JEE! Hyvä hallitus! Tulot nousee kivasti
kun saa tienata vähän ilman että ansiosidonnaiseen kosketaan. Minulla nousee nettotulot tuon ansiosta n. 150 ekua :)
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:02"]
Laita linkki uutiseen. Mistä on kyse?
[/quote]
Etkö sä katso uutisia? :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:09"]
Voi että mäkin pääsen paremmalle rahalle vaikka olen TYÖTÖN! ;)
[/quote]
En nyt tiedä että mihin muutokseen viittaat?
työttömyysetuus voidaan katkaista,jos hoidat lapsia kotona,ethän ole työelämän käytettävissä,jos et pysty osoittamaan et saat lasten hoidon järjestymään nopeasti työn tai kurssi osoituksen tullessa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 09:56"]
työttömyysetuus voidaan katkaista,jos hoidat lapsia kotona,ethän ole työelämän käytettävissä,jos et pysty osoittamaan et saat lasten hoidon järjestymään nopeasti työn tai kurssi osoituksen tullessa.
[/quote]
? Mihin tämä nyt liittyy?
[/quote]
Se on kunnan tehtävä järjestää päivähotoa, ei työttömän. Tämän tietää jokainen.
Ansiosidonnaista päivärahakautta lyhennetään sadalla päivällä nuorten kohdalla, joten enpä juuri ilakoisi. Sehän lisää vain toimeentulotuen hakijoita, jos töitä ei löydy.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 10:02"]
Ansiosidonnaista päivärahakautta lyhennetään sadalla päivällä nuorten kohdalla, joten enpä juuri ilakoisi. Sehän lisää vain toimeentulotuen hakijoita, jos töitä ei löydy.
[/quote]
Hieno uudistus :)
-ap-
[/quote]
Kunnalla on 2viikkoa aikaa hommata hoitopaikka lapsille. Jos ei työnantaja jaksa odottaa sitä, ei kunta voi minua siitä sakottaa.
Anteeksi vain.
Laita linkki uutiseen. Mistä on kyse?