***KESÄKUISET 2014***
Pistetäänpäs pystyyn ketju kuumeilijoille joilla toiveissa vauva kesäkuulle! Itsellä ikää 28v ja esikoisesta haaveilemme, toinen yrityskierros pyörähti juuri käyntiin. Mahdollinen laskettu aika osuisi kesäkuun alkuun. Tervetuloa mukaan jakamaan kierron ilot ja epätoivon hetket, vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia sekä etsimään/antamaan vinkkejä! Päivitän listaa sitten jahka meitä on täällä vähän enemmän. :)
Marjamiini kp 1/26 yk 2
Kommentit (452)
Minäkin hyppään seuraavalle kuulle, menkat saapui kylään! Lievästi sanottuna pettynyt olo.. :/
a-m kp1/25-28
Liityn myös tähän poistuvien junaan!
Tänään kp 1 ja ihan suoraan sanottuna vituttaa niin pirusti!
Taitaa se "kolmas kerta" -sanonta olla ihan puppua..vai plussasiko meistä kukaan??
Meillä ei täällä loppukuusta tunnu olevan nyt onnea yhtään matkassa. Tuntuu, että ne plussatuulet puhaltaa yli vain alkukuusta ja me loput jäädään tänne kärvistelemään.
Ihmettelen kyllä suuresti että kierto jäikin vain 26 päiväiseksi. Koskaan ei ole ollut alle 28. Varmaan sain stressattua kroppani sekasin....
En tiedä mitä keinoja ottaisi käyttöön vai yritänkö vain unohtaa koko jutun (justjoo!)
Ensinnäkin oikein paljon onnea Helmiemolle plussasta! <3
Mutta miksi, oi miksi näin paljon pudonneita, jäikö ketään tänne? :(
Lintu, ekassa raskaudessa sain negan kp 28/28 ja plussan vasta kaksi päivää myöhemmin. Tosin digitaaliset käytössä, että se on joko tai, ei mitään haamuviivojen tihrustamista :D Silti olin varma, että olin raskaana ja sanoin miehellekin että älä nyt, se ei vain näy vielä.
Mie ostinkin halvemman testin, ku ajattelin että pääsis itsekin tihrustamaan niitä viivoja (jotta voi sitten pudota korkeammalta) :D Oireita ei ole, ei yhtään. Rinnan vihlonta hävisi jo pari päivää sitten, vain alavatsaa juilii mutta ainahan se ennen menkkoja. Viimeksi vain ennen menkkoja oli aivan kauheat oireet yli viikon ja helkkarinmoiset kivut kun ne alkoi, nyt on aika normaaliolo, vaikka menkkojen pitäsi alkaa viimeistään pe. Ajattelin siis, että tekisi sen halvemman testin huomenissa, mahtaisko näkyä kun nyt kp 26? Olisin siis 1-2 päivää etuajassa testailemassa.
Tänään käytiin vielä moikkaamassa miehen ystävää ja hällä oli vajaa puolen vuojen ikäinen vaaveli. Miehen vauvakuume lehahti kattoon, jos se ei siellä ole jo ollut...:D Hällä pahempi melkein kuin mulla :D
Khalemeon kp 26/29 yk2
minä täällä vielä jännäilen! nyt kp 31/28. kävin ostamassa tänään testin ja huomenna sit aamusta testaan, jännittää! menkat siis kolme päivää myöhässä, hyvältä vaikuttaa! ;) ilmoittelen huomenna miten käy. nyt peukut pystyyn! :)
Huhuu, minäkin täällä vielä! Tänään tuli vähän rusehtavaa valkkaria, muutaman paperin pyyhkäsyn verran, sitten ei mitään. Menkkatuntemusten lisäksi on kun pieniä repäisyjä tai ennemminkin nipistystä kohdulla.. Huomenna varmaan menkat alkaa. Mutta siis täällä vielä jännäilen kunnes toisin todistetaan:)
Anneee26: onko mitään oireita, onko ollu minkäänlaisia vuotoja?:)
Lintu89: eläpä heitä vielä kirvestä kaivoon!! Jos ei tätiä näy niin uutta testiä vaan kehiin!.
Khalemeon: oletko ollu niin pitkähermonen ettet oo vielä testaillu yhtään?:)
Minun ei kannata alkaa testailee ennenku näen itse omin silmin ettei perjantaihin mennessä tätiä vielä kuulu. Sitten vasta!
Onko kyllä pitkät ja epätietoisuuden vallassa kuluvat päivät!!
Niin ja onnea plussanneille sekä haleja ja voimia pudonneille ja tsemppiä uuteen kiertoon. Perästä varmaankin tullaan..
bubObubO kp31/26-34. PIITKÄT KOLME PÄIVÄÄ!!! (pdo 12)
mulla on ollut nyt valkovuotoa, mitä ei tavallisesti ennen menkkoja ole. lisäksi alavatsa jotenkin kovan tuntuinen ja pientä vihlontaa välillä. sit nälkä koko ajan vaikka just syöny!
harmittaa toisten puolesta ja tiedän miltä teistä tuntuu.. toivottavasti minä en tule kans ryminällä huomenna alas pilvilinnoista... mut ei pidä masentua jos näin käy! uutta yritystä kehiin vain. jos niin monella naisella on maailmassa tärpännyt niin miksei myös meillä :)
Ihan mälsää et niin moni pudonnu. Kyllä mäkin varmaan pian... Ihan menkkaolo on. Pöh. Voihan tylsyys. Kyllä mä oon toivon jo heittänyt ja suunnittelen jo seuraavaa kiertoo... Miks ei onnistu?! Kysympä vaan... :( alkaa oleen sellainen olo et mulla varmaan menee tooosi kauan...
Huomenna tarvis tulla jo jotain vuotoo.. Ihan hiukan. Jos siis normaalisti menee.. Mut nyt ei ainakaan vielä oo mitään. Oon meinaan oikein koittanu :D
Voi, toivoisin niin että joku sais edes plussan.. Ettei tää häntäpää jää ihan plussattomaks
Lintu89 kp26/28 yk3 kp ykköstä ootellessa....
Voi ei, miten paljon tippuneita! Pahoittelut kaikille :(
Ketäs meitä vielä on? Khameleon, Anneee26, Bubobubo, Lintu89...? Pidän teille kaikille peukkuja, ja tulkaa HETI kertomaan, kun olette plussanneet, eikös niin?
Mä en varmaan kertoisi plussasta heti kenellekään paitsi tietysti miehelle. Oon jotenkin niin peruspessimisti, etten uskaltaisi uskoa plussaa plussaksi ennen kuin olen ultrassa nähnyt todisteita.
Mulla on alavatsaa juilinut nyt viikon, melkein ovulaatiosta asti. Ei tunnu ihan koko aikaa, mutta esim jos seisoo pidempään tai muuten väsyy. Ei tunnu PMS-kivuilta, koska ne ovat minulla paikallisempia (tuntuu jommalla kummalla puolella mahaa, ei koko alueella). Toisaalta on myös vähän sellainen flunssainen olo, eli voin tietenkin olla myös tulossa kipeäksi.
Aikaisintaan lauantaina testataan, silloin olisi 27/28.
Nyt siis 23/28...
Minä täällä myös vielä piinailemassa :) Pahoittelut kaikille negoille, täältä todennäköisesti tullaan perässä, ainakaan minkäänlaisia onnistumisen oireita ei ole ollut :/ Tai no, hieman rinnat ovat arat, mutta sen yhdistäisin kyllä enemmän menkkoihin... Toisaalta tässä kierrossa pupuilut olleet myös vähemmällä allekirjoittaneen stressaamisen takia...
Nyt siis meneillään kp 25/28-30, tai itse asiassa vissiin kp 26 kun kello on jo noin paljon ;) Mutta vielä siis jännäillään!
Plussasta (jota ei kyllä tule olemaan, mutta kuitenkin) en kyllä hetkeen kertoisi kuin miehelle. Yrittämisestä ei oikeastaan tiedä juuri kukaan, ihan vain muutama hyvä ystävä ja se siinä. Pessimisti olen kuten Paulitakin tuossa ylhäällä myönsi olevansa, enkä erityisen aikaisin lähde asiaa kuuluttamaan.
Future kp 26/28-30, yk 2
Testaiimpa aamulla sillä apteekin omalla testillä ja ei siihen kyllä piirtyny mitään haamun paikkaakaan... Nyt kp 27/29. Okei, viimeksi ei digillä näkyny ennenkuin kaksi päivää yli menkkojen alun eli kp 30/28, mutta kai sitä nyt joku haamu ois ollu? :( No, kuten aikaisemmin todettu niin ei täällä mitään oireitakaan ole ollu. Jos menkat ei ala pe, teen testin la tai su. Ellen sitten testaa jo pe...:D Mut todnäk heinäkuisiin matkalla.
Mites muilla?
Khalemeon ko 27/29 yk 2
No täällä kp27/28 ja huomenna alkaa menkat ihan varmasti. On ihan sellainen olo. Että ei oo kyllä enää toiveita plussasta. Kyllä haamu olis eilen tullut jos olis ollut tullakseen...
Tuun kyllä tänne sitten sanoon kun on virallisesti kp1 taas.
Mutta heinäkuisiin matkani käy... Kolmas kerta toden sanoo ei pitänyt ainakaan mun kohdalla paikkaansa...
Lintu89 kp27/28 yk3
täältä tullaan muiden perässä. apteekin omalla testillä testailin, niinhän siinä kävi ettei viivan viivaa, ei edes haamua. nyt on siis kierto ja oma kroppa taas aivan sekaisin, ei ole kyllä menkatkaan alkaneet outoa.. toiv. alkaa pian niin pääsee taas uuteen yritykseen..
tsemppiä vielä muille! :)
Negoja mutta ei menkkoja näkyy olevan monella. Kai sitä toivoa on kunnes ne oikeasti alkaa. Mullakin oli muuten Annee apteekin oma testi.
Mut voi sun saakeli, mulla tuli äkänen hiivatulehdus just pari päivää ennen menkkoja. Kokemuksia niistä suun kautta otettavista lääkkeistä? Puikkojahan ei paljon hyödytä nyt alkaa käyttämään. Mutta pitäisikö ensin kärvistellä menkkoihin asti, kun niitä suun kautta otettavia ei saa käyttää raskauden aikana? Tsäänssit pienet kun ei näkyny testissä mitään, mutta pelottaa kummiskin.
Toivottvasti nyt joku muuten plussaa edes!
Khalemeon 27/29 yk2
kp1 alko täällä, ja menolippu heinäkuisiin käytetty :(
En ole kirjoitellut tänne muutamaan kuukauteen, mutta olen kyllä seurannut muiden kuulumisia... Nyt minulla on itsellänikin kerrottavaa:
Tänään vihdoin plussasin! 1.5 vuoden yrittämisen jälkeen. Olen syönyt alkukesästä asti thyroxinia, ilmeisesti tämä auttoi :-)
Minäkin täällä viedä odotan. Inseminaatiosta tulee tänään kuluneeksi kaksi viikkoa. Yhdeksäntenä tai kahdeksantena päivänä siitä testasin negan, ja aattelin, että lakkaan testaamasta.. Jotenkin menkkojen alkaminen on kumminkin pienempi paha kuin negatiivinen testi. Lauantaina ois se annettu testipäivä.
oireitahan saa, jos niitä kaivelee. jossain vaiheessa oli palelua muutamana iltana, lämpö ol puoli astetta normaalia korkeammalla.. mutta nythän on kylmä muutenkin. Ohi meni tämä. Rinnat ovat arat, mutta samalla tavalla kuin ennen menkkoja. Eilen tuntui oikeastaan koko päivän vihlovaa kipua, mutta mielestäni alempana kuin missä kohtu käsittääkseni sijaitsee. Tänään tuota vihlontaa ei ole ollut. Tällainen ei kuulu normaaleihen menkkoihini, joten pieni toivo heräsi taas. Menkkojen pitäsi alkaa huomenna. En ole taipunut epätoivoon, on aina ensi kuu..
Täällä 28/28. Joskus siis myös 29. Menkkoja ei vielä näy, mutta olot on sellaiset että ne alkaa ihan just. Ärsyttävää jos lykkään niitä tiedostamattomalla stressillä....
Miten teillä muilla vielä piinailijoilla?
Ja paljon onnea Juoksujalka. Jotenkin mieltä lämmittää vielä paljon enemmän kun sanoit niin kauan yrittäneesi. Hirveesti onnea :)
Ja kivaa on silti se, että taidetaan moni pysyä samassa ajatustenvaihtoporukassa. Ehkä se Heinäkuu on sitten SE kuu...
Lintu89 kp28/28 yk3
Täällä kp26/27-30 ja olo on kyllä ihan sellainen, että ei varmasti oo tärpänny.
Viime kierrossa tähän aikaan tissit oli kuin keilapallot ja olo tosi pinkee.
Nyt ei oo oikeastaan mitään muuta kun väsymys, nälkä, kylmä ja flunssanen olo. Voisin elää rytmillä ruokaa ja unta, ruokaa ja unta. Tänään heräsin ennen kahdeksaa kun oli niin nälkä, kylmä ja kipee olo. Aamupalan jälkeen kaivauduin sohvalle peiton alle ja äsken heräsin. Iltaisin jo kahdeksan aikaan illalla ootan vaan sitä hetkee, että pääsen nukkumaan.
Alkuviikosta oli ovismaisia kipuja ja ihmettelin, että mitä se nyt oli. En tiiä pitäskö ens kuussa tikutella jos se miun ovis onkin ihan eri aikaan mitä oon kuvitellu.
Mulla mieli super tyyni, ei oo oikeastaan käyny mielessäkään, että testaillisin.
Miehen kanssa juteltiin näistä vauvahaaveista viikonloppuna ja se kyllä toisaalta teki taas olon, että tärppäis nyt äkkiä. Jotenkin vaan ihanaa huomata miehestäni se miten iso ja tärkeä asia se hänellekin olisi.
Jospa meille loppukuun piinailijoillekin plussia suotas!
Paljon onnea Juoksujalalle plussasta! :) Kilpirauhasen vajaatoiminta voi todellakin estää raskautumisen. Mulla ne arvot ruukaa heitellä miten sattuu, joten kävin itsekin testeissä ja ne oli pitkästä aikaa hyvät:) Lääkitys kuitenkin ollut ainoastaan raskauden aikana, koska silloin tarve suurempi. Viime aikoina ollu lähinnä liikatoiminnan puolella, laihduin joulukuussa 38 kiloiseksi ja olikin pelko tuossa, etten voisi laihuuden vuoksi raskautua:( Menkat ei kuiten pääsi alkamaan kk imetyksen jälkeen, mitä lekuki ihmetteli tuolla painolla. Nyt kuitenkin jo 46, bmi:n mukaan normaali paino:) Muista sieki kertoa lääkärille raskaudesta, että kontrolloivat tarkemmin.
Meitä piinalijoitahan on täällä vielä muutama, joilla menkat pitäisi alkaa ihan näillä näppäimillä? Mulla tänään tai huomenna, eipä ole semmoinen olo, mutta eipä ole kyllä raskausolokaan. Ostin kuitenkin erittäin herkän (10) testin huomiseksi, että jos ei kuulu menkkoja niin testailen aamutuimaan. Mulla ei viimeksi näkyny 25 herkkyydellä ennenku kaksi päivää myöhässä menkoista, joten kai nyt tuo sentään näyttää sinä päivänä kun pitäisi alkaa? Maltti olisi valttia, mutku! :D
Khalemeon kp 28/29 yk2
Moi! Mun kp 40 muuttuikin kp 1:ksi. Vihdoin. Tiesin jo, etten ole raskaana, joten toi menkkojen odottelu on kans yhtä piinaa. Nyt uuteen yrityksiin. Mulla on niin pitkä kierto, että taidan hypätä suoraan elokuisiin. Heippa! :)