Onko muilla ongelmana se ettei saa yhtään matchia tinderissä?
Olen kolmekymppinen mies, eikä osumia vain tule ; /
Kommentit (73)
Sama vika. Vuosi pari sitten tuli joskus matchi mutta enää ei ollenkaan. Olen tietysti tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Vuosi pari sitten tuli joskus matchi mutta enää ei ollenkaan. Olen tietysti tavallinen mies.
Et ole. Jos olisit tavallinen mies, pyyhkisit oikealle ihan joka ikisen naisen ja sitten valittaisit täällä sitä, kuinka saat vain rumia ja/tai muuten epämiellyttäviä matcheja.
Montako kuvaa teillä on profiilissanne? Jos useampi, niin kokeilkaa ainoastaan yhdellä kuvalla, joka on paras mahdollinen kuva teistä.
M31
31 v nainen, ei matcheja ja sillon harvoin kun match tulee, mies ei aloita keskustelua ja jos minä aloitan, ei vastata. Aivan turha sovellus minulle joka en ole fitness insta babe-materiaalia. Niitähän ne miehet tuolta hakee.
Tuo on tuollainen tavallisen miehen syndrooma. Pitäisi olla lite bättre. Joudut laskemaan rimaasi vielä alemmaksi, niin että heikompia hirvittää.
Vierailija kirjoitti:
31 v nainen, ei matcheja ja sillon harvoin kun match tulee, mies ei aloita keskustelua ja jos minä aloitan, ei vastata. Aivan turha sovellus minulle joka en ole fitness insta babe-materiaalia. Niitähän ne miehet tuolta hakee.
Jep! Ainoat jotka tuolla voittaa on 18v insta bebet.
Olen nelikymppinen mies eikä minulla mitään ongelmia ole. Itse asiassa ei ole koko tinderiä, hah :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Jos olisit tavallinen mies, pyyhkisit oikealle ihan joka ikisen naisen ja sitten valittaisit täällä sitä, kuinka saat vain rumia ja/tai muuten epämiellyttäviä matcheja.
Näin se menee naisille läpi muutaman turhautuneen miehen tapa käyttää tinderiä. Ihmiset tosiaan luulee että näin tekee tavallinen vaikkei tietenkään näin ole. En tietenkään tykkää rumista tai epämiellyttävistä enkä näiden kanssa matchää.
Kerro profiilissa haluavasi suurperheen, niin naiset juoksevat perässäsi.
Miten usein itse painat mätsin? Niille insta beibeille vainko?
Neuvoja naisen näkökulmasta: Monesti tulee vastaan miehiä, jotka eivät kirjoita itsestään juuri mitään profiilitekstiin. Kirjoittakaa ihmeessä siihen itsestänne, ja jotain muuta kuin niitä perus "käyn salilla" ja "pidän koti-illoista" yms. mitä jokainen kirjoittaa. Naiset saa useasti niin paljon viestejä ja tykkäyksiä, että sieltä seasta on valittava ne miehet, jotka erottuvat joukosta. Sinun ei tarvitse olla maailman komein tai erikoisin erottuaksesi eduksesi. Kunhan näytät, että sinulla on mielipiteitä, persoonaa ja tiedät kuka olet sekä mitä haluat elämältä. Mitä kuviin tulee, niin ainakin itse pidän visuaalisesti kiinnostavista kuvista, tai sellaisista joissa on sisältöä. Niiden kuvien tulisi kertoa ihmisestä jotakin olennaista. Liian usein näkee miehiä joilla on vain tärähtäneitä peili-selfieitä, ja nekin otettu huonossa valossa ja epäimartelevasta kulmasta. Jokaisella tietysti omat kriteerinsä, mutta ainakin itse esim. taiteesta, valokuvauksesta ja matkustelusta kiinnostuneena katson mieluiten kuvia, jotka kertovat että henkilöllä on silmää hyville kuville, tai sitten sellaisia, jotka kuvaavat kyseisen miehen harrastuksia yms. Pätemis-kuvat ovat ehdoton nou nou itselleni (kuvat joissa esitellään autoa, rolex-kelloa, lihaksia tai kalasaalista tms).
Vierailija kirjoitti:
Kerro profiilissa haluavasi suurperheen, niin naiset juoksevat perässäsi.
Kolmekymppisen alkaa olla myöhäistä haluta suurperhettä. Ehkä muutaman lapsen ehtii hankkia ennen kuin naisella tulee vaihdevuodet vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee naisille läpi muutaman turhautuneen miehen tapa käyttää tinderiä. Ihmiset tosiaan luulee että näin tekee tavallinen vaikkei tietenkään näin ole. En tietenkään tykkää rumista tai epämiellyttävistä enkä näiden kanssa matchää.
Näin toisena miehenä täytyy sanoa että: Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Montako kuvaa teillä on profiilissanne? Jos useampi, niin kokeilkaa ainoastaan yhdellä kuvalla, joka on paras mahdollinen kuva teistä.
M31
Mulla on seitsemän kuvaa eri tilanteista
AP
Olen naimisissa oleva 37v mies. Tinderin latasin puhelimeeni alunperin huvikseni, halusin testata, onko ukkomiehellä kysyntää.
Nyt takana treffit neljän eri naisen kanssa joista nuorin 23v. Kaikkien kanssa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä roskaa, et tiedäkään kuinka montaa kolmekymppistä "tavallista" naista oon swaipannut oikealle, ilman mitään vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva 37v mies. Tinderin latasin puhelimeeni alunperin huvikseni, halusin testata, onko ukkomiehellä kysyntää.
Nyt takana treffit neljän eri naisen kanssa joista nuorin 23v. Kaikkien kanssa seksiä.
Hyi. Tulit vielä ylpeilemaan. Vai onko teillä avoin suhde?
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Mahdat olla komea ja vallottava persoona jonka karisma tihkuu profiilista läpi.
Laske rimaa