Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada miehen hienhaju kuriin?

Vierailija
18.08.2020 |

Mieheni on kyllä muuten ihan siisti ja esittelykelpoinen ja pitää kyllä huolta hygieniastaan, mutta hänen kainalohiki haisee aivan helv.etin pahalle. Käyttää dödöä tottakai (jotain perus rexonaa tai mitä milloinkin). Kaikkien hänen paitojen kainalot haisee pesun jälkeenkin aivan jäätävälle. Olen kokeillut pestä 60 asteessa ja etikan kanssa, ei auta. Lisäksi harmittaa, kun kaikki paidat menee hänellä kainaloista heti ihan kamalan näköiseksi, kalliit kauluspaidat ja muut.

Auttakaa!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaa?

Vierailija
22/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot tulee ajella tai karvat pitää hyvin lyhyinä, apteekista tehokasta antiperspiranttia jota lisäillään päivän mittaan. Kainaloiden pesu aamuin ja illoin. 

Joskus vaatteiden pakastaminen vie niistä hajuja, mutta jatkaisin kyllä kaiken pesemistä 60 asteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko riittävästi myös vettä?

Oma hiki ei ole ongelma, mutta olen huomannut, että syömisillä ja veden juonnilla on vaikutusta hien väkevyyteen.

Vierailija
24/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa liikaa? Vähän vaikea uskoa, että treenannut ihminen hikoilisi normaalisti paikoillaan ollessaan eli ylipainoa, huono kuntopohja sekä nestekertymää runsaasti, jolloin pienikin ponnistus tuottaa hien pintaan esim. muutaman rappusen nousu tai sitten on jokin hormonaalinen häiriö johon varaa ajan tutkimuksiin....

Vierailija
25/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absolut torr apteekista. Ja anna niiden hienhajusta pinttyneiden paitojen liota etikkavesi-ämpärissä ennen pesua.

T: Voimakkaasta kainalohikoilusta kärsinyt, mutta absolut torrin avulla siitä eroon päässyt mies

Tarkoitat kai, että ap:n miehen pitää liottaa ja pestä ne paitansa. Ei kai ap ole miehensä paitoja hikoillut pilalle?

En tarkoittanut, sillä ap itse ilmaisi aloituksessa kokeilleensa tuloksetta pinttyneiden paitojen pesua. Jos ap olisi ilmaissut miehensä kokeilleen tuloksettomia pesukonsteja, niin toki olisin suunnannut ohjeeni hänen miehensä suuntaan.

Vierailija
26/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalot tulee ajella tai karvat pitää hyvin lyhyinä, apteekista tehokasta antiperspiranttia jota lisäillään päivän mittaan. Kainaloiden pesu aamuin ja illoin. 

Joskus vaatteiden pakastaminen vie niistä hajuja, mutta jatkaisin kyllä kaiken pesemistä 60 asteessa. 

Ei ole välttämättömyys ajella kainalokarvoja. En itse ole koskaan ajellut ja hyvin toimii tuo Absolut torr.

-nro 1

Vierailija
27/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absolut torr apteekista. Ja anna niiden hienhajusta pinttyneiden paitojen liota etikkavesi-ämpärissä ennen pesua.

T: Voimakkaasta kainalohikoilusta kärsinyt, mutta absolut torrin avulla siitä eroon päässyt mies

Tarkoitat kai, että ap:n miehen pitää liottaa ja pestä ne paitansa. Ei kai ap ole miehensä paitoja hikoillut pilalle?

En tarkoittanut, sillä ap itse ilmaisi aloituksessa kokeilleensa tuloksetta pinttyneiden paitojen pesua. Jos ap olisi ilmaissut miehensä kokeilleen tuloksettomia pesukonsteja, niin toki olisin suunnannut ohjeeni hänen miehensä suuntaan.

Kyllä sinun olisi joka tapauksessa pitänyt osoittaa ohjeet sille jolle työ kuuluu.

Vierailija
28/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämättömyys ajella kainalokarvoja. En itse ole koskaan ajellut ja hyvin toimii tuo Absolut torr.

-nro 1

Karvoihin pinttyy hajua. 

Paha haju - olisiko jokin muu syy? Onko saippua ph-arvoltaan sopiva, ehkä kannattaa kysyä apteekista sopivia tuotteita? Vaikuttaako ruokavalio? Onko ylipainoa, sairauksia?

Erikoistuotteet ja -hoidotkin, jos kyse liikahikoilusta.

Deoranttien lisäksi kannattaa muistaa talkki lisäksi. Tavan deororanteista stickit tehokkaampia kuin suihkeet tai rollonit - hyvänhajuinen merkkituoksu voisi peittää hajuakin?

Vierailija
29/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näitä ole jotain lappujakin kainaloon laitettavaksi, ainakin naisten juhlapukuihin? Sopisivat kai miehillekin?

Onko eri materiaaleissa eroja, kumpi parempi mielelläsi - tekokuitu vai luonnonkuitu? Tekokuitu kuivuu nopeasti -  luonnonkuitu hengittää, mutta ei kastuessaan kuivu nopeasti.

Vierailija
30/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nro 1

Karvoihin pinttyy hajua. 

Paha haju - olisiko jokin muu syy? Onko saippua ph-arvoltaan sopiva, ehkä kannattaa kysyä apteekista sopivia tuotteita? Vaikuttaako ruokavalio? Onko ylipainoa, sairauksia?

Erikoistuotteet ja -hoidotkin, jos kyse liikahikoilusta.

Deoranttien lisäksi kannattaa muistaa talkki lisäksi. Tavan deororanteista stickit tehokkaampia kuin suihkeet tai rollonit - hyvänhajuinen merkkituoksu voisi peittää hajuakin?

Olemme jokainen toki yksilöitä, mutta Absolut torria kun olen käyttänyt, niin kainaloni pysyvät rutikuivina kaikissa tilanteissa saunomista myöten. Kainaloni eivät haise lainkaan, tai ei ainakaan pahalta. Miksi siis ajelisin kainalokarvani?

Vierailija
31/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun olisi joka tapauksessa pitänyt osoittaa ohjeet sille jolle työ kuuluu.

Jessus sentään mitä asian vierestä nillittämistä. No suo anteeksi, kun olin vahingossa jotenkin sovinnistinen tai jotain.

Vierailija
32/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa apteekista tuota jo ehdotettua Absolut torria, toimii todella hyvin. Itse käytän sitä vain kerran viikossa ja hikoilu pysyy kurissa ja hajuttomana. Maksaa n. 13€

Vierailija
33/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa liikaa? Vähän vaikea uskoa, että treenannut ihminen hikoilisi normaalisti paikoillaan ollessaan eli ylipainoa, huono kuntopohja sekä nestekertymää runsaasti, jolloin pienikin ponnistus tuottaa hien pintaan esim. muutaman rappusen nousu tai sitten on jokin hormonaalinen häiriö johon varaa ajan tutkimuksiin....

Tai sitten niin kuuma sisällä, että hikoilee sen vuoksi.

Vierailija
34/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyä voi hyvin monella tavalla, sinnepäin tai perusteellisesti. Tarkasta eka se. Mene vaikka suihkuun mukaan.

Vierailija
35/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ostamassa apteekista tuota jo ehdotettua Absolut torria, toimii todella hyvin. Itse käytän sitä vain kerran viikossa ja hikoilu pysyy kurissa ja hajuttomana. Maksaa n. 13€

Itselleni tämä tuote oli kyllä huippulöytö. Tällaista olen valmis mainostamaan ilmaiseksi milloin vain. Parhaimmillaan minulla meni 16 päivää ennen kuin havaitsin ensimmäisen hikitipan kainalossani, mutta kerran oikein olan takaa kahvia kitatessani ekat hiet tulivat jo kolmen päivän jälkeen. Ilman Absolut torria kainaloni olisivat uineet hiestä. Paras tuote ikinä.

-nro1

Vierailija
36/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hoitamaton perussairaus kuten diabetes, MS-tauti jne. voi pistää hien haisemaan vahvasti. Läheiseni kohdalla kävi näin, vaatteisiin alkoi pinttymään kamala haju vaikka kyseessä ennen haiskahtamaton, päivittäin peseytyvä pienikokoinen nainen. 

Vierailija
37/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wc-ankkaa kainaloihin.

Vierailija
38/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuta mies sohvaan. Tosin sen jälkeen haisee perseelle. Ojasta allikkoon siis.

Vierailija
39/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tukkii hikirauhaset Absolut Torrilla tai antiperspirantilla, niin eikö hiki puske ulos jostain muualta?

Vierailija
40/47 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pidä kuriin saada... Suorastaan elän hien hajusta, ah mitä muistoja.