Miksi hillut koneella tähän aikaan?
Itse heräsin puoli 2 kun ei vaan ollut enää uni. Keitin kahvit ja taidan juoda pari kaljaa seuraavaksi. Jos vaikka saisi nukuttua vielä muutaman tunnin. Alkoi kesäloma :)
Kommentit (19)
Vedän kännejä kuten kolmena edellisenäkin iltana/yönä.
vedän kalsarikännejä ja kohta pitäs mennä nukkumaan muttakun koko ajan tulee päivityksiä, mihin koen tarvetta vastata :P
Supistukset niin häiritseviä ettei voi nukkua. Jospa tuo vauva kohta syntyis.
Äh, ei vaan nukuta. Selkää särkee. Ja täällä on niin hassuja keskusteluja.
Mietiskelen asioita,kuten kohta alkavaa kouluani.. rahallista pärjäämistä ja yhteiskunnallisia asioita. Mietin myös kuinka auttaa yhtä narkomaania joka tuli tänään juttelemaan kanssani tuolla kaupungilla. En siis ottanut mitään yhteystietoja,mutta nyt harmittelen että olisi varmaan pitänyt. Että jos olisin voinut auttaa jotenkin,vaikka asunnon tai työn saamisessa.
Olisit saanu siitä ikuisen riipan ja se olis pölliny vähintään sun pyörän.
Tulin just baarista ja oon menossa nukkumaan kunhan saan syötyä ensin.
uskaltaskohan mennä koiran kanssa nyt ulos? oon valvonu tähän asti... vituttaa herätä yheksältä kusettamaan tota. Joo, taidan uskaltaa mennä. Soittakaa kytille jos en tuu takas. Pelkään kaikkia Lassukoita ja muita radikaaleja nuoria.
Hahha,no mulla ei ole pyörää ja olen muutenkin vähävarainen nuori äiti. Eli ei mulla oikeastaan ole mitää varastettavaa. Terv,se mietiskelijä
Lähtökohtasesti Lassukoita, Manneja ja narkomaaneja ei voi auttaa.
No sen mä oon huomannut että tällaisia "mielensairauden" omaavia on vaikea auttaa kuten, lassukat,äärimuslimit,ääriuskonnolliset,feministit,sovinistit,rasistit...
Mutta minusta riippuvuuden kanssa painiskelevia ehkä vielä voisi auttaa hyvälle tielle?
Huonoa suomenkieltä,lukioon takaisin...äh
oon feministi. minua voi auttaa. en tosin jaksa määritellä termiä ja olen muutenkin maailman joustavin ihminen.
Töissä olen, valvon yötä täällä ensi- ja turvakodissa :)
No se nyt olikin vähän siinä ja siinä että kuuluuko tuohon listaan...nainen on yleensäkin luontaisesti niin hyvä ihminen, että melkein mikään aate ei tee siitä pahaa.
Koska oon jo herännyt eikä väsytä enää.. :) mein kai liia aikasi nukkuu.. Niistin koko yön, nyt alkoi heinix auttaa ja ootan vielä et burana vie pääkivun pois ja yritän hetken nukkua vielä..
Kiva tulla koirataloon yöksi.. Oon niin tukossa..
ei saa unta koska maha asukki tekee tilaa
Mietin yks juttu.