Lapset voi viedä vaikka Ikean lapsiparkkiin työhaastattelun ajaksi
Ja ihan ilmaiseksi! Kuntosaleillakin on lapsiparkkeja. Ei se haastattelu sen kauempaa kestä kuin salitreeni tai shoppailu.
Mitään kokopäivä tai edes puolipäivähoitpaikkaa ei työtön tarvi. Ja jos tarvii niin yksityiseen päiväkotiin omalla rahalla.
Kommentit (83)
No tuota ainakin viimeksi ikean lapsiparkkiin sai jättää lapsen tunniksi. Ja kaikki haastattelut missä olen ollut, on kestänyt vähintään tunnin... Ellei sitten hae töihin ikeaan tai jumppapaikkaan, niin sitten voi toimia ;)
:D ikean lapsiparkissa saa olla 45min. Mut työpaikkahan vois olla sit niinku ikean vieres, problem solved.
Juuh, edellyttäen tietenkin, että työpaikka ja oma asunto on Ikean tai jonkun kuntosalin vieressä.
Mut hei oikeesti?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:12"]
:D ikean lapsiparkissa saa olla 45min. Mut työpaikkahan vois olla sit niinku ikean vieres, problem solved.
[/quote]
Miten kukaan selviää Ikean läpi 45minuutissa?? Mulla menee aina 3h
Joo, vien Kajaanista Kuopion ikeaan se on lähin. Onko Kajaanissa kuntosaleilla lapsiparkkeja, en tiedä. No ei ole pikkulapsia, mutta..
Mulla kesti nykyiseen työhön haastattelu matkoineen 2 vuorokautta. Toki lapset olisi sitten mies hakenut, jos olisi vielä ollut. Olen aiemmin ollut myös päivän mittaisissa testeissä toisilla paikkakunnilla.
Eiks siellä lapsiparkissa Ikealla saa olla vaan tunnin tai 45min? Vähän pitää kiirettä haastattelun kanssa jos hakee töihin muualle kuin Ikealle.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:15"]
Joo, vien Kajaanista Kuopion ikeaan se on lähin. Onko Kajaanissa kuntosaleilla lapsiparkkeja, en tiedä. No ei ole pikkulapsia, mutta..
Mulla kesti nykyiseen työhön haastattelu matkoineen 2 vuorokautta. Toki lapset olisi sitten mies hakenut, jos olisi vielä ollut. Olen aiemmin ollut myös päivän mittaisissa testeissä toisilla paikkakunnilla.
[/quote]
Eli työttömille vuoropäiväkoti, nih!
Jahas. Kestää vaan muutaman tunnin matka lähimpään Ikeaan. Eikä minulla ole autoakaan. Eikä täällä maalla ole noita kuntosalejakaan. Ja saakos sinne Ikeaan viedä sitten hoitoon, jos saa töitä yhtäkkiä? Työhän pitää pystyä vastaanottamaan vaikka seuraavana päivänä, kun siitä ilmoitetaan.
Njooh, meillä lähin kuntosali on reilun 20 kilometrin päässä eikä kyllä ole hajuakaan, onko siellä mitään lapsiparkkia.
Ikeaankin on matkaa tuollaiset 200 kilometriä.
Aika pitkä matka olisi ollut, sillä viimeksi minulla oli työhaastattelu tuossa vajaan kilometrin päässä.
Ikean lapsiparkkiin kun jättää lapsen, niin pitää itse pysyä Ikeassa. Tässähän oli just viime vuonna tapaus, missä joku jätti lapsen Ikean lapsiparkkiin ja lähti pois. Oli sossun tädit vastassa, kun palasi hakemaan lastaan...
Kumma, kun av:lla on kaikki ne, joilla ei ole ketään tuttuja, jotka voisi auttaa. Livenä en tunne ketään sellaista. Itselläni on todella suppea tuttavapiiri, mutta jos oikein hätä tulisi, niin varmasti voisin kysyä apua vaikka naapurilta (vaikka heidänkään kansa ei mitään kavereita olla) tai lapsen kaverin äidiltä tai vaikka päivähoidon johtajalta, että liikenisikö millään tunniksi hoitopaikkaa.
Kokkolastakin on lähimpään Ikeaan jotain liki 400km, helvetin hyvä idea!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:19"]
Jahas. Kestää vaan muutaman tunnin matka lähimpään Ikeaan. Eikä minulla ole autoakaan. Eikä täällä maalla ole noita kuntosalejakaan. Ja saakos sinne Ikeaan viedä sitten hoitoon, jos saa töitä yhtäkkiä? Työhän pitää pystyä vastaanottamaan vaikka seuraavana päivänä, kun siitä ilmoitetaan.
[/quote]
Älä huoli, tuskin sieltä Nilsiästä työtä saat. Autoton maalla...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:19"]
[/quote]
Älä huoli, tuskin sieltä Nilsiästä työtä saat. Autoton maalla...
[/quote]
Olen jopa ajokortiton. Meitäkin on olemassa ja töitä vaan etsimme ahkerasti.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:20"]
Kumma, kun av:lla on kaikki ne, joilla ei ole ketään tuttuja, jotka voisi auttaa. Livenä en tunne ketään sellaista. Itselläni on todella suppea tuttavapiiri, mutta jos oikein hätä tulisi, niin varmasti voisin kysyä apua vaikka naapurilta (vaikka heidänkään kansa ei mitään kavereita olla) tai lapsen kaverin äidiltä tai vaikka päivähoidon johtajalta, että liikenisikö millään tunniksi hoitopaikkaa.
[/quote]
Mulla ei ole pieniä lapsia, mutta mulla ei todellakaan ollut tuollaista tilannetta aikoinaan. Ei olisi ollut kanttia mennä kysymään naapureilta joiden kanssa ei juurikaan hyvän päivän sanomista lukuunottamatta oltu tekemisissä. Nykyisessä naapurustossa, pieni luhtitalo, on kaikki päivisin töissä. Minulla ei ollut paikkakunnalla yhtään sukulaisia eikä kavereita. Miten haastattelusta selviää tunnissa? Ikinä en muista alle tunnin haastatteluissa käyneeni ja matkat päälle. Sitä paitsi, kun haastatteluja on paljon, miten paljon kehtaa muita käyttää apuna? Kyllä niitä haastattelukutsuja joillekin tulee, jos paljon hakee. Minä ainakin laukkasin yhteen aikaan haastatteluissa tosi paljon ja sainkin töitä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:20"]
[/quote]
Jännästi ne työhaastattelut on samaan aikaan kun ne tutu on itse töissä. "Voitaisko pitää haastattelu viiden jälkeen et mun naapuri ehtii kotiin"
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:15"]
[/quote]
Häh, eiks Kuopion Ikean lapsiparkissa ole yöhoitoa?
Työttömiltä löytyy aina hyvä selitys takataskusta!
Niinpä, vein muuten poikani sinne 3 vuotiaana, soittivat aika pian ettei viihdy. Onneksi olin vain ostoksilla.
Olet tyhmä.