.08.2020 09:26
Päivitetty: 15:20
Inarin kunnan vuodeosastolla on todettu positiivinen koronanäyte. Inarin kunta on omalta osaltaan tehnyt jäljityksen ja karanteenipäätökset asiaan liittyen.
Inarin kunnan sosiaali- ja terveysjohtajan Jaakko Seppäsen mukaan kyseessä on ulkopaikkakuntalainen. Kyseinen henkilö oli tullut hoitoon Utsjoen vuodeosastolta.
Hoidon yhteydessä joitakin Inarin terveyskeskuksen henkilökuntaan kuuluvia altistui.
Myös Utsjoen kunta jäljittää parhaillaan tartuntaketjuja ja on jo tehnyt ensimmäiset karanteenipäätökset tapaukseen liittyen.
Utsjoen terveyskeskuksen, Dorvun ja Aspan tiloissa on toistaiseksi vierailukielto. Vierailukielto koskee myös Seitakartanoa. Myös terveyskeskuksen potilasvastaanotot on peruttu tältä päivältä. Jatkosta ilmoitetaan erikseen.
Ihmiset puhuu, vaikka ei myöntäisikään puhuneensa.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäntyyppiset aloitukset kertovat sairaasta mielenlaadusta ja psyykkisten palveluiden tarpeestakin. Miksi joku edes pyörittelisi tuollaisia salaliittoteorioita mielessään?
Olen itse ensimmäistä kertaa elämässäni törmännyt henkisesti epävakaisiin ihmisiin ja se horjutti minunkin turvallisuudentunnetta. Oudointa koko sopassa oli se, että ne "coolit" ja suositut selittivät aivan sairaita juttuja sekä syyttivät sitä kilttiä ja ystävällistä jotenkin ilkeäksi ja pahaksi.
Heh heh, no minä nyt satun tietämään että on nauhoittanut. Ihmiset puhuu..
Mistä tiedät tuollaista? Onko hän joku läheinen kaverisi? Miksi hän tekee niin? Mikä tuossa on hauskaa? Kannattaa ilmoittaa viranomaisille, jos sinulla on moisesta todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Jos olet kuitenkin itse osallinen keskustelussa niin saat äänittää.
Tämäntyyppiset kommentit kertovat sairaasta mielenlaadusta ja psyykkisten palveluiden tarpeestakin. Miksi joku edes pyörittelisi tuollaisia toimia mielessään?
Olen itse ensimmäistä kertaa elämässäni törmännyt henkisesti epävakaisiin ihmisiin ja se horjutti minunkin turvallisuudentunnetta. Oudointa koko sopassa oli se, että ne "coolit" ja suositut selittivät aivan sairaita juttuja sekä syyttivät sitä kilttiä ja ystävällistä jotenkin ilkeäksi ja pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's all abaut the money, it's all abaut a dum dum du du dumdum.. And I don't think its funny..
Lääkärille mars? Soita terveyskeskukseen ja hae apua.
Kuule enpä taida hakea.. :D
Miksi? Oletko itse se moista tehnyt vai onko kyseessä ystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's all abaut the money, it's all abaut a dum dum du du dumdum.. And I don't think its funny..
En tekisi moista kusiperseilyä kenellekään, mutta kuulemani mukaan minua on nauhoitettu.
Kuulostaa jonkun omilta fantasioilta, ellei joku ummehtunut kaverikerho ole kyseessä. Miksi joku kirjoittaisi tällaisella palstalla tuollaista? Mikä on motiivi? Jos on tuollaisen kohde tai tietää kaverinsa tekevän tuollaista, niin kannattaa olla yhteydessä poliisiin.
Kaikki ei aina olekaan vainoharhaisuutta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tekisi moista kusiperseilyä kenellekään, mutta kuulemani mukaan minua on nauhoitettu.
Kuulemasi mukaan? Mistä kuulit tuollaista? Se tekijäkö kertoi? Miksi joku tekisi tuollaista? Ketä kiinnostaa jonkun tuntemattoman jutut? Miten sellaista edes voi tehdä?
Eikun tämä on tällainen wannabe mikki hiiri..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemasi mukaan? Mistä kuulit tuollaista? Se tekijäkö kertoi? Miksi joku tekisi tuollaista? Ketä kiinnostaa jonkun tuntemattoman jutut? Miten sellaista edes voi tehdä?
Yhteinen kaveri kertoi ja siksi jäädytin välit molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei aina olekaan vainoharhaisuutta. ;)
Ilmeisesti tiedät asiasta jotain. Mistä on kyse? Lapsellisia ja henkisesti epävakaita juttuja tällä palstalla. :/
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä hän koettaa saada sillä aikaan?
ummehtunut kaverikerho. Niitä on hyvä välillä vähän tuulettaa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hämmentää toisten välejä.
Lapsellisia ja henkisesti epävakaita nuo äänittelijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siltikään toisia ei saa salanauhoittaa. Kannattaa kertoa poliisille tuollaisesta. Ja kannattaa kyllä oikeasti hankkia aikuisen ihmisen elämä sekä fiksummat kaverit.
Onko laillista kopioida tekstiä suoraan lakikirjasta mainitsematta lähdettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siltikään toisia ei saa salanauhoittaa. Kannattaa kertoa poliisille tuollaisesta. Ja kannattaa kyllä oikeasti hankkia aikuisen ihmisen elämä sekä fiksummat kaverit.
Välit poikki vaan.