Sinut on kutsuttu synttäreille, vietkö lahjan?
Sinut on kutsuttu synttäreille, vietkö lahjan? Kuuluuko mielestäsi viedä? Ja jos et vie, niin miksi et?
Kommentit (12)
Joillakin ei ole kauheasti varaa, mutta jos on kyse vaikka lapsesta tai nuoresta niin todella edullisesti löytyy vaikka koruja tai lippis, karkkia, joku pieni lelu riippuen toki iästä. Ja ainahan voi vähän aikaa säästää, jos kalliimpaa haluaa ostaa.
Riippuu minkä ikäinen päivänsankari. Aikuiselle riittää kukat ja/tai viinipullo. Lapselle vien lahjan.
(en lue kukkia tai viinipulloa lahjaksi vaan ihan hyväksi tavaksi mihin tahansa illanviettoon mennessä, jollei sitten ole kyse jostain arvopullosta)
Kukaan ei muista syntymäpäiviäni niin miksi minäkään muistaisin. Sitä saa mitä tilaa.
Vien paitsi niissä tapauksissa joissa on sanottu että mitään lahjaa ei tarvitse tuoda.
En vie koska mua ei koskaan kutsuta synttäreille tai muihinkaan juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei muista syntymäpäiviäni niin miksi minäkään muistaisin. Sitä saa mitä tilaa.
Ei muista vaikka pidät juhlat ja kutsut ihmiset juhliin?
Vierailija kirjoitti:
En vie koska mua ei koskaan kutsuta synttäreille tai muihinkaan juhliin.
Ok, mutta aloituksessa lukee että sinut on kutsuttu, niin vietkö silloin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä ikäinen päivänsankari. Aikuiselle riittää kukat ja/tai viinipullo. Lapselle vien lahjan.
(en lue kukkia tai viinipulloa lahjaksi vaan ihan hyväksi tavaksi mihin tahansa illanviettoon mennessä, jollei sitten ole kyse jostain arvopullosta)
Kyllä mä lasken kukat ja viinipullon lahja-kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä lasken kukat ja viinipullon lahja-kategoriaan.
Minä en, ne ovat tuliainen ja kiitos siitä että joku on jotain illanistujaisia vaivautunut järjestämään.
Jos joku järjestää vaikka illalliskutsut niin vien vastaavat sinnekin.
Itse vien, koska kuuluu hyviin tapoihin.