Onko muilla ongelmana se ettei saa yhtään matchia tinderissä?
Olen kolmekymppinen mies, eikä osumia vain tule ; /
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31 v nainen, ei matcheja ja sillon harvoin kun match tulee, mies ei aloita keskustelua ja jos minä aloitan, ei vastata. Aivan turha sovellus minulle joka en ole fitness insta babe-materiaalia. Niitähän ne miehet tuolta hakee.
Aika jäätävää. Mulla taas match AINA kun itse valitsen oikealle, Super Tykkäyksiä joka 5. Match (siis musta on supertykätty). Ja miehet laittavat heti viestiä, monet moneen kertaan vaikka en ole mitään vastannut... ja vaikka tein oharit miehelle joka ajoi treffeille Hämeenlinnasta Helsinkiin mun takia, enkä siis mennyt paikalle, AJOI uudestaan mua tapaamaan :D miehet on hölmöjä, kaunis nainen sekoittaa niiden pään! Ja mulle on mm tarjottu illallisia Kämpissä viineineen etc oli juristi. Oon treffaillut pankkiiria, juristia ja rikkaita toimitusjohtajia:D
T kaunis nainen
Ootko sä se miekkonen xDDDD muikkeli?
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä miehet selaamaan joskus niitä profiileja miehet/miehet ja naiset-asetuksella ja verratkaa. Bi-naisena TODELLA harva mies tinderissä saa minulta mätchin naisiin verrattuna (vaikka IRL menee 50-50), koska ne profiilit valitettavasti ovat useimmiten täysin mitäänsanomattomia. Naisilla edustavat kuvat, pitkät profiilit ja/tai kertovat myös ymmärrettävällä tavalla sen, mitä ovat hakemassa. Miehet eivät yleensä laita kuvaukseensa mitään, ja kun laittavat niin se on jotain todella ympäripyöreää ja lähinnä mairittelevien piirteiden luettelemista. Eikä se passityylinen, kirjaimellinen lähikuva omasta pärstästä yleensä anna hyvää tai edes todenmukaista kuvaa.
Älkääkä ikinä näyttäkö edes puolella sanalla olevanne epätoivoisia, olitte tai ette. Miettikää jo etukäteen jotain muokkailtavia laineja niihin keskustelunavauksiin, niin ei tule lauottua typeryyksiä.
Joo, ei todellakaan. 90% naisista ei ole mitään profiilissä tai pelkkä insta osoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin eka tinderissä miehen feikkiprofiililla katsomassa minkälaisia profiileja muilla naisilla on, kun en itse keksinyt yhtään mitä olisin omaani kirjoittanut. En kyllä kovin kummoisia vinkkejä saanut, paljon oli vaan pelkkiä kuvia, tai tekstin tilalla emojirivejä, monilla lähinnä mainittiin etteivät etsi seksiseuraa tai isää lapsilleen, tai sitten se iänikuinen Marilyn Monroe-sitaatti. Runsaimmat profiilit näytti olevan naisilla, joilla oli ihan helvetisti harrastuksia ja aktiviteetteja ja myöhemmin olen lukenut netistä, että sellaisiakin monet miehet usein karsastaa, koska arvelevat, että naisella ei ole aikaa muulle.
Mite sait dusattuu feikki proffan tinderii ku eikx sinne vaadita Fabo profiili mis 100+ kaverii ja senlisäks viel puhis numba?
Ei vaadita nykyisin. Pelkkä puhnum riitää ja siihen kelpaa 5 ekun brebreid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä miehet selaamaan joskus niitä profiileja miehet/miehet ja naiset-asetuksella ja verratkaa. Bi-naisena TODELLA harva mies tinderissä saa minulta mätchin naisiin verrattuna (vaikka IRL menee 50-50), koska ne profiilit valitettavasti ovat useimmiten täysin mitäänsanomattomia. Naisilla edustavat kuvat, pitkät profiilit ja/tai kertovat myös ymmärrettävällä tavalla sen, mitä ovat hakemassa. Miehet eivät yleensä laita kuvaukseensa mitään, ja kun laittavat niin se on jotain todella ympäripyöreää ja lähinnä mairittelevien piirteiden luettelemista. Eikä se passityylinen, kirjaimellinen lähikuva omasta pärstästä yleensä anna hyvää tai edes todenmukaista kuvaa.
Älkääkä ikinä näyttäkö edes puolella sanalla olevanne epätoivoisia, olitte tai ette. Miettikää jo etukäteen jotain muokkailtavia laineja niihin keskustelunavauksiin, niin ei tule lauottua typeryyksiä.
Joo, ei todellakaan. 90% naisista ei ole mitään profiilissä tai pelkkä insta osoite.
Juurikin näin. Enemmistö naisten profiileista on joko tyhjiä tai sitten muutama hymiö ja ehkä vielä joku täysin korni feel good mietelause.
Mäkään en oo ikinä saanu mätsiä tinnerissä. En oo kyllä ollukkaa sielä.
Voisko joku emojibabe kertoa, mitö haluaa viestiä 25 emojilla? Niistä ei yleensä selviä edes kansalaisuus eli millä kielellä keskustelu sujuisi.
Puolen vuoden aikana sain muistaakseni viisi matchia. Yhden kanssa keskustelu eteni paria viestiä pidemmälle.
m40
No en osaa sanoa miksi juuri sinä et saa matcheja, mutta itse pistin aina vasemmalle, jos:
-kuvat ovat huonolaatuisia ja epäselkeitä tai muuten oikeasti huonoja
-itsestä ei kerrota mitään tekstissä, edes sitä että mitä hakee tinderistä ja mitä harrastaa jne.
-jos kuvasta/kuvista näkyy epäsiistiys (hiukset miten sattuu, nuhjuiset vaatteet, taustalla likainen asunto, parta siistimättä jne)
Minäkään en saa mätsejä mutta toisaalta kaikki joilla on ylipainoa, lapsia, tatuointeja, shokkivärjätyt hiukset, suppi/jooga/matkustuskuvia, ihoa paljastavasti esillä kuvissa, tai huono teksti (matkailu, viini, emojirivit ym. paska) menee vasemmalle. Ehkä yksi sadasta menee oikealle
Valitettavasti useimmat 30+ miehet laittaa tosi surkeita kuvia ja tekstejä ja sen takia tykkäykset jää laittamatta. :( Suosittelen että pyydätte jotain modernia ihmistä, mielellään naishenkilöä, joka ymmärtää somesta ja esteettisistä asioista jotain katsomaan teille sopivat kuvat tai vaikka ottamaan ne, jos ei löydy valmiiksi. Ja pyytäkää myös naisilta jos vaan ketään sopivaa löytyy että arvioi teidän tekstit ennen kuin laitatte. Monesti tuntuu että jotkut miehet vois oikeesti olla ihan mukavia, mutta kuvien ja tekstien alhainen taso aiheuttaa epämukavan tunteen.
Niin roskaa kun ikinä pystyy olemaan
Entä jos pyyhkii jo kaikki oikealle. :>