Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

närästyslääkkeistä helposti keuhkokuume ja aivoinarkti

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai näitä kukaan huvikseen popsi. Haittoja on muitakin (esim. hapottomaksi lääkitty suolisto altistaa pitemmän päälle jopa suolistosyövälle, imeytymishäiriöistä nyt puhumattakaan). Mutta jos rakenteellisen ongelman aiheuttamat, jatkuvat vaivat näillä lääkkeillä pysyvät joten kuten kurissa, ja näin pystytään välttämään muutoin pakollinen leikkaushoito, näitten käytölle on selvät perusteet.

Koronan aikana kuitenkin olisi vedettävä pois markkinoilta, siitähän nyt on kyse.

Oletko käyttänyt mantelijauhetta koskaan? Moni on sanonut mulle, et toimii. Itse en ole koskaan trvinnut, mutta mantelijauhetta kyllä käytetään jatkuvasti.

Vierailija
42/102 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollenkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui närästys, kun lopetin viininjuonnin ja laihdutin. Kahvin juontia ei onneksi tarvinnut lopettaa. Ei tietenkään kaikilla nuo ole syitä närästykseen, mutta monilla tietämilläni on jopa runsaasti ylipainoa.

Vierailija
44/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla loppui närästys, kun lopetin viininjuonnin ja laihdutin. Kahvin juontia ei onneksi tarvinnut lopettaa. Ei tietenkään kaikilla nuo ole syitä närästykseen, mutta monilla tietämilläni on jopa runsaasti ylipainoa.

Viineissä on niin paljon kaikenlaisia pestisidijäämiä, kun ne rypäleet kasvavat ikivanhoilla paikoilla, myös jäämiä kertyy niihin aika paljon, jos ei ole luonnonmukaisesti kasvatettu alusta saakka. Niiden kuparipitoisten aineiden takia viiniin lisätään kaliumferrosyanidia, jolla saadaan se kupari pois. Sun kannattaa jättää sellainen suolakin pois E536, kun sehän sitä on. Itse en ole käyttänyt 20 vuoteen, kun älysin, et teollisuushan sitä tarvii, koska niiden putkisto menee helposti tukkoon ilman paakkuuntumisenestoaineita:-(

Vierailija
45/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 vuotta sitten on tiedetty keuhkokuumeesta, mutta...

Kuka niitä enää käyttää?

Esimerkiksi minä.

Voi kun pääsis leikkaukseen, jossa pätkäistään yksi hermo, joka säätää mahalaukun happotuotantoa!

No, toisaalta, en ikinä ole saanut mitään vatsatauteja matkoillakaan.

Vierailija
46/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä enää käyttää?

Esimerkiksi minä.

Voi kun pääsis leikkaukseen, jossa pätkäistään yksi hermo, joka säätää mahalaukun happotuotantoa!

No, toisaalta, en ikinä ole saanut mitään vatsatauteja matkoillakaan.

Kerro vähän ruokavaliostasi, niin selvitetään, mikä sitä aiheuttaa Sinulla.

Vierailija
47/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- a i v o i n f a r k t i ????

Vierailija
48/102 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois myynnistä nyt kaikki tuollaiset!

Vierailija
49/102 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saamme kuulla uutisissa tästä?

Vierailija
50/102 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17.12.2010

https://yle.fi/uutiset/3-5688225

"Protonipumpun estäjät ja histamiini2-reseptorin salpaajat kuuluvat eniten käytettäviin lääkkeisiin maailmassa, joten niihin liittyvä keuhkokuumeriski koskettaa potentiaalisesti hyvin monia."

Pharmacassa ei mainita keuhkokuumeriskistä esimerkiksi pantopratsolin tai omepratsolin kohdalla. Olisko niin, että näitä lääkkeitä käyttävillä on jo alunperinkin enemmän refluksia ja sitä kautta alttiutta aspiraatiolle ja edelleen keuhkokuumeelle.

Vierailija
51/102 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoo YHDESTÄ tutkimuksesta, jossa on osoitettu yhteys mahansuojalääkkeiden ja aivoinfarktin välillä. Jotta tätä voitaisiin pitää totena, on tulos voitava toistaa useissa tutkimuksissa.

Vrt. tutkimus, jossa jäätelönsyönti lisää hukkumiskuolemia.

Vierailija
52/102 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vetänyt 10 vuotta protonipumpun estäjää ja eilen kauhuissani lopetin sen kun luin että se voi aiheuttaa koronan vakavamman muodon.

"Olantsapiinihoidon äkillisen lopettamisen on harvoin (≥ 0,01 % ja < 0,1 %) ilmoitettu aiheuttaneen

akuutteja oireita kuten hikoilua, unettomuutta, vapinaa, ahdistusta, pahoinvointia ja oksentelua."

Niin, ei ole koronaa, jos tulee tuollaisia oireita nyt:-D

Olantsapiini ei ole protonipumpun estäjä, sinä hupsu!

Vierailija
53/102 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/B9780123743671000756

"It is a soil-incorporated, systemic insecticide that is absorbed by the root system with subsequent translocation throughout the plant for control of chewing and sucking pests. It has a very robust toxicity database including acute, chronic, developmental, reproductive, and neurotoxicity studies. Aldicarb has high acute toxicity, causing cholinergic symptoms due to the inhibition of acetylcholinesterase (AChE). These symptoms are dose-dependent, are rapidly reversible, and do not occur at expected human exposure levels."

Vierailija
54/102 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pmep.cce.cornell.edu/profiles/extoxnet/24d-captan/aldicarb-ext.h…

"Rats and cows eliminate 80% to 90% of a dose of aldicarb within twenty-four hours. Elimination is mainly through urine but some aldicarb leaves by way of the lungs in expired air and some through milk in cows. Absorption from the gut is rapid and almost complete. When administered in oil or other organic solvents aldicarb is absorbed rapidly through the skin. Its skin toxicity is roughly 1,000 times that of other carbamates (14). Aldicarb is absorbed more slowly from water than from organic solvents.

Aldicarb is metabolized to aldicarb sulfoxide, sulfone, oxime and nitrile that are quickly excreted. In human intoxication cases, the onset of symptoms was rapid: 15 minutes to 2 3/4 hours. Symptoms disappeared in four to twelve hours (5).

ECOLOGICAL EFFECTS

Birds are somewhat less susceptible to aldicarb than many mammals with LD50s from 1.78 mg/kg for the red-winged blackbird to 5.34 mg/kg for the ring-necked pheasant. When the latter were given diets of 300 ppm for five days no mortality was observed (8). Rainbow trout have a 96-hour LC50 of 8.8 mg/l and bluegill have a 98-hour LC50 of 1.5 mg/l. Bluegill bioaccumulate the parent compound (aldicarb) and the metabolites by a factor of less than ten (9). There is little or no hazard to bees when applied directly (1)."

Vierailija
55/102 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista!

Vierailija
56/102 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vetänyt 10 vuotta protonipumpun estäjää ja eilen kauhuissani lopetin sen kun luin että se voi aiheuttaa koronan vakavamman muodon.

En usko et se ihan uusi asia on kuitenkaan:-(

Vierailija
57/102 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä enää käyttää?

Sinulla ei liene omakohtaista kokemusta refluksitaudista? Pahimmillaan mahalaukusta kurkkuun polttaa tauotta ja henki ei kulje normaalisti. Tee siinä sitten töitä.

Ongelma on se että vuosikymmenten aikana jo ihminen tuhonnut terveyttään ja saanut kropan sekaisin huonoilla elintavoilla. Sitten kun ruoansulatus prakkaa, etsitään sitä nopeaa helppoa ratkaisua ettei tarvisi muuttaa elintapoja. Ongelmahan ei korjaannu noilla PPI lääkkeillä, ne pitää oireet kurissa jotta voit tuhota elimistöä lisää kahvilla, tupakalla, alkoholilla ja ennenkaikkea LIHALLA JA RASVALLA!

Jos sulla on huono ruoansulatus tai käytät PPI lääkkeitä, liha ja rasva ei sula sun elimistössä ja ongelmasta tulee krooninen. Sun pitäis saada suoliston seinistä se kaikki mätä ryönä pois ja keventää ruoansulatus niin että saat jälleen maksan toimimaan kunnolla. Niin ongelma poistus etkä enää tarvisi noita lääkkeitä. Itse ongelmalle nuo lääkkeet tekevät vain haittaa vaikka ruokatorvi saattaa hetkeksi levon saadakin.

Vierailija
58/102 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet mun tuntemat on taas laihoja. Miten sun yleistämisen nyt kävi?

Vierailija
59/102 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista!

Vierailija
60/102 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olis kyllä hyvä kuulla, käyttikö ne mieslääkärit jotakin niistä, ne kun kuolivatkin. Ei kai saada koskaan kuulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä