Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monessa maassa olet käyny?

Vierailija
28.08.2013 |

Ja oletko mielestäsi reissannut paljon? Lisäksi olisi kiva nähdä myös listoja maista. Käymiseksi tässä ei nyt lasketa esim. pelkkää pelkkää välilaskua ja koneen vaihtoa, jos et poistunut lentokentältä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin viime kuussa Kuussa, lasketaanko se maaksi?

Vierailija
2/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni reissannut aika paljon. Olen käynyt:

Ruotsi, Norja, Tanska,

Saksa, Belgia, Hollanti, Luxemburg

Ranska, Espanja, Portugali, Italia, Monaco, Vatikaani, San Marino

Sveitsi, Itavalta, Liechtenstein

Viro, Latvia, Liettua, Venäjä, Bulgaria

Puola, Tsekki, Slovakia, Unkari, Kroatia

Turkki, Kypros, Kreikka, Egypti

Iso-Britannia

Yhdysvallat

Singapore, Malesia

35 niistä taisi tulla yhteensä. En tee työmatkoja, kaikki lomareissuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viidessäkymmenessä. En jaksa alkaa luettelemaan, mutta ainoa maanosa, jossa en ole käynyt on Etelämanner. Sinnekin on joskus vähän vanhempana tarkoitus mennä, esim. joillekin näistä matkoista: http://www.kalevatravel.fi/matkapaketit/risteilyt/hurtigruten-etelamanner-2014-2015

Olen mielestäni matkustanut paljon, johtuen osittain siitä, että olen myös asunut Suomen ulkopuolella kolmessa maassa.

Vierailija
4/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja (olen asunut)
Ruotsi
Tanska
Hollanti
Intia
Thaimaa *2
Kreikka
Kypros
Arabiemiraatit*2
Bulgaria
Tunisia*2
Egypti*6
Viro*vaikka kuinka monta
Latvia
Turkki *4

Voi olla että jotain unohtuu. Ja en ole matkustellut ennen 20 ikävuotta, nyt olen 36v.

Vierailija
5/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Latvia, Venäjä,

Saksa, Ranska, Iso-Britannia, Hollanti,

Sveitsi, Itävalta, Unkari, Tsekki,

Espanja, Portugali, Italia, Kreikka,

Kypros, Turkki, Tunisia, Egypti,

Kiina, USA, Tansania

23 sain. Voi olla, että joku unohtu. Mielestäni olen reissannut aika paljon.

Vierailija
6/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 45 maata, kaikilla muilla mantereilla paitsi Etelämantereella. Ikää 36v.

Vierailija
7/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Tanska, Norja

Viro, Latvia, Liettua

Iso-Britannia, Ranska, Saksa, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Italia (+Vatikaani), Espanja (manner+Kanarian saaret+Mallorca), Kreikka, Portugal (manner+Madeira), Kroatia, Tsekki

USA

Thaimaa, Kiina, Malesia, Intia

Eri valtioita tuossa taisi olla 23 kpl. Useimmissa yllä mainituista olen käynyt useita kertoja.  Ja kyllä, mielestäni olen matkustellut melko paljon. Viimeisen 20 vuoden aikana keskimäärin 3 ulkomaanmatkaa/vuosi (kun mukaan ei lasketa jatkuvaa Ruotsissa ravaamista työn puolesta).

Vierailija
8/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 21:51"]

Ruotsi, Tanska, Norja

Viro, Latvia, Liettua

Iso-Britannia, Ranska, Saksa, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Italia (+Vatikaani), Espanja (manner+Kanarian saaret+Mallorca), Kreikka, Portugal (manner+Madeira), Kroatia, Tsekki

USA

Thaimaa, Kiina, Malesia, Intia

Eri valtioita tuossa taisi olla 23 kpl. Useimmissa yllä mainituista olen käynyt useita kertoja.  Ja kyllä, mielestäni olen matkustellut melko paljon. Viimeisen 20 vuoden aikana keskimäärin 3 ulkomaanmatkaa/vuosi (kun mukaan ei lasketa jatkuvaa Ruotsissa ravaamista työn puolesta).

[/quote]

Hep, Kypros unohtui. Pahoitteluni tästä Kyprokselle ;) Ihan mukava paikka oli sekin.

Vierailija
9/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA, Japani, Viro, Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Ranska, Iso-Britannia, Hollanti, Italia

Vähän olen maailmaa nähnyt, mielestäni en kuitenkaan kovin paljon. Enemmän kuin osa tuntemistani ihmisistä, mutta silti suhteellisen vähän.

Vierailija
10/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi x10, Norja, Neuvostoliitto, Viro x4, Tanska x4, Saksa x5, Itävalta x3, Italia x4, Sveitsi, Ranska x2, Espanja x5, Portugal, Alankomaat, Iso-Britannia x4, Kreikka x6, Kypros, Makedonia, San Marino, Andorra, Liechtenstein, Yhdysvallat, Puola, Belgia..olikohan siinä kaikka? 23 maata ja mielestäni olen Euroopassa matkustanut paljon

Vierailija
11/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

31. 

Vierailija
12/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, norja, tanska, englanti, ranska, espanja, saksa, itävalta, sveitsi, italia, kreikka, kypros, kanada, guadeloupe, egypti, intia, malediivit, thaimaa, australia, kenia. Kaikki lomamatkoja aikuisena. Aika paljon olen mielestäni matkustanut, joihinkin noista useita kertoja, esim itävältaan kuusi kertaa.

Vierailija
13/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta matkalaukku elämää työkseni ja yli 100 maata. Nykyisin perheen kanssa vain kotimaan matkoja.

Vierailija
14/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa, Ruotsissa ja Virossa, ja siitäkin on aikaa. En ole koskaan ollut lentokoneessa.

Vierailija
15/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi

Norja

Viro

Venäjä

Englanti

Ranska

Espanja

Portugal

Saksa

Itävalta

Italia

Kypros

Bulgaria

Monaco

Arabiemiirikunnat

Oman

Kroatia

Montenegro

Tunisia

Malta

Vatikaani :)

Aika kivasti on tullut reissattua ja joissakin kohteissa useasti. Tyttäremme kävi ensimmäisen 1,5 vuotensa aikana Ruotsissa (2), Virossa(2), Saksassa, Arabiemiirikunnissa ja Omanissa... Eli äidille 21 maata ja pikkuneidillä 5

Vierailija
16/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Iso-Britannia, Viro, Venäjä, Irlanti, Hollanti, Belgia, Saksa, Ranska, Espanja, Portugali,Italia, Kreikka, Itävalta, Sveitsi, Unkari, Usa, Kanada, Trinidad&Tobago, Japani, Mauritius, Malediivit.

loma- ja työmatkoja

Vierailija
17/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, 

Skotlanti, Englanti, Wales, Pohjois-Irlanti, Irlanti, 

Belgia, Alankomaat, Luxemburg, Länsisaksa, Saksa,

Puola, Ukraina, Slovakia, Tsekki, Unkari,

Itävalta, Sveitsi, Liechtenstein, Ranska,

Espanja, Italia, Jugoslavia, Kroatia, Serbia, Kreikka,

Kypros, Israel, Egypti, Yhdysvallat.

29 tai 33 laskentatavasta riippuen. Kroatian, Serbian ja Jugoslavian laskin tuossa molemmissa tapauksessa eri valtioiksi, Saksa ja BRD lienevät aika lailla sama valtio, Brittien saarilla Skotit ja Pohjois-Irlantilaiset varsinkin korostavat Skotlannin tai Pohjois-Irlannin olevan heidän valtio ja United Kingdom heidän valtioiden liitto.

Toki voisi tuon miettiä vieläkin pienemmäksi, kun suurin osa on EU:ta, mutta olen käynyt melko monessa noista ennen kuin EU:ta oli. Jos kuitenkin lasketaan ne EU-alueeseen siirtyneet lista olisikin:

Norja, Venäjä, Ukraina, Sveitsi, Liechtenstein, Jugoslavia+Kroatia+Serbia, Israel, Egypti, Yhdysvallat. Eli alhaisimmillaan oikein tiukkaan joskus voimassaolleiden laajimpien hallinnollisten alueiden mukaan rajattuna vain 9.

Vierailija
18/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:36"]

Norja, Venäjä, Ukraina, Sveitsi, Liechtenstein, Jugoslavia+Kroatia+Serbia, Israel, Egypti, Yhdysvallat. Eli alhaisimmillaan oikein tiukkaan joskus voimassaolleiden laajimpien hallinnollisten alueiden mukaan rajattuna vain 9.

[/quote]

Jos tuo joskus voimassaolleiden laajimpien hallinnollisten alueiden mukaan rajattaisiin, olisi rajaukset Norja-Ruotsi, Neuvostoliitto, Rooma, EU ja Iso-Britannia.

Venäjä ja Ukraina kuului aikanaan Neuvostoliittoon. Sveitsi, Liechtenstain, Jugoslavia, Israel ja Egypti ovat kuuluneet Roomaan ja ainakin osa Yhdysvalloista Isoon Britanniaan. 

Vierailija
19/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Norja, Tanska, Eesti/Viro, Latvia, Liettua, Neuvostoliitto/Venäjä, Puola, Unkari, Kreikka, Kypros, Espanja, Portugali, Skotlanti (Iso-Britannia), Thaimaa.

15 tuosta taitaa tulla. Tosi paljon täällä ovat kyllä ihmiset matkustelleet.

Vierailija
20/55 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 maata. Monissa käyty lukuisia, jopa parikymmentä, kertaa. Olen 27-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä