kissa saa liikkua taajamassakin (selvitin asian)
vapaana mutTEI saa mennä lasten leikkipaikoille ja muihin vastaaviin. Jokainen meistä ymmärtää, ettei kissa ymmärrä minä ne kielletyt alueet ovat ja käy sitten tarpeillaan missä tykkää. Minä vihaan jokaista
kissaa sitten idiootti omistajan takia. Miksi minun täytyy todistaa esim. valokuvalla kenen kissa pihallame käy? Jokainen vapaana pidettävä kissa käy naapureiden pihalla. Mua suututtaa ja tekis mieli poistaa päiviltä kissat jotka tulee meiden pihalle. Ei niiden omistajat välitä lemmikeistään!!
Kommentit (69)
Mihin tämä maailma on menossa.
Mun lapsuudessa elettiin kaikki sulassa sovussa. Kissat, koirat ja ihmiset.
Nyt myrkytetään koiria ja kissoja teljetään sisälle.
Ihmettelen tätä nykypäivän eläinvihaa.
Surullista :(
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:49"]
[/quote] Miksiköhän joku torvi on painanut miinusta tähän poliisiylijohdon vastaukseen kissan irtipidosta. Lait on mälsiä?
Jokainen voi pitää lemmikkinsä kytkettynä tai omalla pihalla. Nimenomaa se lemmikki pitäisi hankkia omaksi iloksi, ei naapurin riesaksi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:12"]
[/quote]Eläin vihaa on se että laskee kissansa ilman valvontaa ulos vaaroille altiiksi.
Minä ammuin kissat niin pitkään kun se oli laillista. Sitten aloin pyydystää ne ja toimitaa löytöeläimiin (aika harvoin ne sieltä palaa). Laittomuuksiin en sorru, kuten ei juuri kukaan metsästäjä, me olemme kunnon väkeä.
[/quote]
Siksi, että vajakkien täytyy saada purkaa johonkin vihaansa. Kaikki on niin mälsää ja mitään vaivaa en viitsisi nähdä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:54"]Mitenkähän me 60- ja 70-luvulla syntyneet olemmekaan pysyneet hiekkalaatikoilla ja luonnossa hengissä
[/quote] Johtuisiko siitä että ne jotka eivät selvinneet hengissä, eivät ola siitä kertomassa täällä? Tapaturmainen lapsikuolleisuus oli tuplat 70-luvulla siihen nähden mitä nyt, lähinnä liikenteen ja kotitapaturmien vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:19"]Kaikki on niin mälsää ja mitään vaivaa en viitsisi nähdä.
[/quote] Edes kissaa ei viitsitä enää käyttää ulkona, vaan lasketaan vain itri pihalla. Uusavuttomilta pitäisi kiletää lemmikkien pitäminen.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:54"]Mitenkähän me 60- ja 70-luvulla syntyneet olemmekaan pysyneet hiekkalaatikoilla ja luonnossa hengissä
[/quote] Johtuisiko siitä että ne jotka eivät selvinneet hengissä, eivät ola siitä kertomassa täällä? Tapaturmainen lapsikuolleisuus oli tuplat 70-luvulla siihen nähden mitä nyt, lähinnä liikenteen ja kotitapaturmien vuoksi.
[/quote]
Ja valatva määrä on varmaan kuollut kissanpaskan koskemiseen? Tottakai älyvapaiden mielikuvituksessa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:19"]Kaikki on niin mälsää ja mitään vaivaa en viitsisi nähdä.
[/quote] Edes kissaa ei viitsitä enää käyttää ulkona, vaan lasketaan vain itri pihalla. Uusavuttomilta pitäisi kiletää lemmikkien pitäminen.
[/quote]
Uusavuttomilta? Oliko meidän vanhemmat uusavuttomia, kun he tekivät aina näin? Kaltaisiltasi sisältököyhää elämää eläviltä (kissanpaskoista jauraavilta) pitäisi ottaa kansalaisoikeudet pois.
Et voi tosissasi olla sitä mieltä, että lapsille on hyväksi leikkiä laatikossa jota kulmakunnan kissat käyttävät vessana?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:33"]
Et voi tosissasi olla sitä mieltä, että lapsille on hyväksi leikkiä laatikossa jota kulmakunnan kissat käyttävät vessana?
[/quote]
Peitä se pressulla jos ne oikeasti niin tekevät ja vähän säikäytät/pelottelet niitä kissoja. Ongelma on poissa.
No meillä nyt ei ole taaperoiden hiekkalaatikkoa, mutta ei ole mukava kun naapuruston kissat hyppivät tuulilasin ja autonkin paskaiseksi, kusevat marjapensaat ja yrtit ja tavarat pihalla. Kyllä taitaa kinttaita tulla kohta naapureidenkin kissoista.
Taidanpa lähteä tästä kissallisiin naapuritaloihin huilauttelemaan omaa kusta tavaroille, mitäs eivät peitä kasvejaan ja tavaroitaan, niihinhän voi mikä tahansa villieläin käydä kusemassa ja paskomassa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:38"]
Siis oikeesti, pullaa makkaraa kalaa. Huomaa että ette tajua kissoista yhtään mitään.
Ja muuten, kaikki myrkyttämiset, ampumiset, lasinsyöttämiset ovat isompia eläinsuojelurikoksia kuin kissan vapaana pitäminen. Saatte isot sakot, ampumisesta ehkä linnatuomion, mutta se kissan irti pitäjä ei saa rangaistukseksi mitään.
[/quote]
Eipä ole sakkoja tullut, laskujeni mukaan 28 kissaa kadonnut pihapiiristä viimeisen 10 vuoden aikana. Kissan irtipitäjä on saanut rangaistukseksi lastensa itkun ja surun ja muutama lisäksi ison eläinlääkärilaskun ihan turhasta.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:38"]
Peitä se pressulla jos ne oikeasti niin tekevät ja vähän säikäytät/pelottelet niitä kissoja. Ongelma on poissa.
[/quote]Kyllä se on kuules kissan omistajan tehtävä huolhtia, ettei lemmikistään ole muille mitään harmia.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:29"]
Uusavuttomilta? Oliko meidän vanhemmat uusavuttomia, kun he tekivät aina näin? Kaltaisiltasi sisältököyhää elämää eläviltä (kissanpaskoista jauraavilta) pitäisi ottaa kansalaisoikeudet pois.
[/quote] Ennen kissat tapettiin jos niistä oli harmia... Ei ollu ongelmia.
Vastatkaa rehellisesti:
Kumpi olisi pahempi, joka lapsesi käteen osuisi hiekkalaatikolla:
kissankakka vai huumeruisku?
Minkälaisia ihmisiä/vanhempia mahtavat nämä "kissantappajat" olla? Jos oikeasti välittäisi siitä lapsestaan (joku mainitsi toksoplasmoosin uhan), peittelisi kiltisti pressulla sen lastensa hiekkalaatikon ja kunnioittaisi eläinkuntaa. Vihamielisellä esimerkillä te uhoajat teette lapsistanne myös vihamielisiä ja katkeria. Se on melkein pahinta mitä vanhempi voi lapselleen antaa.
Ja ei, en omista kissaa (minulla on koira), mutta useat naapurini omistavat ja sen vuoksi peitän pressulla hiekkalaatikon varmuuden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:33"]
[/quote]
[/quote]
Meillä ei ole omaa hiekkalaatikkoa. Me käydään julkisessa leikkipuistossa leikkimässä. Sinnekö pitäisi itse hankkia pressu, ja jotenkin huolehtia, ettei hiekkalaatikko ole ikinä peittämättä silloin kun ei ole käytössä? Kissanpaskaa hiekkalaatikosta on löytynyt.. Vaihtoehdot on siis, että minä, raskaana oleva, joudun altistamaan itseni ja lapseni toksoplasmoosille, tai sitten ei mennä leikkipuistoon, eikä esikoinen saa tarvitsemaansa ulkoilua..
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:18"]
[/quote]Eläin vihaa on se että laskee kissansa ilman valvontaa ulos vaaroille altiiksi.
Minä ammuin kissat niin pitkään kun se oli laillista. Sitten aloin pyydystää ne ja toimitaa löytöeläimiin (aika harvoin ne sieltä palaa). Laittomuuksiin en sorru, kuten ei juuri kukaan metsästäjä, me olemme kunnon väkeä.
[/quote]
Pidäthän huolen ettet itse eikä kukaan perheenjäsenesi selvinpäin eikä kännissä kuseksi etkä pasko eikä oksentele julkisille paikoille, ok?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:33"]
1) meidän kissa ei koskekaan kalaan. sun syöttis jäis syömättä.
2)halvin pressu maksaa 2e. on varaa hankkia lapsille hiekkalaatikko ja pelit ja pensselit, mutta ei ole varaa sijoittaa 2e pressuun, joka estäisi kissoja pääsemästä hiekkalaatikkoon?
[/quote]
Miksi minun pitäisi ostaa perussuja sinun kissan vuoksi? Sinä ostat perssut a peittelet sekä avaat päivittäin naapurostosi hiekkalaatikot, kissat voivat kulkea yössä jopa kymmeniä kilometrjä. HOPI HOPI
[/quote]
Siksi, että sinä typerys et tajua, että ne syöttisi, ansasi ym. muu maksaa vuosien aikana paljon enemmän kuin se pressu.
Mitenkä aiot estää yöllä kulkevien hiirien, myyrien, jänisten ym. erilaisten eläimien kuseskelun sinne teidän hiekkalaatikkoonne?
Luoja, että ihmiset ovat typeriä ja vihamielisiä. Mitenkähän me 60- ja 70-luvulla syntyneet olemmekaan pysyneet hiekkalaatikoilla ja luonnossa hengissä, kun ei moisia verenhimoisia tappaja-vanhempia ollut juuri olemassa?
Leikkaa pääsi ja syö itse myrkkyä. Nopeasti, pliis.
[/quote] Jaha, väittely ylitti jonku kapasiteetin ja älämölö alkoi.
80-luvulla kissoista ei ollu riesaa, sillä kissa oli lainsuojaton omistajansa pihan ja puutarhan ulkopuolella ja ne sai tavaaessa tappa tai tehdä mitä parhaaksi näki.
Ennen oli kaikki paremmin, eiks jee?
Holehdi kissastasi.
[/quote]
Kyttää yöt ja päivät kaikkia eläimiä maan päällä.