Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin hiuslenksun tapailemani miehen tyynyn alle.

Vierailija
19.08.2020 |

Tapasimme hänen mökillään, olen aika varma että on varattu.
Oletteko tehneet vastaavaa?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Solidaarisuuttako? Ilkeyttähän tuo on, hyvin lapsellista sellaista. Jos haluaa ilmoittaa varatun miehen vaimolle, puhuu reilusti kasvotusten tai puhelimessa. Ei jätä mitään typeriä merkkejä.

Minusta solidaarisuutta on olla sekaantumatta siihen varattuun. Jos kuitenkin sekaantuu, niin ainoa oikea vaihtoehto on pyrkiä omalta osaltaan olemaan loukkaamatta vaimoa eli pitämään asia salassa.

Vierailija
42/65 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla tuntuu olevan paljon näitä tapailemasia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uskalla sanoa sijaintia?

Vierailija
44/65 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tätä olen itsekin tehnyt, totta kai. Sehän on ihan yleistä. Nämä pettävät ukkomiehet ovat todellisia luusereita, pitäähän sen eukon saaha tietää millainen kultamussukka se äijänsä on  :) Näitä ukkomiehiä on todellakin helppo viedä kuin litran mittaa, hah haaaaaaaaaa. Näin tulen tekemään myös jatkossa ! 

Vierailija
45/65 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani yleiskone teki juuri noin huorapukkikaverilleni. Kaverini otti työpaikan koneen käyttöönsä ja tämä jätti jo ekalla kerralla jonkin pikkuesineen kaverini luo. Kaveri sai aika hyvät huudot muttei kenkää koska vannoi avomuijalleen että oli "ihan varmasti jonkun kaverin practical joke". 

Vierailija
46/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että pettäminen on näin yleistä.

Vierailija
47/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko aloituksen?

ylänuoli = kyllä

alanuoli = ei

Uskon, koska aloitus toi elävästi mieleeni flashbackin siihen aikaan kun asuin entisen poikaystäväni kanssa yhdessä. Löysin useampaan otteeseen itselleni vieraita hiuslenkkejä kotoa, ja kun kysyin niistä poikaystäväni syytti minua vainoharhaiseksi ja sai epäilemään itseäni. Vaikka tiesin että hiuslenkit eivät voi olla minun, koska ostin vain tietynvärisiä itselleni. Meillä ei myöskään käynyt silloin ketään kaveriani tai  siskoa, jolta hiuslenkit olisivat voineet jäädä. Miehen hoidonhan ne olivat, tahallaan tai vahingossa jääneet.

Vierailija
48/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tätä olen itsekin tehnyt, totta kai. Sehän on ihan yleistä. Nämä pettävät ukkomiehet ovat todellisia luusereita, pitäähän sen eukon saaha tietää millainen kultamussukka se äijänsä on  :) Näitä ukkomiehiä on todellakin helppo viedä kuin litran mittaa, hah haaaaaaaaaa. Näin tulen tekemään myös jatkossa ! 

Saat kiksejä seksin harrastamisesta luusereiden kanssa?

49/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla merkkaako miehetkin noin. Kannattaisi heidänkin varoittaa toisiaan.

Vierailija
50/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut olettamaan, että miehen kaverit ei käytä samaa mökkiä?

Vierailija
51/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Olisi kiva kuulla merkkaako miehetkin noin. Kannattaisi heidänkin varoittaa toisiaan.

Ei merkkaa, meille riittää ihan että saa pillua. 

Mies

Vierailija
52/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi hiuslenksu kuin likaiset pikkuhousut jotka exäni hoito oli jättänyt tyynyn alle. Traumat jäi ja kamala hetki oli löytää ne, mutta onneksi jäi kiinni ja sain uuden luotettavan miehen.

Vierailija
53/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin myrkyllisiä vastauksia?

Jos mieheni pettäisi, niin todellakin toivoisin sen toisen naisen jättävän minulle noita merkkejä.

Minä muuten omistan yksin sekä asunnon että mökin ja avioehtokin löytyy.

Vierailija
54/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin myös miehet merkkaa. Pettäessä en tiedä, koska en tee sitä, mutta kun vasta tapaillaan ja kumpainenkin kai itsekseen vasta miettii vakavampaa. On alkanut löytyä miehen tavaroita mun luota. Useampaa tällaista tapaillut. En samaan aikaan. 🤓

55/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taida ymmärtää logiikkaa. Ensin harrastetaan seksiä varatun kanssa ja sitten jätetään siitä merkki, jotta hän kärähtäisi. Ja jotkut taputtavat ja kehuvat tällaista naisten välistä solidaarisuutta!

Tuttavani kaveri harrastaa vakituisesti varattuja miehiä. Miehet ovat kohteliaita ja hurmaavia. Hän haluaa vain rusinat pullasta, juhlahetkiä ja pientä luksusta, ei arjen pakkopullaa. Vaimot hoitakoon miehen lapset ja kodin, silittäköön paidat ja kestäköön flunssaisen miehen surkeuden.

Rakastajatar tapaa miehet (1-3 menossa kerrallaan) aina vain parhaimmillaan. Ei ole mitään halua saada miehiä jäämään kiikkiin. Silloin tapaamiset vain hankaloituisivat.

Ei mitään solidaarisuusongelmia, kunhan vaimojen mieltä ei pahoiteta?

Vierailija
56/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homssuinen rouva tuota edes huomaa. Tee kuten eräs toinen rakastajatar: maalaa miehen varpaankynnet kynsilakalla hänen nukkuessaan. Mies lähti tokkurassa kiireellä sängystä, kiskoi vaatteet päälle eikä huomannut mitään. Mutta vaimo huomasi ja asiaan on aika vaikea keksiä uskottavaa selitystä.

Vierailija
57/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko hetkeksi pysähtyä ja miettiä että miksi haluat ap toimia noin? Mistä tarpeesta tuommoinen käytös kumpuaa?

Vierailija
58/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisin jättänyt ihan pikkupöksyt.

Ja kortsuja jonnekin takin taskuun jne.

Ja eikö korvikset jossain maton/huonekalun alla ole aika klassinen myös.

Miksi takin taskuun? Mitä iloa siitä olisi, että mies löytäisi kortsuja oman takkinsa taskusta?

Tuollaiset naiset kuvittelevat kaikkien naisten penkovan miestensä tavaroita ja vaatteita läpi. 

Vierailija
59/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida ymmärtää logiikkaa. Ensin harrastetaan seksiä varatun kanssa ja sitten jätetään siitä merkki, jotta hän kärähtäisi. Ja jotkut taputtavat ja kehuvat tällaista naisten välistä solidaarisuutta!

Tuttavani kaveri harrastaa vakituisesti varattuja miehiä. Miehet ovat kohteliaita ja hurmaavia. Hän haluaa vain rusinat pullasta, juhlahetkiä ja pientä luksusta, ei arjen pakkopullaa. Vaimot hoitakoon miehen lapset ja kodin, silittäköön paidat ja kestäköön flunssaisen miehen surkeuden.

Rakastajatar tapaa miehet (1-3 menossa kerrallaan) aina vain parhaimmillaan. Ei ole mitään halua saada miehiä jäämään kiikkiin. Silloin tapaamiset vain hankaloituisivat.

Ei mitään solidaarisuusongelmia, kunhan vaimojen mieltä ei pahoiteta?

Solidaarisuutta olisi olla harrastamatta varattuja. Hienotunteista on olla sekoittamatta vaimoa asiaan.

Vierailija
60/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin myrkyllisiä vastauksia?

Jos mieheni pettäisi, niin todellakin toivoisin sen toisen naisen jättävän minulle noita merkkejä.

Minä muuten omistan yksin sekä asunnon että mökin ja avioehtokin löytyy.

Minä taas en. Jos mieheni pettäisi, niin vähintäänkin toivoisin häneltä parempaa makua sen naisen suhteen.

Erilliset rahat, ei yhteisiä lapsia, ei mitään taloudellista syytä olla yhdessä. Mieheni on täysin vapaa vaihtamaan toiseen, jos haluaa, eli ei tarvitse pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi