rantalomaa tammikuussa kera lapsien
mun olisi tarkotus lähteä tammikuussa rantalomalle lapsien kanssa. Bändi olisi 2 aikuista ja 2 lasta. Lasten iät silloin 3,5vee ja nuorempi karvan alle 2.
Ajatuksena olisi all inclusive-ratkaisu siedettävän lentomatkan päässä. Kanariansaarille olisi tarkoitus, ensimmäistä kertaa. Onko suosituksia? Odotukset lomalta olisi helppo viikko auringossa. Hotellissa josta löytyy lastenallasta ja matka rannalle nopsa.
Ajatusta matkan hinnasta? Egyptissä käyty ja hieman petytty.
Kiitos vastauksista -E
Kommentit (4)
Tammikuu ei ole parasta matkustusaikaa Kanarialle.
Itse olen lomaillut siellä helmikuussa 2 kertaa ja sää vastasi suomen kesää ja vesi oli kylmää sekä meressä että altaassa.
Maspalomas! Monia hyviä bungalow-tyyppisiä hotelleja. Siistiä, rauhallista jne. Koululaisten joululomien jälkeen, mutta ennen hiihtolomia pääsette edullisesti.
Ollaan oltu Kanarialla monesti, tänä vuonna joulukuussa menemme Puerto Ricoon, mutta se on rattaiden kans kulkevalle vähän hankala, kun mäkiä riittää.
Cap verde! On kyllä vähän kauempana, mutta on lämmintä. Oltiin viime tammikuussa boa vistan saarella all-inclusive lomalla kaksi viikkoa ja voin suositella! Ei kyllä mikään aktiivilomailijan paikka, mutta lasten kanssa mitä mainioin.
puerto rico on aurinkovarmimpia paikkoja kanarialla