Mikä on radion paras aamuohjelma?
Mitä näitä nyt on:
NRJ - Aamupojat
Suomi Pop - Aamulypsy
Aalto - Dynastia
Voice - Toni, Minna ja Dennis
Nova - Enbuske ja Linnanahde
jne.
itse kuuntelen enimmäkseen Aaltoa ja Voicea.
Kommentit (55)
Ylex, ehdottomasti ovat parhaita. Niin kuin moni onkin täällä todennut.
Jaahas, Matti tän ketjun perusteella taas viihtynyt AV:lla...
Yle X aamu, Ile ja Matti.
Aivan loistavaa läppää. Monesti ollaan mietitty minkä verran ne käsikirjoittaa näitä juttuja etukäteen, kun kuulostaa niin spontaanilta jutustelulta.
Aamupojat on ykkösiä. Oon kuunnellut heitä jo useaman vuoden ajan.
Radio Rock. En jaksa hilpeillä älyttömästi aamuisin, mutta tykkään puhumisesta, se jotenkin rauhoittaa. Ylen Puhe on kans esim.kesällä ollut hyvä.
Ehdottomasti YleX Aamu ja Matti+Ile. Ohjelma kuulostaa siltä kuin kaksi kaverusta vaan juttelisi niitä näitä, ei mitään yliyrittämistä ja mukahauskuutta.
Radio Rockin Korporaatio. Musiikkia voisi tulla paljonkin vähemmän, sillä tykkään Heikelä & Moisio -keskusteluista. Jenniä on kyl ikävä...
Mä tykkään Yle X.n iltaohjelmista. Raikasta höpöttelyä ja aina saa kuulija nauraa.
Yle X - Matti ja Ile. Eivät kiusaa kisailijoita, mollaa muita, hauku työkavereita jne. kuten esim. aamupojat tekevät. Matti ja Ile saavat hyvälle tuulelle.
Voicen Aamu. Etenkin Dennis saa aina hymyn huulille.
Aamulypsy, Dynastia erinomainen myös, mutta tykkään niin Jaajosta.
aamupoja olis ihan kiva muuten, jos renneä ei olis siinä
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 20:31"]
Radio Rockin Korporaatio. Musiikkia voisi tulla paljonkin vähemmän, sillä tykkään Heikelä & Moisio -keskusteluista. Jenniä on kyl ikävä...
[/quote]
Komppi siinä mieles, et kahden kipaleen sijasta vaan se yks, kiitooos. Ja mä en kaipaa naisten nipotusta ja tekopyhystelyä.
Pitäisiköhän lähettää tämä ketju Ilelle ja Matille, pääsisi av taas eetteriin :)
Ja siis YleX suosikki täälläkin, ihan samoista syistä kuin muilla: luontevaa, hauskaa, ei likaisia alapääjuttuja, ei nälvitä muita, osataan nauraa itselle ja juontajakaverille (hyväntahtoisesti) ja ne äänet... Aah, ottaisin Matin kotiin juttelemaan mulle koska tahansa!