Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko löytänyt sielunkumppanisi?

Vierailija
19.08.2020 |

Jos, niin mistä tiesit tai tiesitte että on syvä yhteenkuuluvuus? Kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi kuulostaa elokuvamaiselta mutta oli tietty fiilis heti kun tapasin hänet. Tiesin heti että pidän tästä ihmisestä. Hänen kanssaan oli heti mukava olo, ei edes jännittänyt, vaikka olin ihastunut. Pystyi heti olemaan täysin oma itsensä. Nopeasti tuntui kuin oltaisiin tunnettu kauan. Keskusteluissa selvisi että kaikista elämän/parisuhteen tärkeimmistä asioista oltiin samaa mieltä. Oltu yhdessä 7v.

Vierailija
2/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi kuulostaa elokuvamaiselta mutta oli tietty fiilis heti kun tapasin hänet. Tiesin heti että pidän tästä ihmisestä. Hänen kanssaan oli heti mukava olo, ei edes jännittänyt, vaikka olin ihastunut. Pystyi heti olemaan täysin oma itsensä. Nopeasti tuntui kuin oltaisiin tunnettu kauan. Keskusteluissa selvisi että kaikista elämän/parisuhteen tärkeimmistä asioista oltiin samaa mieltä. Oltu yhdessä 7v.

Oih, juuri tällaisia tositarinoita on niin ihana kuulla 😊

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana iltana valomerkin jälkeen juteltiin jokirannassa vielä pari tuntia, osattiin jatkaa toistemme lauseet loppuun. Kummankaan elämäntilanteeseen ei seurustelu oikein sopinut ja olisimme parisuhteessa varmaan kuristaneet toisemme. Jatkettiin fwb linjalla, ilman benefitejä siinä vaiheessa kun jompi kumpi seurusteli. Nykyisin tapaamme muutaman kerran vuodessa, jos ollaan käymässä samassa kaupungissa tms, hänen kanssaan tapaaminen on aina kuin kotiin menisi, rentouttavaa ja akkuja lataavaa.

Ensi viikolla tulee 24v tapaamisesta.

Vierailija
5/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja semmonen jatkokysymys, että onko muut ihmiset ympärillänne huomanneet tämän erityisyyden välillänne? ap

Vierailija
6/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, sielunkumppaneita nyt on joka nurkan takana. Minäpä olen löytänyt kaksoisliekkini. T. korkeasti henkinen ja kehittynyt yksilö

Vierailija
7/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja semmonen jatkokysymys, että onko muut ihmiset ympärillänne huomanneet tämän erityisyyden välillänne? ap

Joo ja ollaan aina yhdessä, halutaan siis tehdä lähes kaikki yhdessä.. Joitakin se ärsyttää, jotkut tajuaa ja on hyväksynyt sen. Niiden ihmisten kanssa on yhteydenpito vähentynyt, jotka ei vaan jostain syystä voi hyväksyä sitä...

Vierailija
8/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt montakin kertaa elämäni aikana. Tämän viimeisen kanssa olen ollut melkein kaksi vuotta.

Vierailija
9/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en usko, että löydän ihan lähiaikoina...

M31

10/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Paitsi, että oltu yhdessä noin 15 vuotta.

Vierailija
11/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erikoinen onko mahdollista löytää?

Vierailija
12/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen löytäneeni, aika näyttää, miten käy (emme ole parisuhteessa keskenämme). Aivan välittömästi tuntui todella rentouttavalta ja hyvältä olla tämän ihmisen kanssa. Ajattelemme asioista todella samalla tavalla, ja ensimmäistä kertaa elämässäni tuntuu, että ei tarvitse teeskennellä, yrittää tai miettiä miten olla. Voi vain olla! Pystymme puhumaan mistä tahansa, ja ymmärrämme toisiamme kuin telepaattisen yhteyden kautta. Olen ollut ihastunut ja rakastunutkin, mutta tällaista sielujen yhteyttä en ole koskaan kokenut.

Muut ovat kyllä huomanneet tämän yhteyden, mikä mutkistaa asioita.

Vierailija
13/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että jokaiselle on olemassa todellinen rakkaus 😊 ap

Vierailija
15/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut tällaista henkilöä, ei ole myöskään kova luotto että tapaankaan.

Vierailija
16/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että jokaiselle on olemassa todellinen rakkaus 😊 ap

Ehkäpä, mutta mistäköhän sen löytäisi.

Vierailija
17/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut tällaista henkilöä, ei ole myöskään kova luotto että tapaankaan.

Sama täällä. Tietysti olisi mahtavaa tavata, mutta en usko että tulee koskaan tapahtumaan.

Vierailija
18/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt. Olimme yhdessä 10 vuotta, kunnes erosimme ystävinä. Hän oli ehdottomasti erityisin kaikista entisistä kumppaneistani ja rakastan häntä edelleen täysin ehdottomasti ja toivon hänelle pelkkää hyvää.

Meidän yhteytemme oli alusta asti jotain aivan ainutlaatuista ja hänen ansiostaan tiedän, mitä tarkoittaa, kun oikeasti rakastaa jotakuta.

Ero oli sekä riipivä että helpottava kokemus. Opin itsestäni yhteisellä matkallamme aivan älyttömästi ja hän sai minut säteilemään. Meidän oli vain tarkoitus jatkaa omia polkujamme yhteisen tiemme jälkeen. Olen ikuisesti kiitollinen yhteisestä ajastamme. En usko, että mikään ihmissuhde tulee enää olemaan yhtä intensiivinen ja merkityksellinen, kuin mitä meillä oli.

Vierailija
20/28 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt. Olimme yhdessä 10 vuotta, kunnes erosimme ystävinä. Hän oli ehdottomasti erityisin kaikista entisistä kumppaneistani ja rakastan häntä edelleen täysin ehdottomasti ja toivon hänelle pelkkää hyvää.

Meidän yhteytemme oli alusta asti jotain aivan ainutlaatuista ja hänen ansiostaan tiedän, mitä tarkoittaa, kun oikeasti rakastaa jotakuta.

Ero oli sekä riipivä että helpottava kokemus. Opin itsestäni yhteisellä matkallamme aivan älyttömästi ja hän sai minut säteilemään. Meidän oli vain tarkoitus jatkaa omia polkujamme yhteisen tiemme jälkeen. Olen ikuisesti kiitollinen yhteisestä ajastamme. En usko, että mikään ihmissuhde tulee enää olemaan yhtä intensiivinen ja merkityksellinen, kuin mitä meillä oli.

Minulla on samanlainen kokemus. Jatkoimme eron jälkeen parhaina ystävinä. Meidän eromme oli järkytys monille. Seksuaalista vetovoimaa meidän välillä ei ollut ja se oli syy eroon.