Selittäkää mulle miksei joku halua olla parisuhteessa fb:ssa?
En ymmärrä sitä jos ollaan avoimesti yhdessä niin miksi ei haluta laittaa fb:ssa tietoihin että on parisuhteessa? Auttakaa ymmärtämään, poikaystäväni ei halua näin tehdä. Hän sanoo ettei halua laittaa mitään tietoja itsestään sinne. Kompromissina ehdotti että jos laittaisi vaan "parisuhteessa", mutta ei kenen kanssa. Poisti myös seinältä yhteiskuvat reissusta, kuvissa näkyvät kyllä. Omat kuvansa samalta reissulta ovat seinällään. Kavereilleen on esitellyt minut tyttöystävänään kyllä ja sanoo että vain todellinen elämä merkitsee, ei fb. Minua asia vaivaa kovasti, koska tuntemani ihmiset jotka ovat halunneet salata suhdetilanteensa ovat tehneet sen siksi että ovat pitäneet peliä muualla. Osaako joku auttaa ymmärtämään miksi poikaystäväni toimii näin? Itse ajattelen niin eri tavalla etten vaan pysty ymmärtämään.
Kommentit (25)
Jos miehellesi ei ole tärkeää se mitä somessa jakaa, niin miksei sitten sinun mieliksesi halua jakaa muille tietoa siitä että olette parisuhteessa? Minusta outoa...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 21:46"]
Jos miehellesi ei ole tärkeää se mitä somessa jakaa, niin miksei sitten sinun mieliksesi halua jakaa muille tietoa siitä että olette parisuhteessa? Minusta outoa...
[/quote]
FB ei ole maailman turvallisin someväline. En julkaise siellä mitään parisuhteeseeni, työhöni tai asuinpaikkaani liittyvää. Myös asetukseni olen pistänyt äärimmäisen tiukoiksi.
Ap vaikuttaa kovin epävarmalta parisuhteensa suhteen. Ihan niin kuin jokin FB-päivitys toisi varmuuden siihen. Miehelläsi on erilaiset yksityisyyden rajat kuin sinulla, eikä se tosiaankaan tarkoita sitä, että hän suunnittelisi sinun pettämistäsi. Hän huolehtii myös omasta tietoturvastaan, mikä on viisas teko nykyään, kun on liikkeellä kaikenlaisia identiteettivarkaita.
[/quote]
No joo, kyllä mies sanoi että hänelle yhdentekevä asia, mutta jos mulle tärkeää niin voi sen sinne laittaakin. Muttei kuitenkaan ole laittanut. Minulle on tärkeää että ollaan "julkisesti" yhdessä, johtuen historiasta jota en sen tarkemmin ala selvittelemään. Ja tuntuu että mies on tosissaan vasta sitten kun ei mitenkään halua salailla suhdettamme. Itse en ymmärrä mitä piiloteltavaa on suhteessa. Ei sitä julistaa tarvitse ja julkisia pusiviestejä laitella seinille, mutta ei kai salaillakaan jos on tosissaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 23:14"]
[/quote]
FB ei ole maailman turvallisin someväline. En julkaise siellä mitään parisuhteeseeni, työhöni tai asuinpaikkaani liittyvää. Myös asetukseni olen pistänyt äärimmäisen tiukoiksi.
Ap vaikuttaa kovin epävarmalta parisuhteensa suhteen. Ihan niin kuin jokin FB-päivitys toisi varmuuden siihen. Miehelläsi on erilaiset yksityisyyden rajat kuin sinulla, eikä se tosiaankaan tarkoita sitä, että hän suunnittelisi sinun pettämistäsi. Hän huolehtii myös omasta tietoturvastaan, mikä on viisas teko nykyään, kun on liikkeellä kaikenlaisia identiteettivarkaita.
[/quote]
Epävarma olenkin. Täydellinen unelmieni mies, tuore suhde ja silmittömästi rakastunut ja kaikki kuin sadusta. Ja edellisissä suhteissa pettämistä. Kaikilla kavereilla jotka tosissaan yhdessä on parisuhdestatus julkinen, sillä yhdellä jolla ei on mies vehdannut monen (ainakin kolmen fb-kaverin) kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 21:37"]
Silloin parisuhde ei ole vakiintunut, ja jompikumpi tai molemmat osapuolet arvelevat eron tulevan, ja siitä seuraa nolo hetki fb:ssä kun muut sen eron huomaavat.
[/quote]
Näin! Parisuhteissa on vuosia ollut jo käsite "fb-virallinen", silloin kun pari todella on tosissaan.