***KESÄKUISET 2014***
Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)
Marjamiini kp 1/26 yk 2
Kommentit (452)
Pahoitteluni Kristinalle:(
Tännään kp 29/29, ei menkkoja, eikä taatusti plussaa. Niin tyylipuhdas nega, että kyllä ne menkat sieltä kohta varmasti tulee. Tulis jo, niin pääsis uuteen yritykseen:)
Tsemppiä muille!
khalemeon
Paljon onnea Juoksujalka, hienoa kuulla, että homma alkaa toimimaan kun kaikki palaset saadaan kuntoon :)
Pahoittelut kaikille tippuneille :/
ON: tänään kp 28/28-30. Eilen vähän kipristeli mahaa menkkamaisesti, mutta muuten ei ole oireita siihen suuntaan. Sensijaan puhkesi kauhea flunssa, olen hirveän itkuherkkä ja ahdistunut sekä hieman hajuherkkä. Ota tästäkin nyt sit selvää prkl...
Mutta meille viimeisille toivotaan plussatuulia (täällä ainakin tuulee ihan pirusti ;)
Future, Kp 28/28-30, yk2
Täällä 29/28-29
Ei näy menkkoja vielä vaikka 3 päivää ollut jo orastavaa menkkaoloa. Toivonkipinä heräs kun ei oo sitten minkään näköistä vuotoa ollut... Yleensä on päivää ennen hieman... Mutta en uskalla silti enää toivoa, kun tein jo pari negaa maanantaina ja tiistaina... Kai ne nyt mulle olis haamuillut :D
Ja kaiken lisäks voi ihan hyvin olla että alkaa huomenna, kun on ollut pientä stressiä tässä tällä viikolla muista syistä kun tuosta raskautumisesta.
Me lähdetään nyt viettään oikein laatuaikaa ja katson uskallanko ostaa jälleen testin.. Ehkä en vielä. Kun kuitenkin jos oon raskaana, niin tän päivän testailu ei sitä muuttaisi. Voin ihan hyvin siis odottaa huomiseen tai sunnuntaihin. Sitten testaan. Tää menkkaolo ei kyllä yhtään vaikuta siltä että olisin raskaana. Tai mistäs minä tiedän kun en oo koskaan ollu raskaana :D
Ketäs täällä vielä piinaa? Ainakin khalemeon, fanu ja future? Onko muita enää jäljellä?
Kivaa ja toivottavasti tuulista viikonloppua :)
Lintu89 kp29/28-29 yk3
Kappas, meillähän on Linnun kanssa aika sama tilanne, kp 29/29, testit negaa, ei haamun haamua, mutta ei menkkojakaan:D Jospa Futurella oisi ainakin tärpännyt? :)
Mie jotenkin käyn täällä koko ajan katsomassa, oletteko te muut saaneet plussia, olis edes jotain josta iloita:) Mie haluan nyt edes ne menkat, että pääsis hoitaan tuon tanan hiivan, ajattelin että hoidan puikoilla ja toivottavasti ehtii vaikuttaa, mutta, apteekissa oli sitten puikot tietysti loppu. Pieni paikakunta niin ole toistakaan apteekkia, menee maanantaille-.- Mutta jos menkat alkaa huomenna, ehdin vielä hakeen sen suun kautta otettavan.
-Khalemeon
Ravintolan vessassa selkeetäkin selkeempi haamu! APUA! Nyt oon ihan paniikissa et voiko oikeesti olla. Aamulla teen digin ni ei tarvi arvuutella. Ihan menkkaolo on.... :P
mutta voi, oon niin onnellinen haamusta <3 huomenna tuun heti aamulla kertoon kuinka kävi.
Lintu89 kp29/28 yk3
nyt lintu89 täällä peukut pystyssä! :) itsellä nyt menossa kp 34/28. menkkoja ei kuulu eikä näy.. testissä ei haamua alkuviikolla. ei ole kyllä raskautunut ole, joten kierto jotenkin nyt sekaisin. jos ei ala pikkuhiljaa testailen uudestaan..
tuntuu, että ei jaksaisi odottaa enää. välillä menee hyvin ja asia vähän "unohtuu".. sit välillä taas että pitäis heti saada se oma pieni nyytti tähän <3 ajattelin, että nyt heilutellaan peittoja aina kun siltä tuntuu, ilman greippimehuja ja ovulaation tarkkailuja. jos se vauva sillä lailla tulisi...? ilmoitelkaahan plussia ja haamuja, kiva tietää miten muilla menee :)
anneee26, yk2
Tulin odotuspuolelta kurkkimaan loppujen kesäkuisten kuulumisia.
Onnea Lintu haamusta! <3 Älä säikähdä jos digitesti ei näytä vielä huomenna mitään, mulla tuli ekat selkeät haamut tiistaina, nii digi näytti plussaa vasta perjantaina. Mulla kyl hormonit on noussukki hitaanpuoleisesti, joten voipi olla että sulle näyttääki jo plussaa. Tsemppiä! :)
Khameleonille myös tsemppiä, monesti hiivatulehus on alkuraskauden oire, joka tulee jo ennen plussaa. Niin kävi siskollenikin kesäkuussa. :)
Mie sain plussan testiin vasta kp 31/29-34. Herkkä testi näytti jo edellisenä päivänä hädin tuskin havaittavaa haamua.
Anneeelle kans plussatuulia! <3
Toivottavasti tuutte loput joukolla tuonne kesäkuisten odottajien puolelle! Tervetulloo! <3
Emotar 5+5 (kunnes ultrassa toisin todetaan)
Hyviä uutisia ehkä täältä myös! Ajattelin, että en tee testiä ollenkaan, mutta ärsytti jokaista vatsanväännettä luulla menkoiksi. Päiväunilta herättyäni päätin noin sekunnissa, että nyt testaan vähän niinkuin väärään aikaan, että nega ei välttämättä ole nega. Edellisestä vessassakäynnistä oli aikaa varmaan alle tunti ja kyllä sieltä melko selkeä viiva tuli! Alussa hyvin hentoinen, mutta vahvistui vähän. Ei yhtä vahva kuin se toinen, mutta Kumminkin! Testi oli halppis liuskatesti. Täytynee ottaa uusiksi muutaman päivän päästä! jännittävää!
Raskaana 2-3!
Kuuden jälkeen aamulla tein testin huonosti nukutun yön jälkeen. Kai se haamu kummitteli. No raskaanahan sitä sitten ollaan. Pöhköistä ajoituksista huolimatta. Minä, jolle gyne sanoi että saattaa olla huono raskautua. Endoepäilyä ja kohtu tosi takana. Mitä ihmettä????
Tottakai oon ihan onnessani, toisaalta taas pelkään kauheesti että tää onni viedään pois. Pelko astui siis myös heti kuvaan. Voi apua, nyt siis oikeesti oon raskaana. Mitä mun kuuluu nyt tehdä? En ainakaan soita vielä mihinkään... Teen muutaman testin ennen.
Onnesta soikea Lintu89 rv4+1 ilmeisesti?
Onnea Linda! Mulla sama testi, sama tulos! Mulla kai 4+2. Tietenkin vähän pelottaa, mutta pidetään peukkuja!
Siis tarkoitin lintu! Nopeesti luin väärin..
Onnea Jasssu myös sulle <3 Voi miten tää on jännää, epätodellista ja pelottavaa!
Ihanaa, plussia viimeinkin teille !!! <3 Onnea Lintu ja Jassu:)
Lintu, ne pelot kuuluu ikään kuin asiaan mutta koita kovin olla stressaamatta:) Soittele neuvolaan kuitenkin melko pian, aikoja voi olla välillä vaikea saada.
Me kai jäädään tänne Anneen kanssa ihmettelemään missä menkat :D En tehnyt testiä tänään, koska eilen ei ollut haamun haamua ja ainut jäljellä oleva testi on digi, se näytti mulla viimeksikin vasta kun kaksi päivää myöhässä. Huomenna aikaisintaan, jos ei menkkoja tule.
Khalemeon kp30/29 yk2
Voi vitsi, ku täällä on hyviä uutisia tullut viime päivien aikana! Paljon paljon onnea Jasssu ja Lintu89!!!! ihanaa saada lisää plussanneita :) mulla on tosiaan nyt maanantaina 21.10 toinen ultra ja saa nähdä mitä siellä näkyy :) Voi että oon onnellinen teidän puolesta! Eikö vain ollut uskomaton olo kun se testi näyttikin plussaa? itellä se oli niin uskomaton tunne että kiljuin ja hyppelin pitkin taloa ku joku pikkuteini :D
Peukkuja nyt pystyyn Khalemeonille että saadaan hänetkin tänne plussanneiden joukkoon!! tsemppiä toooosi paaaljon!!! :)
Voi kun on ollu plussatuulia, onnea :)
Täällä sitä vielä itsekin jännäillään ja roikutaan.
Mulla on aina ollu, että menkkakivut alkaa muutamaa tuntia aiemmin kuin vuoto. Nyt on taas ollu koko viikon menkkajuilintaa mahassa, välillä se häviää ja välillä tulee takasin. Kierto veny viimeksi 30päivään ja sillon oli sama homma.
Kroppa varmaan huijailee, mutta testailen vasta alkuviikosta jos nyt ei ennen sitä ala tapahtua.
Fanu 28/27-30
Onnea Jasssu ja Lintu89! Ihanaa lukea hyviä uutisia täällä, kuin niin pitkään kuului vain putoamisjuttuja.
Fanu, mulla on melkein sama tilanne kuin sulla, eli kp 27/27-30 (noi on siis e-pillereiden jälkeisten kiertojen pituudet). Testasin torstaina (epätoivoista, joo), mutta silloin ei ainakaan näkynyt minkään valtakunnan haamua. Seuraavan testin ajattelin tehdä joko maanantaina tai tiistaina, jos menkat eivät ehdi alkaa ennen sitä.
Niin siinä kävi, että meikä siirtyilee suosiolla tuonne heinäkuisiin:( Menkat alkoi äsken kunnolla, koko päivän tuhrutteli ensin. Onnea lopuille piinalijoille! :)
Khalemeon kp 1/28-30 yk3
No niin joo, eilen vielä väitin, että testaan vasta maanantaina aikaisintaan... Mutta tänään teki mieli testata, koska mieskin on kotona ja koska olin nähnyt koko yön unia testeistä, jotka näyttivät selkeää plussaa....
Ja mitä ihmettä, aamun testi näytti hyvin selkeää haamua! Kysyin mieheltä, montako viivaa hän näkee, ja näki kuulemma myös yhden selvän ja yhden hailakan, eli ei se ollut vain minun päässäni. Tiedän kyllä, että mutkia on matkassa vielä monta, mutta kai nyt saa vähän tuulettaa??!!
Paulita yk3 kp 28/27-30
Tulin vaan mainitsemaan, että kyllähän ne menkat reissussa viikko sitten alkoi. Eli nyt jo kp10. Eli ei tämäkään kolmaskertalainen onnistunut.
tsemppiä piinailijoille! :)