Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko telepatiaan, ennaltatietämiseen tai selvänäkemiseen?

Vierailija
29.08.2013 |

Onko teillä paranormaaleita kokemuksia? Minulla on joitakin, esim. joku soittaa juuri silloin kun ajatellut häntä vaikka ei ikinä muuten soita ja mitään varsinaista asiaa ei edes ole. Olen myös tiennyt joitain asioita ja on vaikea selittää miten. Kerran otin yhteyttä erääseen palveluntarjoajaan ja ennen kuin ehdin kysyä missä hän ottaa vastaan, välähti mieleeni kuva eräästä talosta. Se oli juuri se. Voihan olla, että olen nähnyt osoitteen joskus netissä tai jossain mutta en vain muista. Uskon paranormaalien ilmiöiden ja ufojen olemassaoloon mutta en kehtaa puhua tästä kenellekään kun yleensä meitä ufouskovaisia pidetään jonain tärähtäneinä. Muuten, Kanadan puolustusministerin mukaan maapallolla on vierailijoita.

Pidätkö sinä minua tärähtäneenä? Uskotko itse paranormaaleihin ilmiöihin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sua tärähtäneenä, vaikken itse uskokaan yliluonnolliseen. Ajattelen että selittämättömiä ilmiöitä tapahtuu, mutta niitä ei vaan vielä pystytä nykytekniikalla todistamaan. Uskon että kaikelle on kuitenkin luonnollinen selitys.

Vierailija
2/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliluonnollinen on lopulta luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliluonnollinen selitetään vain niin, ettei se käy järkeen tai sitä ei voida todistaa, muttei se silti ole mitään yliluonnollista, vaan ihmiset eivät vaan vielä käsitä niitä asioita - joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
4/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin "yliluonnollista" minulle on tapahtunut, ei mitään ihmeempiä, mutta mm. etiäisiä, enneunia jne. Olen kertonut niistä muillekin ja muut ovat saaneet kanssani huomata niiden toteutuneen. Ihan hyvillä mielin näiden juttujen kanssa olen, olen niihin tottunut. :)

Vierailija
5/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneunia, ei tosin mitää merkittäviä asioita. Usein myös aavistan ennalta asioita tai yhteydenottoja. Mieheni tietää ja uskoo täysin, on sen monesti saanut todistaa.

Vierailija
6/6 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sellaiseen hömppään. Toisaalta suvussani on naislinjassa nähty etiäisiä jo monessa sukupolvessa ja minäkin näen niitä. En tiedä, miten sen selittäisin, ongelmallinen tilanne ja siksen niistä puhukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi