Jätin hiuslenksun tapailemani miehen tyynyn alle.
Tapasimme hänen mökillään, olen aika varma että on varattu.
Oletteko tehneet vastaavaa?
Kommentit (65)
Oisin jättänyt ihan pikkupöksyt.
Ja kortsuja jonnekin takin taskuun jne.
Ja eikö korvikset jossain maton/huonekalun alla ole aika klassinen myös.
Eiköhän se vaihda lakanat sinun jälkeesi. Ainakin pitäisi.
No, huh huh... Olette epätoivoisia. Ei kannata sekaantua varattuihin.
Exä petti ja vaihtoi lennosta toiseen.
Kun kävin tavarani niin jätin pikkupöksyjä ja avattuja kortsuja patjojen ja sohvan väleihin ja vaatekaappiin piiloon.
On ollut uudella naisella kiva siivotessa löytää ylläreitä kun mies harvemmin siivosi itse saati että ois petivaatteita vaihtanut.
Aika kesyä. Tosta mies selviää helposti.
Yleensä jätetään spermatahmaiset pikkarit tai rintsikat patjan alle, käytetty tamponi tai kortsu vaimon vaimon kylpytakin taskuun, tai oma huulipuna vaimon tavaroiden joukkoon tai jotain vastaavaa.
Mä jäin itse sinne, mä en harrasta mitään teinipelleilyä.
Jaa-a, meillä näkyi vaaleanpunaiset alushousut. Ajattelin, että jos mies tykkää käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kun kävin tavarani niin jätin pikkupöksyjä ja avattuja kortsuja patjojen ja sohvan väleihin ja vaatekaappiin piiloon.
On ollut uudella naisella kiva siivotessa löytää ylläreitä kun mies harvemmin siivosi itse saati että ois petivaatteita vaihtanut.
Helppo ymmärtää, miksi mies jätti sinut.
Oletko varma, että vaimolla on pitkät hiukset ja sitä myötä tulee hiuslenksulle käyttöä. Muutenhan tuo oli ihan turhaa.
Taidatte olla aika nuoria kun noin lapsellisia.
En ole koskaan itse tehnyt, mutta olen saanut paljon hupia tämän ilmiön seuraamisesta ja kannatan kyllä tällaista pettäjien käräyttämistä. Naisten välistä solidaarisuutta parhaimmillaan tämä!
Reviirimerkkauksia olen myös nähnyt, nehän toimivat samalla tavalla.
Kaikki reviirimerkkaukset eivät toki kumpua mustasukkaisuudesta tai pettämisen epäilystä. Yksi lämmin muistoni on, kun reissussa yövyin miespuolisen kaverini luona. Hänellä oli ollut eronsa jälkeen vaikeuksia luottaa naisiin, mutta nyt hän oli löytänyt jonkun aivan ihanan. Hän kuitenkin tilitti mulle, ettei tiedä, haluaako tämä ihana nähdä häntä lisää.
No me naisethan pystytään selvittämään tämä. Menin tän mun kaverin vessaan ja tunnustelin kädellä vessan peilikaapin päältä. Tamponirasia. Avasin kaapin ja nostelin vähän partavesiä. Löytyi jokunen pinni.
En näyttänyt näitä löytöjä, mutta jäin seuraamaan tilannetta. Vakava suhde heille tuli. :)
Vierailija kirjoitti:
Way to go sis! :D :D
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen, että siellä ne yhdessä nauroivat jätetyn naisen surkeaa esitystä😁
Uskotteko aloituksen?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = ei
Miksi vehtaatte varattujen miesten kanssa? Nostaako se jotenkin itsetuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Oisin jättänyt ihan pikkupöksyt.
Ja kortsuja jonnekin takin taskuun jne.
Ja eikö korvikset jossain maton/huonekalun alla ole aika klassinen myös.
Miksi takin taskuun? Mitä iloa siitä olisi, että mies löytäisi kortsuja oman takkinsa taskusta?
En taida ymmärtää logiikkaa. Ensin harrastetaan seksiä varatun kanssa ja sitten jätetään siitä merkki, jotta hän kärähtäisi. Ja jotkut taputtavat ja kehuvat tällaista naisten välistä solidaarisuutta!
Minä taas varatun naisen mökillä pyyhin panon jälkeen vehkeeni makuuhuoneen verhoihin. Ei kai siinä mitään outoa liene.
Nyt kaikki mammat äkkiä mökille tyynyjä pöyhimään =)