Kyllä oli taas nyrpeää palvelua Alkossa
Miksi liike avataan yhdeksältä ja siellä myydään Gambiinaa jos siellä ei oikeasti haluta sitä myydä siihen aikaan?
Kommentit (15)
Alkossa on yksi Suomen parhaista asiakaspalveluista.
Vierailija kirjoitti:
Alkossa on yksi Suomen parhaista asiakaspalveluista.
Noei ole tuossa minun lähialkossa
Tähän sopii varmaan vanha viisaus, että metsä vastaa niin, kuin sinne huutaa.
Eli mulkku asiakas saa juuri sitä palvelua, mitä on tilannutkin. Itse olen alkossa saanut erinomaista palvelua.
Ai nyt jo haettu päivän juomat, AP? Klo 9.48 keskiviikkona. Herttinen
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt jo haettu päivän juomat, AP? Klo 9.48 keskiviikkona. Herttinen
Alko aukeaa yhdeksältä
Meidän Alkossa saa aina iloista ja ystävällistä palvelua. Ne huutaa heipat vaikka jostain hyllynvälistä jo ennenkuin niitä on edes ehtinyt nähdä 😊
Alkon sivuilla Gambinaa mainostetaan jälkiruokaviiniksi!
Vierailija kirjoitti:
Alkon sivuilla Gambinaa mainostetaan jälkiruokaviiniksi!
Pitää ehtiä lounaalle jäähtyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkon sivuilla Gambinaa mainostetaan jälkiruokaviiniksi!
Pitää ehtiä lounaalle jäähtyä
Aamupalan jälkiruokaviininä erinomainen, lounaalle pitää hakea toinen pullo🍷
Voihan se olla, jos samassa Alkossa käy kaksi kertaa päivässä kuutena päivänä viikossa, että myyjät alkavat vähän karsaasti katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Alkossa saa aina iloista ja ystävällistä palvelua. Ne huutaa heipat vaikka jostain hyllynvälistä jo ennenkuin niitä on edes ehtinyt nähdä 😊
Sillä huutelulla tarkastetaan asiakkaan humalatila eli se niin sanottu päivän kunto. Tämä huutelu tuli jotain 10 vuotta sitten varmaan ohjeisiin. Jos et vastaa mitään niin olet kännissä ja jää viinat ostamatta. Palvelun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä Tv. alan mies puiston penkiltä
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, jos samassa Alkossa käy kaksi kertaa päivässä kuutena päivänä viikossa, että myyjät alkavat vähän karsaasti katsoa.
Vaikka kävisikin joka päivä, niin ei se ole myyjien tehtävä alkaa osoittamaan mieltään asiakkaalle. Ei millään tavalla. Asiakas tulee sisään, valitsee tuotteen, myyjä asiakaspalvelijana hoitaa kiltisti kassatoimen, asiakas sanoo kiitos ja lähtee pois. Ei se kummempaa ole eikä siitä tarvitse sen kummempaa tehdä. Se ei myyjille kuulu mitä kukakin ostaa ja kuinka monesti viikossa. Humalaisille ei toki myydä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, jos samassa Alkossa käy kaksi kertaa päivässä kuutena päivänä viikossa, että myyjät alkavat vähän karsaasti katsoa.
Samalla rahalla saisi nettikapoista tuplaten enemmän.
0/5