Olen naimisissa oleva suurperheen äiti, jolla on rakastajia
Kommentit (184)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:51"]
Hei, mähän tunnen sut!
[/quote]
Minä myös =) Tai sitten on taas tontut kannon nokassa ip_n väärinkäytössä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:06"]
Mutta kannustaa vauva-av:n seuraamiseen, kuten myös muuhun someiluun, muistaakseni.
[/quote]
Enpä ole tuota tullut kysyneeksi.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:51"]
Hei, mähän tunnen sut!
[/quote]
Minä myös =) Tai sitten on taas tontut kannon nokassa ip_n väärinkäytössä.
[/quote] en tiedä miten ip:t menevät tällaisissa tilaisuuksissa, mutta epäilen tunnistamistanne.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:06"]
Mutta kannustaa vauva-av:n seuraamiseen, kuten myös muuhun someiluun, muistaakseni.
[/quote]
Enpä ole tuota tullut kysyneeksi.
[/quote]
Mikä on konfan aihe?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:12"]
Mikä on konfan aihe?
[/quote]
Jos sen kertoisin, joku voisi ihan oikeastikin tunnistaa. :-D
Et vastannut miten sinulla riittää aikaa olla töissä, olla lasten kanssa, pitää yllä hyvää avioliittoa ja käydä vielä vieraissa? 7 lasta on aika iso määrä, tuskin miehesikään yksin pystyy heitä jokaista neuvomaan läksyissä ja viemään harrastksiin jne?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:21"]
Et vastannut miten sinulla riittää aikaa olla töissä, olla lasten kanssa, pitää yllä hyvää avioliittoa ja käydä vielä vieraissa? 7 lasta on aika iso määrä, tuskin miehesikään yksin pystyy heitä jokaista neuvomaan läksyissä ja viemään harrastksiin jne?
[/quote]
Lapseni eivät ole enää ihan pieniä. He kyllä kulkevat harrastuksiinsa ihan itse,
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:21"]
[/quote]
Lapseni eivät ole enää ihan pieniä. He kyllä kulkevat harrastuksiinsa ihan itse,
[/quote]
Lisään vielä, että se onko minulla ttyömatkan aikana yöllä vuoteessani joku mies, ei mitenkään ole pois lapsille annetusta ajasta. Samoin perheaikaa verottaa ihan yhtä paljon satunnainen kolmen tunnin salikäynti kuin kolmen tunnin käväisy rakastajan luona.
Miten käytännössä saa ujutettua työnantajan maksamaan hotellihuoneeseen ylimääräisen henkilön?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:32"]
Miten käytännössä saa ujutettua työnantajan maksamaan hotellihuoneeseen ylimääräisen henkilön?
[/quote]
Työnantaja maksaa huoneesta, ei henkilömäärästä.
Jso kävisit hotelleissa työmatkoilla, tietäisit tuon.
Minulla on sama ongelma, vaikka olemme enimmäkseen onnellisia mieheni kanssa, ei se riitä. Haluan moniulotteista elämää ja mies taas rakastaa rutiineja - myös sängyssä. Kuitenkin hän on ihan reilusti antanut vapaat kädet mennä myös vieraisiin ja sanoo haluavansa tietää ja myös kuulla mitä on tehty.
Tämä taas vie mielenkiinnon seikkailusta kun tavallaan ollaankin kaikki kolme samassa sängyssä jos toinen tietää asiasta. Itse olen sanonut etten tapauksessa halua tietää hänen seikkailuistaan. Hän taas kertoisi mielellään jos jotain tapahtuisi... Vaikea yhtälö.
Kaikki vaan eivät ole samanlaisia eikä kai se ole tarkoituskaan eikä sen vuoksi voi tuomita suhdetta epäonnistuneeksi että pelisäännöt eivät ole samat kuin useimmilla. Harva uskaltaa tavoitella omanlaistaan onnea.
Jännä tapaus kyllä... Missä vaiheessa olet ehtinyt kouluttautumaan niin pitälle, että reissailet työmatkoillasi? Tuskin on mikään aivan turhanpäiväinen työ kyseessä? Onko tämä toyboyt jotain parikymppisiä kolleja?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:42"]
Jännä tapaus kyllä... Missä vaiheessa olet ehtinyt kouluttautumaan niin pitälle, että reissailet työmatkoillasi? Tuskin on mikään aivan turhanpäiväinen työ kyseessä? Onko tämä toyboyt jotain parikymppisiä kolleja?
[/quote]
Valmistuin kun olin 25. Kaksi vuotta "myöhässä" vanhimpien lasten syntymien vuoksi. Ja ei - kyseessä ei ole mitään toyboyta vaan ihan aikuisia miehiä.
Hmmm... Miksi päätit tulla tänne palstalle avautumaan? Kiva saada huomiota, tarve provota ja järkyttää (kuka oikeasti järkyttyy tällaisesta?), halu osoittaa fiksuutesi ("minäpä pyöritän tällaista arkea ja vastailen näppärästi"), toive että paljastut tai saisit sympatiaa? Kiinnostavaa, muttei kovin uskottavaa.
Minun työnantajani tilaa ja maksaa yksin matkustavalle yhden h huoneen. Jännä, että saatte muutenkin aikataulut synkroon. Ellei sitten kyseessä ole työ, jossa reissataan joka viikko.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:32"]
[/quote]
Työnantaja maksaa huoneesta, ei henkilömäärästä.
Jso kävisit hotelleissa työmatkoilla, tietäisit tuon.
[/quote]
Siis ei sun mies oo onnellinen tossa avioliitossa jos kerta osaa epäillä touhujasi ja kuitenkin pelkää menettävänsä sinut? luulisi että sinulle riittäisi lapset ja mies mut ei näköjään haluut onnellisen perheen no näköjään joku ei oo onnellinen kun kerta pitää vierraissa juosta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:52"]
Minun työnantajani tilaa ja maksaa yksin matkustavalle yhden h huoneen. Jännä, että saatte muutenkin aikataulut synkroon. Ellei sitten kyseessä ole työ, jossa reissataan joka viikko.
[/quote]
Aika harvoissa hotelleissa on montaa yhden hengen huonetta. En ole koskaan kokenut tuollaista ongelmaa vaan aina on ollut "normaalihuon". Aikataulut täsmäävät milloin täsmäävät. Ei minun elämäni tämän asian ympärillä pyöri vaan silloin kun onnistuu niin onnistuu ja muulloin hallitsee muu elämä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:52"]
Hmmm... Miksi päätit tulla tänne palstalle avautumaan? Kiva saada huomiota, tarve provota ja järkyttää (kuka oikeasti järkyttyy tällaisesta?), halu osoittaa fiksuutesi ("minäpä pyöritän tällaista arkea ja vastailen näppärästi"), toive että paljastut tai saisit sympatiaa? Kiinnostavaa, muttei kovin uskottavaa.
[/quote]
Keskustelun vuoksi. Minkä muun vuoksi keskustelupalstoilla yleensä käydään?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:55"]
Siis ei sun mies oo onnellinen tossa avioliitossa jos kerta osaa epäillä touhujasi ja kuitenkin pelkää menettävänsä sinut? luulisi että sinulle riittäisi lapset ja mies mut ei näköjään haluut onnellisen perheen no näköjään joku ei oo onnellinen kun kerta pitää vierraissa juosta.
[/quote]
Ei riitä mies ja lapset vaikak tärkeimpiä elämässäni ovatkin. Ei riitä muutkaan arkeeni kuuluvat asiat. Mutta näin on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 13:38"]
Sehän se onkin sulle tärkeintä, että just sulla on kivaa.
[/quote]
Ja että minä ja perheeni voimme hyvin.
[/quote]
Mielestäsi siis pelko puolison menettämisestä, jos ottaa tämän uskottomuuden puheeksi, on hyvinvointia?