Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tyttäreni alkavan suhteeseen suomalaismiehen kanssa!!!

Vierailija
30.08.2013 |

olen ruotsalainen ja myös mieheni on ruotsalainen. Asumme töiden vuoksi Suomessa ja olemme asuneet täällä jo kaksikymmentä vuotta. Kauhistellen olemme katselleet suomalaisen miehen tyypillistä luonnetta joka on sisäänpäinkääntynyt, aggressiivinen ja samalla uhoa täynnä ja täysin sokea omalle käytökselleen. Suomalainen mies uskoo toimivansa aina oikein ja syyttää kaikista vioistaan naista. Suomalainen mies on myös surullisen taipuvainen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja itsekkyyteen, joka päättää monet parisuhteet traagisesti, mutta niissäkin suomalainen mies näkee vain yhden ainoan syyllisen: suomalaisen naisen.

Aluksi nauroimme suomalaisen miehen sisäänpäinkääntyneelle ja vainoharhaisuuteen taipuvaiselle luonteelle, mutta enää ei edes naurata. Kumpikaan meistä, minä tai mieheni, ei hyväksyisi tyttärillemme suomalaista miestä kumppaniksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Viekää tyttärenne takaisin ruotsiin.

Vierailija
2/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ap ruotsalainen ja tuskin on miehensäkään. Surkea provo. 

Vierailija
4/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuossa on perää.

Vierailija
5/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo referaatti jostain kirjasta? Kannattaisi otsikoida oikein, niin tietäisi mistä tässä keskustellaan. Ei kuulosta kyllä hyvältä kirjalta, mutta taitaa johtua referoijasta.

Vierailija
6/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruotsalaiset miehet on kaikki homoja.

Vierailija
7/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan vapaana olevat suomalaiset miehet voi olla tollasii,mukavat on jo varattu suomalaisille naisille ei niist riitä ruottalaisil.:)

Vierailija
8/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa itsekin toivoisin tyttärelle muunmaalaista (miel. länsieurooppalaista) miestä.

Vierailija
9/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
10/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on tietääkseni umpisuomalainen ja ihan tavallinen mies, mutta ei mitään noista, paitsi ei kovin hyvä puhumaan tunteistaan, eli siltä osin hieman sisäänpäinkääntynyt. Mutta minulla on paljon miespuoleisia kavereita, ja tulee mieleen monta suomalaista miestä, joihin ei päde yksikään kriteeri ap:n listasta.

Vierailija
12/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei opi kymmenessä vuodessa suomea noin hyvin. Huono provo

Vierailija
13/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitan sit muuttamaan syyriaan. siellä ei varmaan kauheesti suomalaisia.

Vierailija
14/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 16:23"]

[/quote]

Ap sanoi asuneensa tällä kaksikymmentä vuotta! Missä teidän lukutaito on?

Vierailija
15/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:30"]

olen ruotsalainen ja myös mieheni on ruotsalainen. Asumme töiden vuoksi Suomessa ja olemme asuneet täällä jo kaksikymmentä vuotta. Kauhistellen olemme katselleet suomalaisen miehen tyypillistä luonnetta joka on sisäänpäinkääntynyt, aggressiivinen ja samalla uhoa täynnä ja täysin sokea omalle käytökselleen. Suomalainen mies uskoo toimivansa aina oikein ja syyttää kaikista vioistaan naista. Suomalainen mies on myös surullisen taipuvainen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja itsekkyyteen, joka päättää monet parisuhteet traagisesti, mutta niissäkin suomalainen mies näkee vain yhden ainoan syyllisen: suomalaisen naisen.

Aluksi nauroimme suomalaisen miehen sisäänpäinkääntyneelle ja vainoharhaisuuteen taipuvaiselle luonteelle, mutta enää ei edes naurata. Kumpikaan meistä, minä tai mieheni, ei hyväksyisi tyttärillemme suomalaista miestä kumppaniksi.

[/quote]

Sure

Vierailija
16/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kuulisin mikä luonteenpiirre ruotsalaismiehessä pakotti polttamaan lähiöitä keväällä?

Vierailija
17/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 16:23"]

[/quote]

Ap sanoi asuneensa tällä kaksikymmentä vuotta! Missä teidän lukutaito on?

[/quote]Aivan sama ei riitä

Vierailija
18/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruotsalaismiehet raiskaa maailmanennätysmäärin ruotsalaisia naisia. Heti Afrikan jälkeen on ruotsalaiset.

Vierailija
19/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:30"]

(.....) suomalaisen miehen tyypillistä luonnetta joka on sisäänpäinkääntynyt, aggressiivinen ja samalla uhoa täynnä ja täysin sokea omalle käytökselleen. (.......) Suomalainen mies on myös surullisen taipuvainen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja itsekkyyteen, joka päättää monet parisuhteet traagisesti, mutta niissäkin suomalainen mies näkee vain yhden ainoan syyllisen: suomalaisen naisen.

Aluksi nauroimme suomalaisen miehen sisäänpäinkääntyneelle ja vainoharhaisuuteen taipuvaiselle luonteelle, mutta enää ei edes naurata. 

[/quote]

20 vuotta Suomessa? Miksi ihmeessä eivät olisi muuttaneet takaisin Ruotsiin tuossa ajassa? Ja mitä kielitaitoon tulee, luultavasti Neil Hardwick ja Roman Schatz osaisivat kirjoittaa tuon tasoista suomea, mutta ei kuka tahansa maahanmuuttaja kyllä osaa! Provo tämä ap:n tarina on edelleen. 

Vierailija
20/25 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole noin kun ap puhuu suomalaisista miehistä, varmasti osaan pätee mutta pätee varmaan osaan ruotsalaisistakin miehistä. No oma mies ei ole suomalainen, mutta olen seurustellut suomalaisten miesten kanssa, eikä kukaan ole ollut mitään em.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän