Syy virtsankarkailuun?
Tai ei se varsinaisesti karkaa, muutama tippa tulee päivän aikana pikkareihin, haisee hieman ikävälle.
Ongelmaa oli puoli vuotta sitten n. kuukauden ajan, ja nyt taas sitä on alkanut esiintymään.
Synnytyksistä on jo vuosia aikaa, gynekologisesti kaikki kunnossa (kävin keväällä), pissalla käydessä pystyn "katkaisemaan suihkun lihasvoimalla".
Mistähän tää vois johtua?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 16:38"]
Mistäs sä tiedätkään, että se on virtsaa? Ei nimittäin tunnu uskottavalta.
[/quote]
niin, jos se onkin smetanaa
Oisko liian vähän estrogeeniä? Onko jossain vaiheessa kiertoa häiritsevämpää? Kysy gyneltä.
Oisko liian vähän estrogeeniä? Onko jossain vaiheessa kiertoa häiritsevämpää? Kysy gyneltä.
Mistäs sä tiedätkään, että se on virtsaa? Ei nimittäin tunnu uskottavalta.