Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin hiuslenksun tapailemani miehen tyynyn alle.

Vierailija
19.08.2020 |

Tapasimme hänen mökillään, olen aika varma että on varattu.
Oletteko tehneet vastaavaa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetään kaikki kaikkia. Ei enää parisuhteita, perheitä tai lapsia tähän maailmaan. Eihän tässä menossa ole enää mitään järkeä.

Vierailija
62/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette pieniä ja lutuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tätä olen itsekin tehnyt, totta kai. Sehän on ihan yleistä. Nämä pettävät ukkomiehet ovat todellisia luusereita, pitäähän sen eukon saaha tietää millainen kultamussukka se äijänsä on  :) Näitä ukkomiehiä on todellakin helppo viedä kuin litran mittaa, hah haaaaaaaaaa. Näin tulen tekemään myös jatkossa ! 

Miksi sä haluat viettää aikaa miesten kanssa joita pidät luusereina?? Etkö sä saa vapaita miehiä vai miksi toimit noin?

64/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taida ymmärtää logiikkaa. Ensin harrastetaan seksiä varatun kanssa ja sitten jätetään siitä merkki, jotta hän kärähtäisi. Ja jotkut taputtavat ja kehuvat tällaista naisten välistä solidaarisuutta!

Tuttavani kaveri harrastaa vakituisesti varattuja miehiä. Miehet ovat kohteliaita ja hurmaavia. Hän haluaa vain rusinat pullasta, juhlahetkiä ja pientä luksusta, ei arjen pakkopullaa. Vaimot hoitakoon miehen lapset ja kodin, silittäköön paidat ja kestäköön flunssaisen miehen surkeuden.

Rakastajatar tapaa miehet (1-3 menossa kerrallaan) aina vain parhaimmillaan. Ei ole mitään halua saada miehiä jäämään kiikkiin. Silloin tapaamiset vain hankaloituisivat.

Ei mitään solidaarisuusongelmia, kunhan vaimojen mieltä ei pahoiteta?

Solidaarisuutta olisi olla harrastamatta varattuja. Hienotunteista on olla sekoittamatta vaimoa asiaan.

En minä varattujen harrastamista kenellekään suosittele. Tuo nainen ei vaan halua miestä vaivoikseen, mutta haluaa kuitenkin hellyyttä ja seksiä. Vapaat miehet alkavat aina jossain vaiheessa haluta avioliittoa tai ainakin yhteen muuttamista. Nainen ei halua ketään miestä levittäytymään ja sotkemaan kotiinsa. On ollut kerran naimisissa ja se kuulemma riitti.

Vierailija
65/65 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorena tempaisin. Nykyään koko juttu nolottaa. Poikaystäväni petti minua ja muutti linun luotani suoraan tämän naisen luo.

Sorruimme sitten humalassa muistelemaan menneitä. Lähtiessäni jätin korvakoruni lakanan alle ja rintsikat survoin sohvan tyynyjen väliin.

Muuta en tiedä, kuin että ex-piikaystäväni lensi ulos kuukauden päästä tästä uuden naisensa luota.

Itse onneki sain juuri näihin aikoihin opiskelupaikan muualta, joten en ole kumpaakaan nähnyt 35 vuoteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän