Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa oleva suurperheen äiti, jolla on rakastajia

Vierailija
28.08.2013 |

Haluatko kysyä jotain aiheesta?

Kommentit (184)

Vierailija
101/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tästä keskustelusta haluat?

Vierailija
102/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:58"]

Mitä sinä tästä keskustelusta haluat?

[/quote]

Vaikea sanoa. Peilailla omia kokemuksiani muiden kokemuksiin? Ajattelemisne aihetta? Ajankulua?

Noita nyt ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:55"]

Siis ei sun mies oo onnellinen tossa avioliitossa jos kerta osaa epäillä touhujasi ja kuitenkin pelkää menettävänsä sinut? luulisi että sinulle riittäisi lapset ja mies mut ei näköjään haluut onnellisen perheen no näköjään joku ei oo onnellinen kun kerta pitää vierraissa juosta.

[/quote]

Ei riitä mies ja lapset vaikak tärkeimpiä elämässäni ovatkin. Ei riitä muutkaan arkeeni kuuluvat asiat. Mutta näin on hyvä. 

[/quote]

No LOL

Vierailija
104/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 10:47"]

Eiköhän sun miehelläkin ole ollut rakastaja ellei toinenkin, kun vaimo ollut vuodesta toiseen raskaana? 

[/quote]

Ei ole. 

[/quoteEi ole. Mistäs sen voit tietää, ei mihesikään sun huorailuistasi tiedä tosin epäilee. Tietäisipä vaan, millanen lutka on lastensa äiti. Luuletko olevasi niin ylivertainen, etteikö sua voisi jättää? Lasten takia olette yhdessä ja liittonne pn pelkkä perseelleellään oleva kulissi.

Vierailija
105/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 14 oli varmaa tietoa:)

vaan veikkaan että tää täti valehtelee, ainakin lasten lkm tms.; ettei jää kiinni...

Vierailija
106/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan veikkaan että tää täti valehtelee, ainakin lasten lkm tms.; ettei jää kiinni...

Vierailija
107/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 15:01"]

Mistäs sen voit tietää, ei mihesikään sun huorailuistasi tiedä tosin epäilee. Tietäisipä vaan, millanen lutka on lastensa äiti. Luuletko olevasi niin ylivertainen, etteikö sua voisi jättää? Lasten takia olette yhdessä ja liittonne pn pelkkä perseelleellään oleva kulissi.

[/quote]

Olemme yhdessä, koska rakastamme toisiamme ja olemme onnellisia keskenämme. Ja kyllä - tiedän ettei mieheni jättäisi minua vaikka "paljastuisin". En ole ylivertainen kenenkään muun silmissä kuin hänen, mutta hänen silmissään sitä sitten todellakin olen. Samoin kuin hän minun silmissäni.

Vierailija
108/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:32"]

Miten käytännössä saa ujutettua työnantajan maksamaan hotellihuoneeseen ylimääräisen henkilön?

[/quote]

Työnantaja maksaa huoneesta, ei henkilömäärästä.

Jso kävisit hotelleissa työmatkoilla, tietäisit tuon.

[/quote]

Eli kahden hengen huoneen yksin matkustavalle, ei meillä vaan, mikäli yhden hengen huoneita on tarjolla.

Vierailija
109/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 14:42"]

Jännä tapaus kyllä... Missä vaiheessa olet ehtinyt kouluttautumaan niin pitälle, että reissailet työmatkoillasi? Tuskin on mikään aivan turhanpäiväinen työ kyseessä? Onko tämä toyboyt jotain parikymppisiä kolleja? 

[/quote]

Paljon on sellaisiakin "ei niin johtoportaan" työpaikkoja, joihin liittyy paljon matkustamista, esim. toimittaja, myyntiedustaja jne.

Mutta ap: Onko sinulla miehet eri paikkakunnilla, vai reissaavatko kanssasi, kuinka heidän työasiat joustavat, vai osuvatko työmatkasi viikonloppuihin?

Vierailija
110/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 28.8. klo 14:55 98/109

Vierailija 28.08.2013 klo 14:52

Minun työnantajani tilaa ja maksaa yksin matkustavalle yhden h huoneen. Jännä, että saatte muutenkin aikataulut synkroon. Ellei sitten kyseessä ole työ, jossa reissataan joka viikko.

"Aika harvoissa hotelleissa on montaa yhden hengen huonetta. En ole koskaan kokenut tuollaista ongelmaa vaan aina on ollut "normaalihuon". Aikataulut täsmäävät milloin täsmäävät. Ei minun elämäni tämän asian ympärillä pyöri vaan silloin kun onnistuu niin onnistuu ja muulloin hallitsee muu elämä."

Minä taas en muista koskaan törmännyt ilmaisuun "normaalihuone".

Kyllä se yleensä on 1h tai 2h -h. ps. 1 h huoneessakin on yleensä leveä sänky.

Vierailija
111/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 15:05"]

[/quote]

Ja sen, että hänellä on rakastajia... LOL

Vierailija
112/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö pyllypanoista, ap?

Vierailija
113/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyykö tarina joskus Reginassa? olisi kiva lukea koko stoori.

Vierailija
114/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:28"]

Pidätkö pyllypanoista, ap?

[/quote]

Mieluiten oikean olan yli korvan taakse kierteellä taittaen -panoista :)

Vierailija
115/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis seksiaddikti. Ei sen enempää, ei sen vähempää. Isänikin petti äitiäni yli 30 vuotta kestäneen avioliiton aikana. Se, mitä sinä teet on tietysti oma asiasi, mutta älä ihmettele, jos totuuden julkitulon jälkeen miehesi ja lapsesi vihaavat sinua. Tuollaiset nautinnot sinun olisi pitänyt käydä läpi ennen naimisiinmenoa tai avoliittoa. Petät miestäsi ja lapsiasi. Näin minä olen kokenut lapsena tämän asian ja edelleen. On ollut kova työ yrittää saada nyt eläkkeellä olevaa äitiä unohtamaan vuosikymmenien valehtelut ja se, ettei katkeruus auta. Parempi katsoa eteenpäin ja aatella, että parempi pettävä ukko, kuin hakkaava ukko.

Vierailija
116/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis seksiaddikti. Ei sen enempää, ei sen vähempää. Isänikin petti äitiäni yli 30 vuotta kestäneen avioliiton aikana. Se, mitä sinä teet on tietysti oma asiasi, mutta älä ihmettele, jos totuuden julkitulon jälkeen miehesi ja lapsesi vihaavat sinua. Tuollaiset nautinnot sinun olisi pitänyt käydä läpi ennen naimisiinmenoa tai avoliittoa. Petät miestäsi ja lapsiasi. Näin minä olen kokenut lapsena tämän asian ja edelleen. On ollut kova työ yrittää saada nyt eläkkeellä olevaa äitiä unohtamaan vuosikymmenien valehtelut ja se, ettei katkeruus auta. Parempi katsoa eteenpäin ja aatella, että parempi pettävä ukko, kuin hakkaava ukko.

Vierailija
118/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
119/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt haluammeko tietää jotain aiheesta? Saatko kiksejä?

Vierailija
120/184 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:41"]

Miksi kysyt haluammeko tietää jotain aiheesta? Saatko kiksejä?

[/quote]

Taitaa olla sloggit märkänä siellä "konfassa" (vai oliko tämä se sama, jonka arki on suurperheessä sujuvampaa ilman pikkiksiä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi