Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?
Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(
Kommentit (940)
Työttömyys myös mulla. Opiskelin uuden ammatin kovalla työllä ja nyt sitten edelleen ilman työtä ja tuloja, joilla mahdollistaa mitään tässä elämässä.
Metelöivä naapuri joka tekee elämästä helvettiä kun ei saa olla kotona rauhassa. Muuttaminen ei ole vaihtoehto tällä hetkellä.
Omat mt-ongelmat. Apua olen hakenut mutta kun sitä ei tunnu saavan.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys myös mulla. Opiskelin uuden ammatin kovalla työllä ja nyt sitten edelleen ilman työtä ja tuloja, joilla mahdollistaa mitään tässä elämässä.
Harmi. Oletko ollut kauan työttömänä? Mille alalle opiskelit? Tsemppiä! Ap
Kaverittomuus
Se että 30% maailman ihmisistä ovat täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä itselläni
Voimia sinulle ❤️ap
Voimia kaikille! Itselläni nyt paljon pienempi murhe kuin monilla, että olen elämäntilanteesta johtuen lapseton. Tai siis kuulostaahan tuokin isolta kun sen noin kirjoittaa, mutta mulla olisi siis aikaa tehdä se lapsi vielä jos saisin vaikkapa päätettyä, että menen yksin hoitoihin. Tämä kuitenkin henkisesti tuntuu ylivoimaiselta, enkä tunnu ikään kuin saavan elämän palapeliä tältä osin kasaan.
Paras/ainoa ystäväni on kuolemassa syöpään.
Aamulla ajoin itse äitini sydänoireiden takia paikalliseen terkkulaan täältä maalta. Lähin lanssi oli keikalla ja Kelataksi jossain 120 kilometrin päässä. Nopein tapa toimia oli toimia itse sairaankuljettajana ja soittaa pari päivystä läpi, että minne voi tulla.
Nyt äiti on toimitettu isompaan sairaalaan, jossa katsotaan tilannetta ja tarvittavia toimenpiteitä.
M 45
Kolme perheenjäsentä on kuollut viimeisten 19 kuukauden aikana.
Löydös aivokuvissa. Ylihuomenna erikoislääkärin vo.
Odotan sairasta lasta, tulevaisuus pelottaa❤️
Lemmikkieläin sairaana. Rahahuolet.
Liika työmäärä. Töitä on paljon enemmän kuin ehdin tekemään.