Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmin paikka että lasten saanti on negatiivinen asia työhaussa

Vierailija
29.08.2013 |

kun taas miehiä arvostetaan työelämässä enemmän jos on lapsia.Aika hassu tilanne sinällään koska naiset ne lapset synnyttää ja hoitaa.Mies usein pakenee takaisin töihin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi "hassu tilanne" tossa tarkoittaa? Noihan on tosiasia ja selite asialle.

Vierailija
2/9 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tottakai lapset ovat naisen kohdalla negatiivinen asia, KOSKA nainen ne tekee (= on poissa töistä) ja hoitaa (=on poissa töistä). Miten se voisi olla jotain muuta kuin negatiivista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain aikoinaan työpaikan siksi, kun mulla oli 3 pientä lasta. ne ajatteli, etten niitä enää hanki. väärässä olivat. tosin olin silloin jo eri työpaikassa.

Vierailija
4/9 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ainoa reaktio töissä on ollu työnjohdon puolelta, että hyvä, ku joku edes tekee lapsia, kuudes äitiysloma menossa

Vierailija
5/9 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 12:50"]

kun taas miehiä arvostetaan työelämässä enemmän jos on lapsia.Aika hassu tilanne sinällään koska naiset ne lapset synnyttää ja hoitaa.Mies usein pakenee takaisin töihin.

[/quote]

No tuossahan sinä sen totuuden sanot:
naiset synnyttää ja hoitaa = paljon poissaoloja töistä eli...

Vierailija
6/9 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sosiaalialalla se, että on lapsia, voi olla plussaa. Esim. lastensuojeluun ja muutenkin perheiden ja lasten/nuorten parissa tehtävään työhön äitiys/ isyys ja elämänkokemus on etu. Joihinkin harjoittelupaikkoihinkin toivotaan nimenomaan perheellisiä/ vanhempia opiskelijoita.

t. alaa vaihtava sosionomiopiskelija, joka on suorastaan yllättänyt siitä, että äitiys onkin nyt plussaa

Vierailija
7/9 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo tehdyt, vähän isommat lapset, voivat todellakin olla plussaa työnhaussa.

Omat lapseni ovat jo niin isoja, että sairaspoissaoloja heidän takiaan ei tule.

t. kouluikäisten äiti

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 13:12"]

Jep, tottakai lapset ovat naisen kohdalla negatiivinen asia, KOSKA nainen ne tekee (= on poissa töistä) ja hoitaa (=on poissa töistä). Miten se voisi olla jotain muuta kuin negatiivista?

[/quote]

Vierailija
8/9 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tästä erilainen kokemus. sain vakituisen paikan töistä missä olin ollut jatkuvasti määräaikasilla soppareilla reilu pari vuotta siinä vaiheessa kun kerroin olevani raskaana. 

ja edellinen lapsi sen ikäinen ja paljon sairasteleva että välillä jouduin oleen paljon jopa palkattomalla lapsen sairastelessa. pomona kaikenlisäksi vielä mies.

Vierailija
9/9 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 12:50"]

[/quote]

No tuossahan sinä sen totuuden sanot:
naiset synnyttää ja hoitaa = paljon poissaoloja töistä eli...

[/quote]

Nii-in, siksi äitien pitäs päästäkin töihin kiitokseksi ja palkaksi hyvästä työstä!(synnytys)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi