Onko muilla ongelmana se ettei saa yhtään matchia tinderissä?
Olen kolmekymppinen mies, eikä osumia vain tule ; /
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
31 v nainen, ei matcheja ja sillon harvoin kun match tulee, mies ei aloita keskustelua ja jos minä aloitan, ei vastata. Aivan turha sovellus minulle joka en ole fitness insta babe-materiaalia. Niitähän ne miehet tuolta hakee.
Aika jäätävää. Mulla taas match AINA kun itse valitsen oikealle, Super Tykkäyksiä joka 5. Match (siis musta on supertykätty). Ja miehet laittavat heti viestiä, monet moneen kertaan vaikka en ole mitään vastannut... ja vaikka tein oharit miehelle joka ajoi treffeille Hämeenlinnasta Helsinkiin mun takia, enkä siis mennyt paikalle, AJOI uudestaan mua tapaamaan :D miehet on hölmöjä, kaunis nainen sekoittaa niiden pään! Ja mulle on mm tarjottu illallisia Kämpissä viineineen etc oli juristi. Oon treffaillut pankkiiria, juristia ja rikkaita toimitusjohtajia:D
T kaunis nainen
Jos et kuulu miesten top 2%, niin se menee ihan oikein että saat vain matchin per kuukausi
Sen siitä saa kun painaa tykkäystä vaan niille hoteimmille yksilöille (oli sitten mies tai nainen). Omassa tuttavapiirissä on kyllä matcheja tullut ja tinderin kautta parisuhteita syntynyt vaikka minkälaisille ihmisille, lyhyille, työttömille, vaikeasti ylipainoisille jne. eivät toki ole päätyneet yksiin ulkonäöllisesti Hollywood-tasoisten ihmisten kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun painaa tykkäystä vaan niille hoteimmille yksilöille (oli sitten mies tai nainen). Omassa tuttavapiirissä on kyllä matcheja tullut ja tinderin kautta parisuhteita syntynyt vaikka minkälaisille ihmisille, lyhyille, työttömille, vaikeasti ylipainoisille jne. eivät toki ole päätyneet yksiin ulkonäöllisesti Hollywood-tasoisten ihmisten kanssa...
Entäpä kun on itse Hollywood-tasoa?
Kuten yksi edellinenkin tyyppi ketjussa, itse naisena haluan myös tietää, millaisen ihmisen mätchään, jos mätchään. Eli mitä enemmän infoa, sen parempi. Etsin syvällistä, luonnosta välittävää miestä joka jakaa kanssani saman arvomaailman jne. Lempiruokien tai urheilulajien luetteleminen profiilissa ei mulle ole mielekästä, enemmänkin haluan tietää niistä arvoista ja luonteesta. Ei tarvi olla mikään hunk, mutta sitä katson millainen tyyli tyypillä on ja millaisia kuvat on itsessään. Ei kiinnosta mikään pinnallinen pullistelu kuvissa.
Jos ei tule mätchejä tinderissä, niin kokeilkaa okcupidia, siitä ainakin itselläni positiivisimmat kokemukset. Siellä mätchit valikoituu osittain vastausten ja mielenkiinnonkohteiden perusteella, eli mitä useampaan kysymykseen vastaat sen parempi.
Itsehän pelaan koko helvetin tindeiriä niin väärin kun vaan voi. Vasuriin lentää kaikki sieluttomat instabeibet, ilmahyppyjä tekevät epäaidot naistenlehtiposeeraajat, tatuoidut, urheiljat ja muut epäsopivat. Haluan naisen olevan aito, oma itsensä joka ei poseeraa ja meikkaa. Näitä naisia on luokattoman vähän tinderissä. Ja vaikka olisikin, tarjonta miehistä on sen verran suurta että kaltaiseni tavallinen ylipainoinen mies ei joukosta erotu.
Tinder on pinnallinen paikka. Varsinkin miehet valikoivat naiset puhtaasti ulkonäön perusteella.
Ja miehet eivät tajua, että tykkäävät samoista naisista... ne hoikat, seksikkään näköiset ja kauniskasvoiset saa huomiota. Ei miehiä kiinnosta arvot, ehkä 1/10000 on kysynyt multa arvoja... mutta mitat kiinnostaa kaikkia miehiä. Kaikki miehet ovat kommentoineet mun ulkomuotoa. Eli se on miehille tärkeintä, ensin tulee ulkoiset asiat sitten vasta luonne. Ikävä totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kuvaa teillä on profiilissanne? Jos useampi, niin kokeilkaa ainoastaan yhdellä kuvalla, joka on paras mahdollinen kuva teistä.
M31
Mulla on seitsemän kuvaa eri tilanteista
AP
En käytä tinderiä itse ollenkaan (pitkässä parisuhteessa ollut jo iät ajat) joten tulen tietysti neuvomaan!
Onhan yksi niistä kuvista sellainen hyvässä valossa otettu kasvokuva, jossa katsot kameraan ja ehkä hymyilet hieman ja ns. näytät persoonasi? Siis sellainen avoin katse, jossa ei väännellä naamaa eikä teeskennellä, eikä pidetä aurinkolaseja? Sama pätee myös naisiin.
Mieleen tulee myös, että onko ikähaarukka hyvin tiukka tai haetko vain itseäsi nuorempia? Jos olet 30-vuotias, voisit mielestäni hakea ainakin 35-vuotiaihin asti. Viisi vuotta sinne tänne ei merkitse mitään.
Älä vitsaile siinä kuvauksessa, monet tuntuvat kammoavan niitä. Ole lyhyt, selkeä, simppeli.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on pinnallinen paikka. Varsinkin miehet valikoivat naiset puhtaasti ulkonäön perusteella.
Ja miehet eivät tajua, että tykkäävät samoista naisista... ne hoikat, seksikkään näköiset ja kauniskasvoiset saa huomiota. Ei miehiä kiinnosta arvot, ehkä 1/10000 on kysynyt multa arvoja... mutta mitat kiinnostaa kaikkia miehiä. Kaikki miehet ovat kommentoineet mun ulkomuotoa. Eli se on miehille tärkeintä, ensin tulee ulkoiset asiat sitten vasta luonne. Ikävä totuus.
Voisitko kokeilla joskus tykätä muista kun niistä pinnallisista miehistä? Eikö niitä ole vai etkö vaan pidä niiden ulkonäöstä?
Itsellä tekstissä vain "190cm" ja matcheja sataa. Olen myös normaalipainoinen mikä näkyy kuvissa.
t. mies
Lopeta kilttiys.
Ota Jordan Petersonin materiaalit ankaraan selaukseen. Salin kautta parturiin, Zalandost parempaa seppälää tilaukseen, proteiinii ja rasvaa tankkiin.
Jos ongelmasi on eksessiivinen pórnò ja mástùrbóíntí. Kokeile 90 päivän mittaista Nófáp haastetta.
Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen. Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva. Fiilaa olevasi Moderni Mies.
Tinderissä kauniit saa tykkäyksiä vaikka profiili olisi millainen.. Monet miehet ei edes lue profiilia, olen huomannut. Kuvat kiinnostaa.
Saan todella paljon aloitteita, siten että mies sydän hymiön kera linkittää mun vartalokuvan, eli kehuu mun kroppaa. (Tinderissä on mulla salikuva treenitrikoissa, josta näkyy että DD kupin pystyt rinnat, siro ja hoikka ja treenattu vartalo) rasvaprosentti on 22%
Siis onks nää vitsejä nää tuntee aloitukset? Vai ihan tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kauniit saa tykkäyksiä vaikka profiili olisi millainen.. Monet miehet ei edes lue profiilia, olen huomannut. Kuvat kiinnostaa.
Saan todella paljon aloitteita, siten että mies sydän hymiön kera linkittää mun vartalokuvan, eli kehuu mun kroppaa. (Tinderissä on mulla salikuva treenitrikoissa, josta näkyy että DD kupin pystyt rinnat, siro ja hoikka ja treenattu vartalo) rasvaprosentti on 22%
UUH kuulostat kuumalta, onko instaa? Haluisitko tavata ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet eivät tajua, että tykkäävät samoista naisista... ne hoikat, seksikkään näköiset ja kauniskasvoiset saa huomiota. Ei miehiä kiinnosta arvot, ehkä 1/10000 on kysynyt multa arvoja... mutta mitat kiinnostaa kaikkia miehiä. Kaikki miehet ovat kommentoineet mun ulkomuotoa. Eli se on miehille tärkeintä, ensin tulee ulkoiset asiat sitten vasta luonne. Ikävä totuus.Voisitko kokeilla joskus tykätä muista kun niistä pinnallisista miehistä? Eikö niitä ole vai etkö vaan pidä niiden ulkonäöstä?
Voi kuule! Olen profiilissa kertonut että kevytsuhteilijat ja PINNALLISET miehet, painakaa vasurille. Ja silti miehet lähes kaikki lähestyvät minua kehuen vartaloani ja kasvojani. Eli tärkeintä minussa on kaunis ulkomuoto. Kauniit naiset vetävät tahtomattaan pinnallisia miehiä kuin mesi mehiläisiä puoleensa. Ne pinnalliset miehet katsos etsivät vain kauneutta ja seksikästä kroppaa, kun itselleni tärkeintä on äly, persoona ja luonne, kunnollisuus ja rehellisyys.
KILTTIYS kirjoitti:
Lopeta kilttiys.
Ota Jordan Petersonin materiaalit ankaraan selaukseen. Salin kautta parturiin, Zalandost parempaa seppälää tilaukseen, proteiinii ja rasvaa tankkiin.
Jos ongelmasi on eksessiivinen pórnò ja mástùrbóíntí. Kokeile 90 päivän mittaista Nófáp haastetta.
Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen. Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva. Fiilaa olevasi Moderni Mies.
Ja sitten tuontivaimo tilaukseen. Olipa niin modernia...
Vierailija kirjoitti:
31 v nainen, ei matcheja ja sillon harvoin kun match tulee, mies ei aloita keskustelua ja jos minä aloitan, ei vastata. Aivan turha sovellus minulle joka en ole fitness insta babe-materiaalia. Niitähän ne miehet tuolta hakee.
Kuvattomattana toimivat ovat parhautta:
Okcupid, happy pancake, iskuri, suomi24 (joukossa aika ajoin helmiäkin), amoremi.ee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kuvaa teillä on profiilissanne? Jos useampi, niin kokeilkaa ainoastaan yhdellä kuvalla, joka on paras mahdollinen kuva teistä.
M31
Mulla on seitsemän kuvaa eri tilanteista
AP
En käytä tinderiä itse ollenkaan (pitkässä parisuhteessa ollut jo iät ajat) joten tulen tietysti neuvomaan!
Onhan yksi niistä kuvista sellainen hyvässä valossa otettu kasvokuva, jossa katsot kameraan ja ehkä hymyilet hieman ja ns. näytät persoonasi? Siis sellainen avoin katse, jossa ei väännellä naamaa eikä teeskennellä, eikä pidetä aurinkolaseja? Sama pätee myös naisiin.
Mieleen tulee myös, että onko ikähaarukka hyvin tiukka tai haetko vain itseäsi nuorempia? Jos olet 30-vuotias, voisit mielestäni hakea ainakin 35-vuotiaihin asti. Viisi vuotta sinne tänne ei merkitse mitään.
Älä vitsaile siinä kuvauksessa, monet tuntuvat kammoavan niitä. Ole lyhyt, selkeä, simppeli.
Aina noista aurinkolaseista valitetaan, mutta itse saan matcheja niistä huolimatta, tai ehkä jopa niiden ansiosta :D
M31
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
Lopeta kilttiys.
Ja sitten tuontivaimo tilaukseen. Olipa niin modernia...
Tuonti vaimo on todellakin karu kohtalo sille joka fiilaa olevansa kïlttímíës.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Ehtiihän siinä vaikka 10 lasta tehdä.