Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKUISET 2014***

31.08.2013 |

Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)

Marjamiini kp 1/26 yk 2

Kommentit (452)

141/452 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIH EIKÖ KUKAAN OO SAANUT RASKAUSTESTISTÄ PLUSSAA,JOKA HÄVII 2MIN JÄLKEEN???? Kait se sit on naga vai voisko hormonia olla viel likan vähän? Varmaan v.loppuna pitää kokeilla uudestaan :( Joko joku muu on testejä tehny? Nyt kp. 27.

142/452 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee pelkkää omaa napaa.. 5päivää ovisplussasta ja mahaa nippailee..voisko olla kiinnittyminen? Kp taitaa olla 24,en oo enää ihan varma :) oviksen mukaan kierto olis 32pvää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/452 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija! 

Esikoisen yritystä meneillään, kesällä keskeytynyt keskenmeno rv 12 ja nyt ensimmäiset menkat sen jälkeen olleet. Nyt menossa kp 23-24/29-30.. Ekassa raskaudessa ennen kuukautisia outoja tuntoja alamahassa nopeita liikkeitä tehdessä ja yskiessä, sama oli kun viimeksi raskaana, muuten ei koskaan.. Joten nyt odotellaan viikko about josko tulis plussa!! Jännittävää ja ihanaa kun on päässyt ns yli keskenmenosta vihdoin ja mieli hyvä Ja toive uudesta raskaudesta on korkealle.. Jos ei nyt niin toivottavasti pian ainakin :) 

silmu

144/452 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE tjäällä on näin monta kohta raskaustestin tekijää!!! :D Jännittää ihan hirveesti miten käy. ja toiset kohta ovistelee ja puputtelee...

80Emilia: Jos se on sellanen raskaus testi jossa on joku suoja ettei malttamattomat äidit mee kattoo negatiivista tulostaan uudelleen roskiksestaan olisiko se mahd. muuttunutkin plussa tulokseksi. :D ja silloin se tarkoittaisi että se oli sulla plussa... tää oli toive ajattelua, mutta tee uus testi :D sitten näät mikä idea siinä oli?

Haaveissa neljäs; mulla kans oviksesta tasan 5 päivää tuntemuksia alamahassa ja siitä ne on jatkunut... että paljon mahdollista :D

tiedättekö kun on ihan huippua kun oon nyt vasta 26 ikäisenä oppinu tietämään tarkkaan miten laspia tehdään :D siis oonhan mä nyt tiennyt, kun yksi lapsi on jo saatu maailmaan mutta se että sitä tehdään tekemällä. lasketaan kiertopäiviä, jännätään tuleeko ovis millon tai tuleeko ollenkaan, tikutellaan päivittäin ovista ja siihenki laitetaan rahaa... syödään vitskuja ja juodaan greippimehua... sitten suunnitellaan puputtelu päivät... tehdään "talletuksia" ja toivotaan parasta ja pelätään pahinta. onnitellaan itseämme plussa tuloksen johdosta että oikein meni tai jos ei tärpännyt niin ei luovuteta vaan sit jatketaan seuraavalla kerralla. "tuumataan ettei se ollut nyt oikea hetki alkaa raskauden"... :D

täällä foorumilla muutenkin on niin hyvä tsemppi porukka ja iloinen meininki että tulee himo käydä kattoo mitä muut on kirjoittanut ja mitä toisille kuuluu :D <3

145/452 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka lapsi sai siis vain alkunsa siitä kun oltiin niin rakastuneita että puputeltiin vaan huvikseen koko aika eikä edes mietitty mitään ovis juttuja... kun en tosiaankaan tiennyt mun oviksista mitään... :D

tänään taas tullut pientä limaista veriviirua paperiin pyyhkiessä sekin loppui iltaan mennessä... ei ees siteelle asti kerkee tulla... alavatsalla kamala paineen tunne koko päivän ja mangokiisseli haisi oksennetulle jaffalle... :D muuten ei ole huono olo ollut.

kp 28/35-37 yk 1. :D

146/452 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Täällä uusi kuumeilija joukkoonne. Ikää on itselläni 25 vuotta, mieheni on muutaman vuoden vanhempi ja esikoinen olisi toiveissa. Lapsesta on puhuttu jo pari vuotta, mutta nyt on vihdoin siirrytty sanoista tekoihin.

En itse ole mitenkään koko ikääni lapsesta haaveillut tai vauvakuumeillut erityisemmin, mutta nyt kun vihdoin on yrityksen tasolle päässyt niin vauvakuume on iskenyt aivan ahdistavan kovana. Tuntuu ettei mitään muuta mahdu päähän tai mistään muusta tahtoisi puhuakaan, saatika sitten se jännitys, odotus joka kiertoihin/yrityskertoihin liittyy. Toukokuun alussa lopetin pillerit, joten ihan aluillaan tässä ei enää olla ja vaikka tiedän, että pillerit voi sotkea asioita pitkäänkin lopettamisen jälkeen niin kovin malttamattomana sitä tässä jo odotellaan.

Viime kuu oli todella rankka kun ensimmäistä kertaa (kuvittelen ainakin) huomanneeni ovulaation ja sänkypuuhat ajoittuivat niihin nähden täydellisesti. Sopivan ajan päästä alkoi tulla pientä hentoa tihkuvuotoa, joka olisi hyvin voinnut olla kiinnitysvuotoa, mutta niin sieltä vaan sitten menkat kuitenkin 7 päivää etuajassa loppupelissä alkoivat ja tässä sitä nyt ollaan.

Mies tahtoo pitää yrittämisasian hyvin yksityisenä (eikä vauvastakaan kuulema saa kertoa kellekään ennen kuin vasta sitten kun on pakko eli alkaa näkyä) ja itseäni ahdistaa kun olisin kovasti juttuseuraa vailla ja tahtoisin vatvoa ja ihmetellä tätä asiaa. Osittain tosin minulla on kyllä juttuseurankin puutetta, muutama lapsellinen lähipiiristä löytyy mutta muuten luulen ettei aihe ole ajankohtainen ystävilleni vielä ja sen takia en usko heidän olevan kovin kiinnostuneita kuuntelemaan tätä yrittämisvouhkaamistanikaan enkä ole siitä viitsinyt sitten puhuakaan. Pari ystävääni tietävät kyllä asiasta, mutta en sen kummemmin viitsi heitä tosiaan rasittaa omalla vauvahöpinällä..

Täällä ollaankin nyt jännän äärellä kun huomenna tai viimeistään maanantaina pitäisi menkkojen alkaa normaalikierrolla. Todennäköisyys raskautumiseen on kyllä varsin pieni, sen verran vähällä on ollut tämän kuukauden pupuilut. Mutta kyllähän sitä siitä huolimatta aina toivoo iloista yllätystä!

kp 35/36. yk 5

147/452 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Aattelin nyt sitten liittyä tähän keskusteluun ja alamme varsinaisesti yrittämään vauvaa. Vähän taustaa nyt, olin huhtikuisissa odottelemassa ensimmäistä luomukirtoa, eli heinäkuussa jätin pillerit ja vuoto alkoi 8.7. Kierto oli 30 päivää ja olin innoissani, että kierto normalisoitua heti ekasta kuusta. Olen aikaisemmin lopettanut kerran pillerit ja silloin kierto palautui heti normaaliksi, eli 28-30 päiväiseksi. No aloin sitten odottelemaan seuraavia menkkoja joiden olisi pitänyt alkaa 6.9, minulle nousi 7.9 39,4 asteen kuume ja se kesti pari päivää, mukana oli oksentelua eikä mikään pysynyt sisällä. Ajattelin, että se sotki kiertoni ja menkat alkavat kyllä. Eipä ole näkynyt. Viime la ajattelin huvikseni testata ovista ja sain todella tumman viivan ja olin ihan ihmeissäni, että mitä tämä nyt meinaa. Testasin äsken ja edelleen sain viivan, haalemman, mutta viivan kuitenkin.

En ymmärrä yhtään mitä tämä nyt on? Miten voimme edes alkaa yrittämään? Huippu oli ehkä silloin lauantaina, ehkä jopa perjantaina? Sunnuntaina viiva oli vähän haaleampi jo ja ajattelin, että nyt se olisi viimeistään kokonaan hävinnyt ja voisin alkaa miettimään seuraavia menkkoja. Koska tämäkin ovis taisi mennä ohi nyt. Viime kuu meni siinä, että mies oli reissussa 16.8-28.8, menkat alkoivat siis 7.8 ja oletin automaattisesti, että ovis menee tietenkin ohi. Olen todella sekaisin nyt tästä kaikesta :/

Onko muilla ollut samanlaista?

148/452 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei,

Toukokuisista tipahdin nyt sitten tänne kesäkuisten jännääjien joukkoon.

Pientä taustaa, olen siis 23-vuotias opiskelija ja valmistun toivottavasti jouluna, miekkonen saman ikäinen ja valmistuu ensi vuonna. Naimisissa ollaan oltu reilun vuodan ja yhdessä pian neljä vuotta josta lähes koko aika asuttu yhdessä. Toiveissa olisi nyt sitten ensimmäinen lapsonen noiden karvaiset lapsosten rinnalle (koira ja kaksi kissaa)

Pillereitä en ole syönyt enään useampaan vuoteen joten niiden jälkimaininkeja ei tarvitse miettiä :) Nyt siis toisen yrityskierto lähtee käyntiin ja sormet ristissä että tärppäisi. Viimeisin kierto venyi kaksi päivää ja ehdin jo hieman toivoa, mutta minkäs teet. 

Future kp 1/28-30, yk2

149/452 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Marjana ja huhuihaa87 vastauksistanne. Teen huomen aamulla uuden testin dillon kp.29/?. Ei ainuttakaan menkkaoiretta kuten tosi kipeet tissit yleensä. Niisä ei edes sitä nänniaristusta enää ollu pariin päivään se kesti aika tasan viikon ja loppu. Ei tosin raskausoireitakaan Ainoastaan joitakin vatsatuntemuksia,mut ne voi merketa kumpaavaan. Esikoisesta muistan et aluks ainut oire oli et maha oli niin kipee et piti maata sängyssä ja luulin et menkat tulossa kunnes ehkä viikko sen jälkeen plussasin kun menkat oli viikon myöhässä.Joten enpä sitten tiedä jännittää....niin kun tuntuu montaa muutakin. Tervetuloa tuoreimmille ja onnea kohti plussaa.Niin ja tosiaan tää vauvakuume on liian vahva tunne vissiin meillä kaikilla jotka olemme itsemme tänne löytäneet :D koukussa ollaan ;)

150/452 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tällä kertaa vain omaa napaa. Alkaa olla jännät paikat, jos kierto on tuon 28 pvää, niin menkkojen pitäisi alkaa maanantaina. Torstaina oli töissä aamulla 5min kuvotusta, ihan yrjön partaalla, mutta noin taisi käydä ennen viime menkkojakin. Vasemmalla puolen alavatsassa ollut nippailua, mutta en sanoisi että tuo mitään erikoista on, ehkä normi menkkakipuilua? Päätin aiemmin etten tekisi testiä ennenkuin ensi viikon torstaina, mutta piru vie kun tekisi mieli testailla jo huomenna aamulla... Tuntuu ettei tässä mitään muuta kannata odotella kuin tätiä, mutta mitä jos sittenkin? Noh, katsotaan maltanko mieleni vielä tuon testauksen kanssa :)

Nipa87 kp 27/28-37 yk 3

151/452 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

zenyh: et kai voi jo olla raskaana? :D tai sitten se kuume pisti sun elimistön koville ja menkat jäi tulematta.

täällä 29/35.37 yk 1 huomenna testin ostoon ja sitten tekoon? sitten miehen kans sovittu että jatkossaki yritetään jos ei nyt tärpännyt :D <3

152/452 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut toukokuisista puonneille, mutta lämpimästi tervetuloa kesäkuisiin. <3 Monta onki tippunu..
Mulla on nyt eka mehukierto menossa ja rybb&deckers on merkki. En tykkää mut koitan juoda maistamatta, ettei tuu yökötysrefleksiä.

Huhhuijaa > kiva että siun mieskin innostui vauvaprojektista. <3 Mullaki ukko meinas vastustaa tätä huippu ideaa, mutta on nyt täysillä mukana yrittämässä. :)

80Emilia > mulla tuli kans toissakierrossa heti vahva viiva, joka haihtui lähes samantien. En ollu raskaana. :(

Haaveissa neljäs > mulla ku toukokuussa raskauduin, nii oli 4 päivää oviksesta alavatsakipua pari tuntia ja sit se meni ohi. Ukolle tuuminki tuolloin, että nyt se varmaan kiinnittyy. :) Toisaalta viime kierrossa oli 6 pv oviksesta samanmoisia tuntemuksia, mut eivät johtuneet ainakaa kiinnittymisestä. :/

Mulla nyt ovismaiset tuntemukset. täysvahvaa viivaa en oo viel tikuttanu. Ollaan kyllä pupuiltu kovasti. Kp 7 aamuin, illoin. Sit kp 10, 12 ja nyt 13 taas pariinki otteeseen. Oltii kultsin kaa kaksin yö pois kotoa, nii saatiin rauhassa puuhastella. Huomenna jatketaan harjoituksia. :) Ja sit ens viikolla voidaan myös pupuilla huoletta, ku miekkoseni ei lähde reissuhommiin, joten on yöt kotona. <3

Tilasin jo r-testejä, paljon liuskoja, muutaman puikon ja 2 digiä. En maksanu vielä, etteivät heti lähetä. Muuten se testausrumba alkaa taas liian aikasin. Maksan ens viikon lopulla, nii testit tulee vasta lokakuun puolella. Ja sit tarkotus ois testata aikasintaan kp26, perjantaina 4.10.

Tsemppii jokaiselle! Toivottavasti kohta alkaa plussauutisia ropiseen oikein urakalla. :)

Emotar kp13/28 yk4

153/452 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko törmännyt tämmöiseen linkkiin? 

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10

nim. en tod näk voi mitenkään olla raskaana ja silti mietin..

Linnea kp 21/28-32

154/452 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys! Mukavaa keskustelua täällä palstalla. Ite olen 36-v ja esikoista tässä yritetään...kummallakaan ei siis ole lapsia. Yritystä on takana vasta muutama kuukausi. Vauvakuume on kova mulla, miehellä ei niinkään. Mutta jotenkin hiljaisesti hän on ajatukseen osin myöntynyt. Silti en tiedä saanko tehdä sen lapsen lopulta yksin...mutta toivotaan että yhdessä sen tekisimme. 

Mitään foolihappoja ja greippimehuja en ole kokeillut, eikä gyne ole niistä mulle maininnut. Ihan A:sta alkaen olen tätä touhua lähtenyt opettelemaan...milloin voi tulla raskaaksi jne...

Aloitin yrittämisen siihen "jonkinlaisen luvan" saatuani heti tosissaan. Menin ostamaan ovistestejä ja niiden avulla yritettiin kaksi ekaa kiertoa. Toisella kerralla ovistestin viiva oli hailumpi ja ovis oireet vähäisemmät. Selvisi myös siinä sitten, että kiertoni pituus vaihtelee 28-35 päivän rajoissa. Gynen mukaan pysyy vielä normaali vaihtelun rajoissa. Päädyin kuitenkin tämän toisen yrityskerran jälkeen gyne-käyntiin.

No ultrassa todettiin mulla munasarjakystä, jota hoidettiin Primolut kuurilla ja sillä se pois viimeisessä kontrollikäynnissä lähtikin. Onneksi näin. Gyne mietti tovin ja määräs mulle Primolut kuuria edelleen. En tiedä miksi, enkä sitten kysynytkään. Kysyin, että edistääkö Primolut raskaaksi tulemista ja kuulemma edistää. (Vaikka Primolut pakkauksessa lukee asiasta mitä lukee...)

No nyt syödään Primolut kuuri nro. 2:sta. Oviksen aikaan touhuiltiin kerran...mulla miehellä vuorotyö mikä kanssa hieman haittaa tätä jaksamista. 

Kun kerroin Gynelle (joka lähes eläkeiässä oleva erittäin osaavana tunnettu henkilö) että käytän ovistikkuja. Hän katsoi minua, sanoi älä pahastu seuraavasta. "Haluatko sinä todella lapsen?" Vastasin kyllä. Hän sanoi, UNOHDA OVISTIKUT. Aiheuttavat turhaa stressiä vain. Silloin kun haluat miestäsi on oikea hetki. Toki hän sanoi, että ovistikkuja tarvitaan joskus, mutta hänen mukaansa nyt minun tulisi niitä välttää eli ekan kerran mentiin "periaatteessa" halujen mukaan. 

Kiertopäivä on nyt 21. Primoja syön siis vielä ens keskiviikkoon asti ja sitten joskus la-su alkas mensut...toivon todella että eivät alkaisi. Töissä kyllä nyt stressaavaa, joten saattanee vaikuttaa. 

Tsemppiä ja plussia toivon kaikille palstalaisille sydämeni pohjasta!!

155/452 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips :)

täällä ollaan päivittäin käyty, oikeestaan montakin kertaa päivän aikana =D, lueskelemassa teidän juttuja. Ihana paikka tämä kyllä, ja ihana lukea juttuja, jotka muistuttaa niin paljon omia aatoksia :) Itse tosiaan olen pitänyt itseäni ihan höperönä tämän vauvavouhotuksen kanssa, kun tämä niin yllättäen iski aikoinaan ja niin kovaksi on muodostunut. Ketään ei oikein ole, jonka kanssa asiasta olis voinut puhua, joten kiva kun on tällanen paikka, jossa muitakin yhtä "höperöitä" anteeksi ilmaus, se on tarkoitettu pelkällä hyvällä kaikkia kohtaan :) <3

Täällä ei minkäänlaisia tuntemuksia, ei vaikka yrittäisin kuvitellakin... ei mitään. Yleensä joka kierrossa on kyllä jotakin oiretta ollut, jotka mielestäni voineet viitata raskauteen, mutta nyt ei mitään. Tosin eipä ne aikaisemmatkaan oireet ole sit ollutkaan vissiin todellisia oireita ;) niin ja enpähän edes osaa sanoa missä vaiheessa kiertoa mennään, onko ovis jo ollut vai tulossa vai mitä, kun ei tästä kierron pituudesta tiedä yhtään.... Tuntee ittesä kyllä välillä niiiiiiin tyhmäks, ku ei tunnu tuntevan edes omaa kroppaansa, missä mennään ja mitä tapahtuu...

Posti toi mulle nyt ne ovistikut ja muutaman raskaustestin, nyt on vaan se pelko, et käytän ne r.testit liian varhain, kun en yleensä pysty antaa niiden olla kaapissa :) ovistestit otan käyttöön ensi kierrossa, lähinnä haluan niiden avulla varmistaa onko ovista ollenkaan.... niin ja paketin mukana tuli kaupanpäällisiksi kestovaippa :) heh, toivottavasti sitä pääsee joku vielä joskus käyttämäänkin :)

greippimehua on mennyt läpi kierron ja nyt sain myös hommattua ne raskausvitskut ja royal geleetä :) ensi viikolla olis aika gynelle ja katsotaan mitä siellä tapahtuu. Kamalasti taas omaa juttua vaan, sori :)

80Emilia onnea testin tekoon ja toivotaan, että sieltä plussa tulis <3 tulehan kertomaan kuinka käy?! Toivotaan tosiaan, että nyt olis selkeä, eikä tekis tollasia temppuja kuin viimeksi että häviääkin yhtäkkiä...

Vauvakuumeilija ihanalta ja houkuttelevalta kuulostaa tuo kirjapaketti, minkä olet saanut :) eikä ole kyllä hinnalla pilattu. Toivotaan, että saatte pian pikkuisen, jonka kanssa kirjoja pääsette katselemaan <3

Kiva, kun osalla alkaa olla jo testipäivät lähellä, tulkaahan ilmottelemaan miten käy ja muutenkin :) toivotaan paljon plussia <3 mielellään kaikille kiitos!!! <3

Rima kp 25/28-46 yk 9

156/452 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Tein aamulla uudentestin enkä sen kummemmin alkanut sitä ennakkoon tiirailemaan, mutta siinä reilun 5 minuutin jälkeen katsoin enkä nähnyt viivaa joten viskasin suosiolla pois enkä alkanut haamuja metsästämään. Taidan olla ollut liian innokas ton testaamisen kanssa noloa :( . Laskeskelintossa,että epäilen että oviksesta olisi noin 12 päivää vasta. Niin moneskos päivä oviksesta mahtaisi olla se päivä kun näkyisi jos näkyisi???

Tänään siis kp.29/ ? Esikoisen neuvola kortin mukaan ollut noin 8.v sitten kierto 35-37 päivää, joten onhan tässä odottamista. Menkkaoireita ei ole eikä kyllä raskausoireitakaan :D

Linnea kivat sivut aika mielenkiintoista, tosta just sain vinkin ettei kovin helpolla plussa näy vielä 12 päivää oviksen jälkeen. Rimalle kiitti tsempityksestä en vielä menettänyt toiveita, kun ei kerran menkkojakaan näy :D

Tsemppiä kaikille tulkaahan kertomaan jos testejä tehtailette sekä OIREITA NE KIINNOSTAA :)

157/452 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuijaa87 joko testasit? Meillä aika samat kp.t meinasitko et jo näkyis? Toivotaan parasta tule sitten kertomaan :)

158/452 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna dpo 9 testasin haamulaisen, väriä näkyy selkeästi. :) Puoli vuotta yritystä takana. Ihanaa! Pitäisikö neuvolaan soittaa jo ensi viikolla? :O

159/452 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

***KESÄKUISET 2014 päivitetty 22.9.2013***

Jasssu 33v

80Emilia 33v 29/(35-37) yk1

Nipa87 28/28-37 yk3

Paulita 33v 27/28-30 yk2

Jansku20 21v 27/32-45? yk3

Henriikka85 28v 26/26-31 yk9

Rima84 25/28-46 yk9

Haaveissa neljäs 25/26

Marjamiini 28v 23/26 yk2

Linnea78 22/28-32 yk2

Saffelsson 32v 21/27 yk3

Lindaliini 25v 21/26-27? yk3 tai 4

Piikkitäti 20/(30)32 yk10

NoaNeelia 26v 19/26 yk2

Jonsteri 30v 17/~34 yk 1v9kk

Vauvakuumeilija 20v 16/28-30 yk10

Kristina82 31v 16/26 yk3

Misuliini84 15/25-26 yk2

Emotar 34v 14/28 yk4

Marjana 28v 14/28-30 yk 3,5v

Appletree 28v kp:t? yk2

Christabel79

PikkuinenMyy 27v 21/27-28

Vava 25v. Yk3?

Sonle 36v 11/28-35 yk2

Bellapikkuinen 21v yk2 12/29

Kirsikkakarkki 13 yk 1v1kk

Ampperi 33v 19/39

Matildav 31v 16/29-30 yk2

Johanna81 31v 8/28-31 yk7 !!!

Bubobubo 29v 9/26-34 yk1

Hupsista 30v 30/33-35 yk5

Lintu89 31/29 yk2

Huhhuijaa87 26v 30/35-37 yk1

Sarafiina 23v 27/28-35 yk9kk

Khalemeon 25v 3/29 yk2

Anssukka 24v 3/29 yk2

Silmu89 25-26/29-30

Tuukkis 25v 36/36 yk2

Zenyh yk1

Future 23v 2/28-30 yk2

Saagamaria 36v

Plussanneet:

Katem

160/452 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin päivittää listan. Toivottavasti ei menny kovin pieleen. en hallitse mitään hifistelyjä, siks tuommonen tylsä pötkö. :)

Emotar 14/28