Olen naimisissa oleva suurperheen äiti, jolla on rakastajia
Kommentit (184)
Klikkasin tykkäyksen. Ja nyt poistun rakastelemaan mieheni kanssa.
(Palataan asiaan amuneljän maissa ellen ole silloin unessa.)
Mäki tunnen tän ap:n! Ja hänen miehensä vielä paremmin ;)
etkö muuten oo ihmetellyt miehesi "outoja" menoja ;)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:11"]
Etkö näe siinä mitään väärää että miehesi onni perustuu valheeseen?
Olisitko yhtä onnellinen jos miehesi pettäisi sinua?
[/quote]
Olisin. Jos mieheni niin tehdessään kohtelisi minua yhtä hyvin kuin minä häntä.
[/quote]
Eli toimisi selkäsi takana ja valehtelisi :')
Oikeasti - jokainen on vapaa elämään ihan niin vapaassa suhteessa kuin haluaa. Pettäminen ei kuitenkaan ole sama asia, kuin avoin suhde. Sille näet edellytyksenä on se että se on yhteinen päätös. Sinun miehesti ei välttämättä tiedä. Ehkä aavistaa, muttei halua myöntää sitä edes itselleen. Et voi tosissasi ajatella toimivasi oikein häntä kohtaan pettäessäsi. Vaikka se kuinka tekisi sinut onnelliseksi.
Jos sinulla olisi oikeasti munaa olisit kertonut miehellesi että onnellisuutesi vaatii irtosuhteita. Mies voisi sitten ITSE päättää onko asia okei hänelle vaiko ei. Jos ei olisi niin siinä sitten sinä olisit saanut valita miehesi ja rakastajiesi väliltä. Ellei hän olisi lähtenyt samantien kävelemään. Vai oletteko puhuneet pettämisestä ja hän sanonut että niin kauan kuin hänen ei tarvitse tietää siitä niin okei? En usko että olette, sillä olisit asiasta jo maininnut.
Ap, vastaapa minulle muutamaan kysymykseen:
1) Jos koet, että sivusuhteesi ovat täysin merkityksettömiä suhteenne onnellisuuden kannalta, miksi salaat ne?
2) Jos koet, että miehesi rakastaa sinua kaikesta huolimatta, miksi et anna hänelle ihan suoraa ja virallista lupaa naida muita?
3) Miksi uskot, että valehtelu ja seläntakana puuhailu ei loukkaa miestäsi? Väitän, että hän ei pelosta uskalla laittaa sinua selkä seinää vasten. Onko sinusta reilua, että hän pelkää liittonne puolesta eikä siksi uskalla vaatia sinulta rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä?
4) Eikö miehesi mielestäsi ansaitse sinua kokonaan?
5) Eikö miehesi ansaitse mielestäsi rehellisyyttä?
6) Mitä pidät parisuhteen pohjana? Oletko oikeasti sitä mieltä, että kumpikin saa puuhailla mitä vaan toisen selän takana, kunhan ei jää kiinni?
Yritän kovasti ymmärtää sinua, mutta kuulostat - ja tiedän, että tämä on kornia - narsistilta. Maksimoit oman onnesi, pidät omia tarpeitasi tärkeimpinä etkä kunnioita puolisoasi sen vertaa, että olisit hänelle rehellinen. Väännät tilanteen miehesi syyksi: hän itse asiassa muka tietääkin seikkailuistasi eikä halua, että lopetat niitä ja näin ollen voit rauhassa jatkaa, koska miehesi ei ole niitä kieltänyt. Koko kuvio on hyvin narsistinen.
Tiedätkö, miltä tuntuu olla narsistin lapsi? Narsistin puoliso?
Toivon, että kerrot miehellesi totuuden ja annat hänen ihan reilusti ja rehdisti päättää suoraan sinua silmiin katsoen, miten hän haluaa tästä jatkaa. Toivon, että tajuat, että on iso ero sillä, että uskottelee toisen tietävän kuin ihan suoraan kertoo asiasta. Veikkaan, että yllätyt, miten pahasti olet nakertanut suhteenne pohjaa ja uskon, että käännät homman miehesi syyksi. Niin kaikki pettäjät tekevät.
Minä väitän, että sinä et muuten ole onnellinen. Pakenet ongelmiasi salasuhteeseen ja saat niistä hetkeksi paremman fiiliksen. Ongelmiasi et kuitenkaan saa korjattua noin. Sinähän vain pakenet, et uskalla kohdata niitä niin kuin et uskalla kohdata miestäsikään rehellisesti. Kaikkien pettäjien tapaan olet heikko, raukkis. Pahinta on, kun et tajua, miten pettäminen vaikuttaa lapsiisi. Nakerrat heidän perhe-elämänsä perustaa ja kuvittelet, että kukaan ei huomaa.
Ehkä jonain päivänä ennen kuin jäät kiinni, saat tarpeeksi rohkeutta ymmärtääksesi, että pakenemalla ja salaamalla ja peittelemällä ei ongelmia ratkaista.
Oletko fyysisesti viehättävä? Ovatko seitsemän raskauttasi päättyneet alatiesynnytyksiin ja jos on onko paikat ok vai väljät. Entä rintasi, oletko imettänyt. Onko raskausarpia? Oletko rakastajiesi mielestä haluttava ja seksikäs?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:51"]
Hei, mähän tunnen sut!
[/quote]
Niinkö? Sehän mielenkiintoista.
[/quote]
Kyllä, olen melko varma, että tunnen sinut entisten työkuvioitteni kautta. Silloin sinulla ei ollut noin monta lasta tosin. Olisitpa kuullut, mitä selkäsi takana puhuttiin. Minulle aivan sama, onnea vaan valitsemallasi tiellä. Olen muuten mies.
[/quote]
Hyvä skenaario.
Ja ehkä voitkin nyt kertoa, missä kaupungissa (tai edes missä maanosassa - helpotan sen verran, että tällä hetkellä Suomessa) olen?
Vai oliko liian vaikea kysymys?
:-D
Et vastaa?
Heikko olet, jopa feikiksi.
[/quote]
Taidan tehdä ennemmin niin, että linkkaan tämän ketjun miehellesi. Et oo sitten yhtään muuttunut. Morjes vaan.
[/quote]
Jos saa ehdottaa, niin cc:nä myös vaikkapa anopille ja AP.n äiskälle ja iskälle. Lapset säästettäköön.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:34"]
Klikkasin tykkäyksen. Ja nyt poistun rakastelemaan mieheni kanssa.
(Palataan asiaan amuneljän maissa ellen ole silloin unessa.)
[/quote]
Eikös sulla ole tänään lapseton ja miehetön ilta (näin facessa)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:51"]
Hei, mähän tunnen sut!
[/quote]
Niinkö? Sehän mielenkiintoista.
[/quote]
Kyllä, olen melko varma, että tunnen sinut entisten työkuvioitteni kautta. Silloin sinulla ei ollut noin monta lasta tosin. Olisitpa kuullut, mitä selkäsi takana puhuttiin. Minulle aivan sama, onnea vaan valitsemallasi tiellä. Olen muuten mies.
[/quote]
Hyvä skenaario.
Ja ehkä voitkin nyt kertoa, missä kaupungissa (tai edes missä maanosassa - helpotan sen verran, että tällä hetkellä Suomessa) olen?
Vai oliko liian vaikea kysymys?
:-D
Et vastaa?
Heikko olet, jopa feikiksi.
[/quote]
Villi veikkaus: Vaasa...?
Joku päivä käy vielä kurjasti :( niin se vaan menee.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 11:46"]
Mitä jos miehesi ja vanhimmat lapsesi saavat tietää pettämisestäsi? Ovatko he silti onnellisia ja ymmärtäväisiä? Ettei äippä menekään Pirkon kanssa zumbamaan, vaan jonnekin ihan muualle. ...
[/quote]
Olisi ikävää jos he saisivat tietää ja ahdistuisivat.
En kuitenkaan ymmärrä miten se olisi mahdollista enkä todellakaan aio luopua omista nautinnoistani siltä varalta, että joskus sattuukin jotain äärimmäisen epätodennäköistä. Se olisi vähän kuin kieltäytyä elokuvissa käymisestä sillä perusteella, että "voihan se elokuvateatteri joskus syttyä palamaan".
[/quote]
aika huono.
Koetko olevasi hyvä sängyssä, ja jos niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 10:47"]
Eiköhän sun miehelläkin ole ollut rakastaja ellei toinenkin, kun vaimo ollut vuodesta toiseen raskaana?
[/quote]
Ei ole.
[/quote]
No mutta sehän on mukavaa, että olet noin varma asiasta. (Tyrsk!)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 18:57"]
Koetko olevasi hyvä sängyssä, ja jos niin miksi?
[/quote]
En ole (luullakseni) mitenkään keskiverrosta poikkeava.
Hyväksytkö rakastajasi fb-kavereiksesi?
Nyt lopetan vastaamisen tältä illalta: On lasten jo nukahdettua vielä avioliitto ja kirjallisuuspiirin jutut hoidettavina ennen aamua.
Toivottavasti jotain vastaavaa teilläkin.