Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein
Kommentit (5)
Mitäs muuta? Eikö lautamyymit enää innostu Erikan pakottamisesta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on tosi kaunis marssi. Usein luukutan sitä niin että vihervassarinaapureita jurnuttaa.
Tästä on se hauska versio, jossa robotti marssii Erikan tahtiin:
Ai että.Alue: Aihe vapaa
No kiitos vaan, tämä aloitus johti korvamatoon, koulun saksantunnilla laulettuun Röslein auf der Heide lauluun, joka ei nyt poistu kirveelläkään mielestä.