Tuntemalleni vihreälle on auton tehokkuus tärkeä
Mikä vihreä tuollainen on? Alle 200 hevosvoimaa on hänen mielestään mopo.
Wanna-be-trendi-tiedostava-vihreä a'la pääkaupunkiseutu?
Kommentit (44)
Näinhän se on. Ostan ruokapiirin kautta lähes kaiken ruoan suoraan tiloilta ja tuottajilta. Vaikka vihreä aate on saanut minut aloittamaan tämän puuhan, ruokapiirin jäsenet eivät ole minkään puolueen jäseniä, vaan tiedostavia ihmisiä, jotka antavat arvon oikealle ruoan raaka-aineelle. Ja niitä ihmisiä on paljon!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 10:06"]
Mä taas tunnen autottoman stadilaisen vihreän, joka meuhkaa autojen ympäristöhaitoista. Samalle herralle kertyy lentokilometrejä ihan kiitettävästi...
[/quote]
Näitä on muuten aika paljon Helsingin hippikaupunginosissa. Olen itsekin vihreä ja autoilija, ja olen todella usein kuullut tätä saarnaamista autoilemisesta. Nämä samat saarnaajat vaan toisinaan ravaa ympäri maailmaa matkoilla vähän väliä, kun taas itse olen matkustanut viimeksi vuonna 1986. Vähän on pata kattilaa soimaa -meininki...
[/quote]
Juu, varmasti löytyy paljon epätäydellisiä vihreitä. (Onneksi kaikkien muiden puolueiden kannattajat ovat aina ihan täydellisiä.) Hieman kyllä silti väsyttää olla näiden yleistävien tykitysten kohteena. Asun Helsingissä, kaupunginosassa joka melko varmasti kuuluu noihin mainitsemiisi "hippikaupunginosiin", enkä tunne mistään muualta yhtä paljon ihmisiä, jotka todella elävät suomalaisiksi hyvinkin ekologisesti, eivät autoile EIVÄTKÄ MYÖSKÄÄN LENNÄ, yhtään. Voisitteko mitenkään lopettaa sen yleistämisen, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 10:06"]
Mä taas tunnen autottoman stadilaisen vihreän, joka meuhkaa autojen ympäristöhaitoista. Samalle herralle kertyy lentokilometrejä ihan kiitettävästi...
[/quote]
Näitä on muuten aika paljon Helsingin hippikaupunginosissa. Olen itsekin vihreä ja autoilija, ja olen todella usein kuullut tätä saarnaamista autoilemisesta. Nämä samat saarnaajat vaan toisinaan ravaa ympäri maailmaa matkoilla vähän väliä, kun taas itse olen matkustanut viimeksi vuonna 1986. Vähän on pata kattilaa soimaa -meininki...
[/quote]
Juu, varmasti löytyy paljon epätäydellisiä vihreitä. (Onneksi kaikkien muiden puolueiden kannattajat ovat aina ihan täydellisiä.) Hieman kyllä silti väsyttää olla näiden yleistävien tykitysten kohteena. Asun Helsingissä, kaupunginosassa joka melko varmasti kuuluu noihin mainitsemiisi "hippikaupunginosiin", enkä tunne mistään muualta yhtä paljon ihmisiä, jotka todella elävät suomalaisiksi hyvinkin ekologisesti, eivät autoile EIVÄTKÄ MYÖSKÄÄN LENNÄ, yhtään. Voisitteko mitenkään lopettaa sen yleistämisen, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 00:32"]
Niin, siis en pelkästään murehdi, vaan pyöritän ruokapiiriä, eli olen tarttunut toimeen.
34
[/quote]
Ok, me kasvatamme vain itselle. Muuten murehdin sitä, että kartellikaupat myyvät täyttä teollisuusmoskaa ihmisille.