Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset voi viedä vaikka Ikean lapsiparkkiin työhaastattelun ajaksi

Vierailija
28.08.2013 |

Ja ihan ilmaiseksi! Kuntosaleillakin on lapsiparkkeja. Ei se haastattelu sen kauempaa kestä kuin salitreeni tai shoppailu.

Mitään kokopäivä tai edes puolipäivähoitpaikkaa ei työtön tarvi. Ja jos tarvii niin yksityiseen päiväkotiin omalla rahalla.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuttavapiirissä yhtäkään ihmistä, jolla olisi tuollainen pätkätyötilanne. Ehkä olenkin vähän pihalla tällaisesta ongelmasta. Mutta tuskin tässä ollaankaan poistamassa pätkätyöläisten lasten subjektiivista päivähoito-oikeutta...? Olen kuvitellut sen koskevan esim äitiys-/hoitovapaan aikana vanhemman lapsen virikehoitoa. Siis ainakin alle 3v lapsen. 

T: se jolla äiti ja anoppi auttoi hoitamisessa

Vierailija
82/83 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 22:31"]

Mulla ei ole tuttavapiirissä yhtäkään ihmistä, jolla olisi tuollainen pätkätyötilanne. Ehkä olenkin vähän pihalla tällaisesta ongelmasta. Mutta tuskin tässä ollaankaan poistamassa pätkätyöläisten lasten subjektiivista päivähoito-oikeutta...? Olen kuvitellut sen koskevan esim äitiys-/hoitovapaan aikana vanhemman lapsen virikehoitoa. Siis ainakin alle 3v lapsen. 

T: se jolla äiti ja anoppi auttoi hoitamisessa

[/quote]

Me pätkätyöläiset hermostumme tästä siksi, että on väläytelty myös sellaista mahdollisuutta, että kaikkien työttömien lapsilta otettaisiin hoitopaikka pois. Siis myös pätkätyöläisiltä. On ihmisiä, joiden mielestä se olisi ihan tosi jees. Kun ne työttömät vaan koko ikänsä laiskuuttaan kotona makaavat. Toivottavasti (ja luultavasti?) ei kuitenkaan koskaan tällaista päätöstä tehdä. 

t.Eräs pätkätyöläinen, jonka oma äiti ja anoppi ovat kuolleet pois jo ennen kuin ehtivät lapsenlapsiaan nähdäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Lapset Ikean lapsiparkkiin ja työhaastatteluun autolla. Pelkkiin matkoihin menee pk-seudulla helposti 20 min suuntaansa (tai jopa kauemmin). Haastattelulle, auton parkkeeraamiselle jne jääkin sitten kokonaiset 5 minuuttia. Ja mitäs sitten, jos haastattelu ei ala juuri sovitulla kellonlyömällä?