Mikä saa miehen jakamaan kuvia uudesta kumppanista
Erosta exmieheen aikaa vain hetki ja jo jakelee somessa uudesta naisesta kuvia. Yli 40 v. mies ja toimii kuin teini. Tuntuu etten tunne häntä enää ja melkein hävettää että ollaan tunnettukkaan.
Kommentit (40)
Ei ole erityisen edustuskelpoinen. Ihan tavis.
Vierailija kirjoitti:
katkeran exän mielipide ei taida olla se kaikkein luotettavin.
Ja sitä onnea pitää todistella kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Exäsi on toista mieltä, koita kestää. Äläkä kyttää sen somea.
Ap tässä moi. En ole katkera. Huvittunut lähinnä ja järkyttynyt teinimäisestä käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä onnea pitää todistella kaikille?
Sinulle se on todistelua exälle jotain ihan muuta. Kerrankin elämässä on jotain positiivista jaettavaksi.
No se voi olla jonkinlaista tarvetta näyttää (oli totta tai ei), että hyvin tässä pyyhkii. Älä seuraa exää.
No se on nimenomaan sitä tarvetta näyttää että katsos miten hyvi mulla menee :D aika lapsellista.
" Aahh katsokaa tätä mun TOSIRAKKAUTTA, elämä on ihanaa" ja sitten mene vuottakaan kun tiputaan sieltä pilvilinnasta maan tasalle ja huomataan, ettei se uusikaan mikään täydellinen rinsessa tai prinssi ole miltään osin.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä moi. En ole katkera. Huvittunut lähinnä ja järkyttynyt teinimäisestä käytöksestä.
Et tunnista itsestäsi käytöstä, josta nyt syytät exääsi? :D Yksikään kypsä aikuinen ei seuraa exää somessa ja tee hänestä aloitusta ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalle. Eli mikä oli motiivisi...oman egon nostattaminen kuinka olet suhteessa exääsi parempi ihminen?!
Vierailija kirjoitti:
No se on nimenomaan sitä tarvetta näyttää että katsos miten hyvi mulla menee :D aika lapsellista.
" Aahh katsokaa tätä mun TOSIRAKKAUTTA, elämä on ihanaa" ja sitten mene vuottakaan kun tiputaan sieltä pilvilinnasta maan tasalle ja huomataan, ettei se uusikaan mikään täydellinen rinsessa tai prinssi ole miltään osin.
Tämä! Ja niin noloa
Vierailija kirjoitti:
T. ap
Rakastunut/rakastava mies toimii noin. Jos toisin, on nainen Plan B ja häneen on tyydytty ja käytetään hyväksi.
Jotkut pelimiehet nappaa naisen noin. Pian onkin jo toinen mato koukussa
Samaa ihmetellyt tuttavapiiriin kuuluvissa eronneissa. Miksi sitä uutta pitää heti hehkuttaa ja ikäänkuin samalla dissata mennyttä. Eikö se edellinenkin ole ollut oma valinta, joten siinähän vähän tulee dissanneeksi omia aikaisempia valintoja. Ja sitten jos on lapset kuvioissa, myös toista vanhempaa. Fiksuimmat kuvan saa niistä, jotka eron jälkeen rauhassa etenevät eivätkä kaikissa somekanavissa heti uusia suhteita hehkuta. Ja itsellä siis ei eksiä joita stalkata vaan havainto omasta tuttavapiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt tuttavapiiriin kuuluvissa eronneissa. Miksi sitä uutta pitää heti hehkuttaa ja ikäänkuin samalla dissata mennyttä. Eikö se edellinenkin ole ollut oma valinta, joten siinähän vähän tulee dissanneeksi omia aikaisempia valintoja. Ja sitten jos on lapset kuvioissa, myös toista vanhempaa. Fiksuimmat kuvan saa niistä, jotka eron jälkeen rauhassa etenevät eivätkä kaikissa somekanavissa heti uusia suhteita hehkuta. Ja itsellä siis ei eksiä joita stalkata vaan havainto omasta tuttavapiiristä.
No, ehkä nimenomaan halutaan dissata sitä mennyttä. Ehkä se edellinen valinta oli alkuunsa hyvä, mutta muuttui kaikin puolin p*skaksi ja oli todellinen helpotus päästä vihdoin eroon.
Jaan mieheni kanssa yhteiskuvia ig:ssä, vaikka ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä. Jos mieheni mielestä se olisi naurettavaa niin en sitä tekisi. Samoin jaan kavereiden kanssa kuvia, joille se sopii. Kaikki ei halua naamaansa nettiin enkä näiden kavereiden kuvia jaa. Jos sinusta kuvien jakaminen on tyhmää niin ette varmaan exän kanssa poseeranneet yhdessä. Uuden mielestä se on ok, jopa mukavaa ja he jakavat. Kaikki tyylillään. Muistojahan niillä kuvilla luodaan.
no kun kerrankin saanut edustuskelpoisen kumppanin.