Mikä on radion paras aamuohjelma?
Mitä näitä nyt on:
NRJ - Aamupojat
Suomi Pop - Aamulypsy
Aalto - Dynastia
Voice - Toni, Minna ja Dennis
Nova - Enbuske ja Linnanahde
jne.
itse kuuntelen enimmäkseen Aaltoa ja Voicea.
Kommentit (55)
Hiljaisuus ehdoton ykkönen. Puhepuolen, musiikin ja aamuvisailut hoitaa yleensä tyttö 5v silloin kun on minulla eikä isällään. Tässä radio-ohjelmassa on se ongelma ettei siinä ole off-vipua. Ja se ettei kuuntelija ole viel herännyt että pystyisi noihin aamuvisailuihin vastaamaan mitään.
Aamulypsy on hauska mutta Voicen Dennis on hauskin. Siinä on todellinen persoona!
Lypsylle, pruitpruit...eli ääni aamulypsylle
Oon ihan hämmästänyt, että kaikki äänet täältä ei menneetkään pervojutuille lypsyyn. Positiivinen ylläri:)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 22:23"]
Aamulypsy on hauska mutta Voicen Dennis on hauskin. Siinä on todellinen persoona!
[/quote]
nää "eipävissiin", "killeri" ja "mitäpäluulet" on niin hyviä sanontoja.
kyllä homot on hauskoja, varsinkin Dennis joka vaikuttaa niin mukavalta.
Aamulla autossa radiokanava on yleensä Aalto, mutta sitten kun alkaa "mä en ole koskaan kisa" niin vaihdan Novalle. En todellakaan jaksa kuunnella puheluita radiosta.
Aamulypsyä kuuntelin Jaajon taukoon asti. Mutta ilman Petraa sitä ei viitsi kuunnella. Anni on siellä ihan turha henkilö, on vain hihittelemässä Jaajon vanhoille vitseille,
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 21:41"]
AAMULYPSY painii ihan omassa sarjassaan! Jutut on niin hervottomia.
[/quote]Vanhoa vitsejä, jotka ovat muka sattuneet viikko sitten Jaajolle. Muutaman kuukauden kuuntelin aikoinaan ja se oli sitten siinä. Henttula on ihan paska, ohjelma oikeasti paranisi jos se jäisi pois.
Lauantaiaamujen vakkari tulee ainakin meillä varmasti olemaan Ipanaparadio :) Bassoradiossa 7.12. lähtien kello 8-10 ja uusinta vissiin sunnuntaisin samaan aikaan.
Tänäkin aamuna YleX, Ile ja Matti vaan ovat niin hyviä.
Juuri nyt pohtivat, miten mies voi pukeutua pikkutuhmasti, kun hänet on kutsuttu juhliin, jonka nimi on "Esileikki"....
Ile ja Matti! On vaan paljon aidomman tuntuisia kuin muut aamushowt. Joka aamu saa kyyneleet silmissä nauraa niiden jutuille :D
Dynastia ja Aamulypsy