Jätin hiuslenksun tapailemani miehen tyynyn alle.
Tapasimme hänen mökillään, olen aika varma että on varattu.
Oletteko tehneet vastaavaa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin itse sinne, mä en harrasta mitään teinipelleilyä.
Ei kannata. Miesystävän hoito jäi mökillemme. Ei vain tiennyt, että mökki on minun omistama, joten saivat yhdessä etsiä uuden lomailupaikan.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko aloituksen?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = ei
Juu ei. Kyllä ihmisten mökeistä näkee asusteleeko siellä sinkku vai perhe. Ap on MELKO varma, että mies on varattu.
Mä ripotin chiliä muijan alkkareihin.
Solidaarisuuttako? Ilkeyttähän tuo on, hyvin lapsellista sellaista. Jos haluaa ilmoittaa varatun miehen vaimolle, puhuu reilusti kasvotusten tai puhelimessa. Ei jätä mitään typeriä merkkejä.
Mä kyllä luulisin, että se on mun oma hiuslenkki jos sen tyynyni alta löytäisin.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko aloituksen?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = ei
Tietysti uskon kun internetistä luin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko aloituksen?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = eiJuu ei. Kyllä ihmisten mökeistä näkee asusteleeko siellä sinkku vai perhe. Ap on MELKO varma, että mies on varattu.
Uskon, että ap on 'puutteessa oleva huo_a ja keksi sen vuoksi jutun.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulisin, että se on mun oma hiuslenkki jos sen tyynyni alta löytäisin.
Kai sä nyt tiedät, millaisia lenksuja sulla on.
Miksi AP sekaannuit mahdollisesti varattuun mieheen? Ei mahdollisuuksia sinkkumieheen?
Uh, ip-lehdessä oli joskus juttu "näin sain selville puolisoni pettävän" ja siinä joku mamma oli avannut hotellista tulleen kirjeen.
Kuoressa oli koru ja viesti "Tämä oli jäänyt huoneeseen :)"
Eikä ollut sen mamman koru. Hymiö oli tahattomasti tosi ilkkuva tuossa viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko aloituksen?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = eiJuu ei. Kyllä ihmisten mökeistä näkee asusteleeko siellä sinkku vai perhe. Ap on MELKO varma, että mies on varattu.
Mistä sen näkee? Siellä saattaa viettää aikaa myös sinkun vanhemnat ja sisarukset perheineen.
Naiset pelkäävät kiltt imiehiä ja siksi kiertävät ne kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla aika nuoria kun noin lapsellisia.
Jahas, kevätverhoista horisevan kaltainen palstajankutin löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Exä petti ja vaihtoi lennosta toiseen.
Kun kävin tavarani niin jätin pikkupöksyjä ja avattuja kortsuja patjojen ja sohvan väleihin ja vaatekaappiin piiloon.
On ollut uudella naisella kiva siivotessa löytää ylläreitä kun mies harvemmin siivosi itse saati että ois petivaatteita vaihtanut.
Mua harmittaa vastaavassa tilanteessa, kun en tajunut jättää mitään. Joo ja me oikeesti pantiinkin, vaikka mies seurusteli tuon uuden kanssa. No jospa jäisi jossain vaiheessa kiinni touhuistaan ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan itse tehnyt, mutta olen saanut paljon hupia tämän ilmiön seuraamisesta ja kannatan kyllä tällaista pettäjien käräyttämistä. Naisten välistä solidaarisuutta parhaimmillaan tämä!
Anteeksi mitä? Kannatat varattujen kanssa vehtaamista, jotta heidät voi käräyttää, ja kutsut sitä solidaarisuudeksi toisia naisia kohtaan?
Idiootti sinä olet, et mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko aloituksen?
ylänuoli = kyllä
Mistä sen näkee? Siellä saattaa viettää aikaa myös sinkun vanhemnat ja sisarukset perheineen.
Hah. Sehän olisikin hauskaa, jos Ap on jättänyt hiuslenksunsa sen miehen äidin ja isän sänkyyn.
Missä päin? Mietin tässä että pitäskö lähtä nuuskimaan ja kääntelemään tyynyjä. Oikeasti kyllä luotan mieheeni. Mutta hän vain sattui olemaan eilen mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Exä petti ja vaihtoi lennosta toiseen.
Kun kävin tavarani niin jätin pikkupöksyjä ja avattuja kortsuja patjojen ja sohvan väleihin ja vaatekaappiin piiloon.
On ollut uudella naisella kiva siivotessa löytää ylläreitä kun mies harvemmin siivosi itse saati että ois petivaatteita vaihtanut.
Kun kävit tavarasi?????
Ei kai hän miestään jätä, yhden kiero utu neen tro lli - h u t s u n takia?