Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa oleva suurperheen äiti, jolla on rakastajia

Vierailija
28.08.2013 |

Haluatko kysyä jotain aiheesta?

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:34"]

Ap on siis seksiaddikti. Ei sen enempää, ei sen vähempää. Isänikin petti äitiäni yli 30 vuotta kestäneen avioliiton aikana. Se, mitä sinä teet on tietysti oma asiasi, mutta älä ihmettele, jos totuuden julkitulon jälkeen miehesi ja lapsesi vihaavat sinua. Tuollaiset nautinnot sinun olisi pitänyt käydä läpi ennen naimisiinmenoa tai avoliittoa. Petät miestäsi ja lapsiasi. Näin minä olen kokenut lapsena tämän asian ja edelleen. On ollut kova työ yrittää saada nyt eläkkeellä olevaa äitiä unohtamaan vuosikymmenien valehtelut ja se, ettei katkeruus auta.  

[/quote]

Tottakai ap:nkin tarinassa rikotaan luottamusta, ei sitä muuten olisi tarve salata. Avoimesti tehtyinä tällaiset kokeilut eivät toimi, hippiaikaan oli kaikenlaisia kokeiluja ja rikkinäisiä ihmisiä niiden seurauksena, sängystä toiseen hyppelviä varten on se sinkkuelämä. Jos siis sairauksia ei pelkää. Lapset kärsivät, samoin puoliso, kun totuus tulee ilmi. Eräänlaista valtapeliähän tuokin on. Lisäksi ketjussa jo mainittu terveysriski ei sekään ole pieni ongelma, koko perhe altistuu äidin holtittoman käytöksen vuoksi. Toivottavasti tarina kuitenkin on keksitty.

Vierailija
122/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat erittäin kylmältä ja itsekkäältä ihmiseltä.

Kurja juttu miehesi kannalta, kun hän saa selville se tulee sattumaan ihan h*lvetisti vaikka kuinka olisi saattanut jotain pelätäkin. 

Miksi et kunnioita miestäsi? Äläkä sano että kunnioitat, et pettäisi jos kunnioittaisit. Silloin oisit avoin tarpeistasi ja siitä että haluat harrastaa syrjähyppyjä ja antaisit miehesi päättää itse olisiko onnellinen suhteessanne.

Mitä ajattelisit jos miehesi pettäisi sinua useamman naisen kanssa? Olisitko onnellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:15"]

"rajastan häntä syvästi" voi jeeus mitä scheissea!

kunnioituksesta ei sitten ole tietoakaan. sulla on ehkä anaalivaiheessa mennyt joku pieleen pienenä.

[/quote]

Ehkä. Mutta minä nautin elämästäni ja avioliittoni on onnellinen.

[/quote]

Oikeasti se ei ole onnellinen, se on tekoonnellinen.Täynnä valheita, pettämistä, et kunnioita miestäsi. Oikeestaan olet aika ruma ihminen.Sisäisesti.Jos paljastut, voitko edelleen sanoa, että olette onnellisessa avioliitossa ? Te olette onnellisia sun kuvitelmissa. Oikeesti, sä taidat olla henkisesti aika kipeä.

Vierailija
124/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:25"]

Onko liitto onnellinen, jos vain toinen osapuoli kokee niin. Aiemminhan kirjoitit, että epäilet miehesi tietävän ja pelkäävän menettävänsä sinut. Ei kuulosta kovin onnelliselta miehesi näkökulmasta.

[/quote]

Kuitenkin mieheni on useaan otteeseen huomauttanut kuinka onnekkaita olemme löydettyämme toisemme ja kyettyämme luomana kestävän, onnellisen liiton.

[/quote]

Älä jaksa lässyttää tosta "kestävästä hyvästä liitosta ", sä taidat olla oikeesti joku päästään sairas tyyppi. Millä ihmeen tavalla liitto on kestävä ja onnellinen, kun toinen on juossut panemassa vieraita vuosikaudet ja valehtelee päin näköä ? Ah, onneksi mä en ole noin "onnellisessa " liitossa.

Vierailija
125/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleen usko, että hotellit katsoo suopeasti ylimääräistä ihmistä huoneessa. Aamupalalla on eri veroprosentti ja siksikin henkilömäärä ilmaistaan huonevarauksessa  Tuskin apn työnantajan kirjanpidossa menee läpi kahdenhgen huoneet, joissa toinen ei palkkalistoilla.

Vierailija
126/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa voi tietysti tehdä maksun niin, että ap tai rakastaja maksaa huonehinnan erotuksen 2 hh - 1 hh ja työnantajalta laskutetaan vain 1 hh hinta ja laskuun laitetaan vain Ap:n nimi. (Tosin ap ei tällaista mainitse noissa tarinoissaan...) Mutta näin se siis käytännössä menee. Eikä ole harvinaista ollenkaan.

- vastaanottovirkailija

Vierailija
127/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:42"]

Jännä tapaus kyllä... Missä vaiheessa olet ehtinyt kouluttautumaan niin pitälle, että reissailet työmatkoillasi? Tuskin on mikään aivan turhanpäiväinen työ kyseessä? Onko tämä toyboyt jotain parikymppisiä kolleja? 

[/quote]

Paljon on sellaisiakin "ei niin johtoportaan" työpaikkoja, joihin liittyy paljon matkustamista, esim. toimittaja, myyntiedustaja jne.

Mutta ap: Onko sinulla miehet eri paikkakunnilla, vai reissaavatko kanssasi, kuinka heidän työasiat joustavat, vai osuvatko työmatkasi viikonloppuihin?

[/quote]

En ole toimittaja enkä myyntiedustaja.

Ja tuohon aikataulujuttuun vastasin jo.

Vierailija
128/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:27"]

Vierailija 28.8. klo 14:55 98/109

Vierailija 28.08.2013 klo 14:52

Minun työnantajani tilaa ja maksaa yksin matkustavalle yhden h huoneen. Jännä, että saatte muutenkin aikataulut synkroon. Ellei sitten kyseessä ole työ, jossa reissataan joka viikko.

"Aika harvoissa hotelleissa on montaa yhden hengen huonetta. En ole koskaan kokenut tuollaista ongelmaa vaan aina on ollut "normaalihuon". Aikataulut täsmäävät milloin täsmäävät. Ei minun elämäni tämän asian ympärillä pyöri vaan silloin kun onnistuu niin onnistuu ja muulloin hallitsee muu elämä."

Minä taas en muista koskaan törmännyt ilmaisuun "normaalihuone".

Kyllä se yleensä on 1h tai 2h -h. ps. 1 h huoneessakin on yleensä leveä sänky.

[/quote]

En ole ikinä varannut yhden tai kahdne hengen huonetta vaan vain huoneen.

Respassa joko kirjataan sisälle kaksi tai sitten ei.

Sitä ei mitenkään seurata.

Vierailija
129/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:29"]

Ilmestyykö tarina joskus Reginassa? olisi kiva lukea koko stoori.

[/quote]

Jos kirjoitat sen sinne niin voi ilmestyäkin. :-D

Vierailija
130/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:34"]

Ap on siis seksiaddikti. Ei sen enempää, ei sen vähempää. Isänikin petti äitiäni yli 30 vuotta kestäneen avioliiton aikana. Se, mitä sinä teet on tietysti oma asiasi, mutta älä ihmettele, jos totuuden julkitulon jälkeen miehesi ja lapsesi vihaavat sinua. Tuollaiset nautinnot sinun olisi pitänyt käydä läpi ennen naimisiinmenoa tai avoliittoa. Petät miestäsi ja lapsiasi. Näin minä olen kokenut lapsena tämän asian ja edelleen. On ollut kova työ yrittää saada nyt eläkkeellä olevaa äitiä unohtamaan vuosikymmenien valehtelut ja se, ettei katkeruus auta. Parempi katsoa eteenpäin ja aatella, että parempi pettävä ukko, kuin hakkaava ukko.

[/quote]

Seksielämäni ei kuulu lapsilleni. Mieheni "tietää"/epäilee, mutta valitsee tietoisesti sen ettei konfrontoi minua asiasta. Se on hänen valintansa ja kunnioitan sitä niin kuin suuresti häntä ihmisenäkin.

Miksi ihmeessä hyvä liitto kaadettaisiin noihin aviosuhdettamme uhkaamattomiin rakastajiin?

Vierailija
131/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:41"]

Miksi kysyt haluammeko tietää jotain aiheesta? Saatko kiksejä?

[/quote]

Tähänkin vastasin jo aiemmin.

Vierailija
132/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:15"]

"rajastan häntä syvästi" voi jeeus mitä scheissea!

kunnioituksesta ei sitten ole tietoakaan. sulla on ehkä anaalivaiheessa mennyt joku pieleen pienenä.

[/quote]

Ehkä. Mutta minä nautin elämästäni ja avioliittoni on onnellinen.

[/quote]

Oikeasti se ei ole onnellinen, se on tekoonnellinen.Täynnä valheita, pettämistä, et kunnioita miestäsi. Oikeestaan olet aika ruma ihminen.Sisäisesti.Jos paljastut, voitko edelleen sanoa, että olette onnellisessa avioliitossa ? Te olette onnellisia sun kuvitelmissa. Oikeesti, sä taidat olla henkisesti aika kipeä.

[/quote]

Koemme molemmat arkemme ja elämämme onnelliseksi.

Miksi se on sinun niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
133/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:25"]

Onko liitto onnellinen, jos vain toinen osapuoli kokee niin. Aiemminhan kirjoitit, että epäilet miehesi tietävän ja pelkäävän menettävänsä sinut. Ei kuulosta kovin onnelliselta miehesi näkökulmasta.

[/quote]

Kuitenkin mieheni on useaan otteeseen huomauttanut kuinka onnekkaita olemme löydettyämme toisemme ja kyettyämme luomana kestävän, onnellisen liiton.

[/quote]

Älä jaksa lässyttää tosta "kestävästä hyvästä liitosta ", sä taidat olla oikeesti joku päästään sairas tyyppi. Millä ihmeen tavalla liitto on kestävä ja onnellinen, kun toinen on juossut panemassa vieraita vuosikaudet ja valehtelee päin näköä ? Ah, onneksi mä en ole noin "onnellisessa " liitossa.

[/quote]

Olemme olleet naimisissa pitkälle yli 20 vuotta eikä loppua näy. molemmat myös koemme liittomme onnelliskeis ja tyydyttäväksi. Ehkä sinulle ei noin "onnellisesti" koskaan käy... se lie sinun ja puolisosi valinta.

Vierailija
134/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän kaikilta anteeksi pitkää taukoa vastaamisessa. Se on tuo "oikea elämä" joka väliin vie tuntien ja päivien ( joskus jopa viikkojen/kuukausien) ajaksi pois palstoilta.

Vierailija
135/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö näe siinä mitään väärää että miehesi onni perustuu valheeseen?

Olisitko yhtä onnellinen jos miehesi pettäisi sinua?

Vierailija
136/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap:ta hetkauttaisi vaikka mies kävisikin vieraissa.

Oletko koskaan ajatellut sanovasi hänelle, että hänellä on muuten sitten lupa käydä vieraissa?

Vierailija
137/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:11"]

Etkö näe siinä mitään väärää että miehesi onni perustuu valheeseen?

Olisitko yhtä onnellinen jos miehesi pettäisi sinua?

[/quote]

Olisin. Jos mieheni niin tehdessään kohtelisi minua yhtä hyvin kuin minä häntä.

Vierailija
138/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:51"]

Hei, mähän tunnen sut!

[/quote]

Niinkö? Sehän mielenkiintoista.

[/quote]

Kyllä, olen melko varma, että tunnen sinut entisten työkuvioitteni kautta. Silloin sinulla ei ollut noin monta lasta tosin. Olisitpa kuullut, mitä selkäsi takana puhuttiin. Minulle aivan sama, onnea vaan valitsemallasi tiellä. Olen muuten mies.

Vierailija
139/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:18"]

Hei, mähän tunnen sut!

[/quote]

[/quote]

Kyllä, olen melko varma, että tunnen sinut entisten työkuvioitteni kautta. Silloin sinulla ei ollut noin monta lasta tosin. Olisitpa kuullut, mitä selkäsi takana puhuttiin. Minulle aivan sama, onnea vaan valitsemallasi tiellä. Olen muuten mies.

[/quote]

Hyvä skenaario.

Ja ehkä voitkin nyt kertoa, missä kaupungissa (tai edes missä maanosassa - helpotan sen verran, että tällä hetkellä Suomessa) olen?

Vai oliko liian vaikea kysymys?

:-D

Et vastaa?

Heikko olet, jopa feikiksi.

Vierailija
140/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:18"]

Hei, mähän tunnen sut!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyvä skenaario.

Ja ehkä voitkin nyt kertoa, missä kaupungissa (tai edes missä maanosassa - helpotan sen verran, että tällä hetkellä Suomessa) olen?

Vai oliko liian vaikea kysymys?

:-D

Et vastaa?

Heikko olet, jopa feikiksi.

[/quote]

Taidan tehdä ennemmin niin, että linkkaan tämän ketjun miehellesi. Et oo sitten yhtään muuttunut. Morjes vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme