Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada miehen hienhaju kuriin?

Vierailija
18.08.2020 |

Mieheni on kyllä muuten ihan siisti ja esittelykelpoinen ja pitää kyllä huolta hygieniastaan, mutta hänen kainalohiki haisee aivan helv.etin pahalle. Käyttää dödöä tottakai (jotain perus rexonaa tai mitä milloinkin). Kaikkien hänen paitojen kainalot haisee pesun jälkeenkin aivan jäätävälle. Olen kokeillut pestä 60 asteessa ja etikan kanssa, ei auta. Lisäksi harmittaa, kun kaikki paidat menee hänellä kainaloista heti ihan kamalan näköiseksi, kalliit kauluspaidat ja muut.

Auttakaa!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tukkii hikirauhaset Absolut Torrilla tai antiperspirantilla, niin eikö hiki puske ulos jostain muualta?

No se muualta tuleva hiki ei ole yhtä elämää häiritsevää kuin kainalohiki, mutta kyllä se noin varmaankin menee.

-nro 1

Vierailija
42/47 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakkii housuun niin saa vähän erillaisen hajun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille oma asunto.

Vierailija
44/47 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma, hiki on alkanut haista pistävältä. Ei ole kaiketi muita oireita kun hikoilu on lisääntynyt ja haisee. Ihan reipas kävely tuo kunnon hien, samoin kaikki puuhastelu ja siivoilu kotona. Ongelma on haju. Olen todella huolissani. Olen vasta 30v, enkä keksi mistä tämä muutos johtuu. Absolut torr ja apteekin pesuneste testissä.

Vierailija
45/47 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma, hiki on alkanut haista pistävältä. Ei ole kaiketi muita oireita kun hikoilu on lisääntynyt ja haisee. Ihan reipas kävely tuo kunnon hien, samoin kaikki puuhastelu ja siivoilu kotona. Ongelma on haju. Olen todella huolissani. Olen vasta 30v, enkä keksi mistä tämä muutos johtuu. Absolut torr ja apteekin pesuneste testissä.

Sappisaippua hyvä:-)

Lopeta aromisuolan käyttö - sitä on ravintolaruoassa, sanovat.

Vierailija
46/47 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lasten vanukkaisiin hikijarrua. Toimii meillä.

Vierailija
47/47 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske suihkuun