Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset valaisimet yksiöön valo-/migreeniherkälle?

Vierailija
18.08.2020 |

Av-mammat on lukuisissa keskuteluissa todistanut sisustusosaamisen, joten voisitteko auttaa mua?
Valaisintarve on yksiön huoneeseen (keittiössä, eteisessä ja wc:ssä on ok valaisimet), mut mulla on niin paljon kokemuksia hutiostoksista. Haluaisin vihdoinki valaisimet, jotka toimisivat käyttötarkoitukseensa, eivät aiheuttaisi päänsärkyä ja sattuisi silmiin. Toki toivoisin, että ne olis myös näyttäisi kivalta eikä maksaisi maltaita... Eli ei todellakaan mitään designia.

Seinälle asennettava valolista olis varmaan kaikista paras, mutta ei ole järkevää hankkia väliaikaiseen vuokra-asuntoon. Kattovalaisimen kytkin on himmentävä, mulle ei ole selvinnyt vaikuttaako se jotenki valintaan?

Kattovalon pitäisi olla plafondi, on just kulkureitillä, eikä järkeä lähtee siirtää koukuilla sitä muualle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuora valaistus. Sellaiset lamput jotka eivät välky.

Vierailija
22/24 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välkkyyköhän led-lista? Jos sitä laittaisi vaikka kirjahyllyn päälle? Silloin valo tulisi epäsuorasti.

Vierailija
24/24 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu kaksi migreenityyppiä ja meillä on kaikki valaisimet Innoluxin häikäisemättömiä valaisimia..Löytyy eri malleja, tsekkaa sivuilta.