Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?

Vierailija
18.08.2020 |

Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(

Kommentit (940)

Vierailija
821/940 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Minulla on maailman ihanin vaimo, mutta oma haluttomuuteni vaivaa. Vaimossa ei ole mitään vikaa. 13v yhdessä ja kaksi lasta, työuupumus huohottaa niskaan jatkuvasti. Kun osaisi jollain konstilla kiihottua, kaipaan seksiä kuten vaimokin, mutta ei se onnistu jos vain jatkuvasti ahdistaa.

Kuulostaa siltä että aika on kypsä työpaikan vaihtoon.

Vierailija
822/940 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluton poikaystävä jota ei kiinnosta panostaa parisuhteeseen eikä seksielämään. Sydämeen sattuu kun kaikkeni yritän hänen vuokseen tehdä, mutta aina löytyy jotain mistä valittaa ja mikä ei hänelle kelpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/940 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras/ainoa ystäväni on kuolemassa syöpään.

Voi, tiedän tuo tunteen, paras ystäväni menehtyi syöpään muutama kuukausi sitten.

Voimia Sinulle❤️

Vierailija
824/940 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluton poikaystävä jota ei kiinnosta panostaa parisuhteeseen eikä seksielämään. Sydämeen sattuu kun kaikkeni yritän hänen vuokseen tehdä, mutta aina löytyy jotain mistä valittaa ja mikä ei hänelle kelpaa...

Aina valitetaan, että naiset pihtaa mutta niin yhtälailla miehetkin voivat.

Vierailija
825/940 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei tunnu enää miltään eikä enää jaksa välittää mistään. Haluaisin vaan erota, kadota ja jättää kaiken ja elää päiväni loppuun yksin jossain kaukana. En näköjään vaan ole vieläkään tarpeeksi rohkea tekemään niin. 

Vierailija
826/940 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti saattohoidossa ja viime viikolla veli sai kuulla sairastavansa pahalaatuista syöpää. Itse työttömänä.

Vierailija
827/940 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni on ollut nuoreen ikään mennessä niin paljon murheita ja menetyksiä että harvalla on. Silti juuri nyt isoon ärsytyksen aihe on se, että harmittaa kun ei mökillä uskalla juuri liikkua luonnossa kun joka paikka on täynnä punkkeja. Koiran ei tarvi kun käydä pissalla pihalla, kun sen turkkiin tarttuu niitä pirulaisia ja tulevat sisälle. Juuri kipitti punkki sohvalla mun vieressä, hyi että! Olen ihan hysteerinen kohta noista punkeista!

Koiru kannattaa viedä piikille, niin vältytte punkeilta.

Vierailija
828/940 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot dog kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässäni on ollut nuoreen ikään mennessä niin paljon murheita ja menetyksiä että harvalla on. Silti juuri nyt isoon ärsytyksen aihe on se, että harmittaa kun ei mökillä uskalla juuri liikkua luonnossa kun joka paikka on täynnä punkkeja. Koiran ei tarvi kun käydä pissalla pihalla, kun sen turkkiin tarttuu niitä pirulaisia ja tulevat sisälle. Juuri kipitti punkki sohvalla mun vieressä, hyi että! Olen ihan hysteerinen kohta noista punkeista!

Koiru kannattaa viedä piikille, niin vältytte punkeilta.

Miten joku voi olla noin ilkeä?

Vierailija
829/940 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että laihtuminen on niin vaikeaa. Tykkään syödä. :(

Vierailija
830/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitkäaikainen työttömyys. Oli jo aloittamassa businessta, korona sotki kaiken.

Itselläni työt loppuu kohta.

Vierailija
831/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä pahinta on, että rakastamaani ihmiseen (työkaveri) tulee etäisyyttä työpaikan vaihdokseni vuoksi. Itkettää, koska päivittäinen yhteys katkeaa..tulemma kyllä pitämään yhteyttä kavereina, mutta siti..

Voimia! Itsellänikin oli samanlainen tilanne ja tuntui silloin maailmanlopulta. Kesti reilusti yli vuoden, ennenkuin tunteet laimenivat. Emme pitäneet kylläkään yhteyttä kuin ihan alussa.

Vierailija
832/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys.  Olen lapseton, enkä ikäni puolesta niitä tule koskaan saamaan. Parisuhteeseenkaan en koskaan tunnu kelpaavan. Ystäviä ei oikeastaan ole. Voimat on aika loppu.

Vierailija
833/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitkäaikainen työttömyys. Oli jo aloittamassa businessta, korona sotki kaiken.

Itselläni työt loppuu kohta.

Meillä on tismalleen sama tilanne. Ahdistaa miehen ja itsenikin puolesta, rahasta on jatkuvasti pulaa ja tuntuu kuin huono onni seuraisi kaikkialle, vaikka kuinka yrittäisi pitää pään pystyssä.

Vierailija
834/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tätä seurasi äkkiero, jossa mies vaihtoi nuorempaan ja leikeltyyn muovinaiseen. Ilmeisesti halut löytyivät.

Vierailija
835/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen naisen loukussa, enkä osaa päättää. Kaikki ovat ihania, mutta itselläni on ikää jo 62 vuotta ja enkä pitkään enää jaksa tätä pyöritystä.

Vierailija
836/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun tähän. Itse olen kamppaillut vuosikymmeniä itsetunto ja masennusoireiden kanssa. Apua hakenut useita kertoja ja saanutkin mutta luulisin että ongelma johtuu siitä että odotan aina ulkopuolisen tahon/ henkilön korjaavan ongelmani........ulkopuoliset voivat vain antaa uusia työkaluja/ ajattelutapoja omaan ongelmaan. 

Vierailija
837/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni huostaanotto on ollut perheeni murheena jo kahdeksan vuotta. Se estää toimeentulon, sillä lopetin työn, elatusmaksujen vuoksi. Lapseni huostattiin koulusta ja rehtori teki lastensuojeluilmoituksen. Hallinto-oikeus vahvistaa aina huostaanoton, joten siitä ei ole ulospääsyä. Marin antoi miljoonia lisää huistabisnekselle, joten lastensuojelulaitoksille riittää rahoitus. Mutta lapset kaipaavat kotiin!

Vierailija
838/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijonaäiti kirjoitti:

Isäni alkava muistisairaus ja se että häneltä on rahaa petkutettu.Muutenkin sitä hänellä niin vähän.Lainataan rahaa,jota ei makseta takaisin.Isäni on maailman kiltein ihminen.Nyt ei ole pystynyt kaikkia lääkkeitään ostamaan ja ruokaakin ollut niukasti.Jonkin verran olen saanut häntä autettua,mutta ei halua lapsiaan rasittaa omilla ongelmillaan.Toivon että jokainen ikäihminen saisi hyvän ja turvallisen vanhuuden,jossa ei olisi hyväksikäyttäjiä eikä pahoja ihmisiä lähimaillakaan.

Voisko isällesi saada edunvalvojan? Tosi ikävää, kun petkutetaan rahaa muistisairaalta. Miten jotkut ihmiset voivat olla noin julmia?

Aika paljon on saanut lukea miten edunvalvojat on niitä petkuttajia....

Vierailija
839/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva viisauden hampaan poisto pelottaa jäätävästi. Tiedän että se on ehkä 15 minuutin toimenpide mutta pelkään sitä siksi että hampaassa on tulehdus siis reikä jonka paikkaamisyritys sattui puudutuksesta huolimatta kamalasti.

Vierailija
840/940 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kuuntelin inceptionin dream collapsing ja hyvin kuvasti eilistä mielentilaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä