Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka ihastuvat suhteellisen helposti miehiin?

Vierailija
12.08.2013 |

Itse olen tällainen. Ihastun hyvännäköisiin miehiin ja ajattelen jonkun verran heitä yms. Mutta en tee siis mitään, koska olen naimisissa...

En vaan tiedä mistä tällainen johtuu. Olen ihan aina ihastunut suht. helposti

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastun. Teen pientä nettistalkkausta ja ajattelen, näen päiväunia. Olen myös naimisissa, mutta se ei ole estänyt tekemästä asioita.

Vierailija
2/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry peukutin alaspäin. Mä en tiedä edes ihastukseni nimeä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu peukuta rauhassa ;) Odotin ihan oikeita alapeukkuja. Minä ihastun toki myös tuntemattomiin, naapurinmiehiin, veljen kavereihin, miehen kavereihin, kavereiden miehiin..

Tottakai pidän jotain rotia siinä kenen kanssa menen ihastumista pidemmälle. Ilmeisesti tämä on kuitenkin jotenkin sopimatonta naisihmiselle, tunnen itseni välillä ihmissudeksi.

Vierailija
4/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani en ihastu suunnilleen koskaan ja olen sinkku. Minulla luultavasti kyse itsesuojelusta, teillä ehkä jännityksen hakemisesta arkeen.

Vierailija
5/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mievartalo on vaan niin tavattoman viehättävä :D

Katselin tässä juuri yhdessä kesätapahtumassa pariskuntia että miksi kaikki noi ihanat miehet on noin tavallisten naisten kanssa, kunnes tajusin että niin mähän olen heteronainen, kai ny mun silmään ne miehet on paremman näköisiä.

2/4

Vierailija
6/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin ennen. Suunnilleen joka toiseen vastaantulijaan, jos oli vain suht siisti ja hyvätapainen, ulkonäöllä ei näin muuten ole ollut mitään merkitystä. Nykyisellään, kun olen noihin ihastuksiini tutustunut joskus ja havainnut että ei se totuus aina olekkaan niin ruusuinen kuin mitä päässäni olen maalaillut, en enää meinaa ihastua sitten millään. En usko että parisuhteessa olemisella on mitään merkitystä asiaan, olen aikaisemmissa suhteissani ihastunut hyvinkin monta kertaa. Ehkä sitä on vaan kyynistynyt. Harmittaa, sillä pieni ohimenevä salainen ihastus on piristävä ja mukava tunne. Enkä nyt tarkoita näitä sydäntäriipiviä kouluajan "katselen sinua kolme vuotta etäältä ja itken öisin kun en voi saada sinua" -ihastuksia. Jälkeenpäin ajatellen ihastus olisi luultavasti lakannut samantein jos olisin ikinä kunnolla tutustunut häneen. Heh.

Vierailija
7/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ihastuu helposti, mutta rakastuminen on hänelle vaikeaa. Oletteko muut helposti ihastuvat huomanneet olevanne samanlaisia?

Vierailija
8/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihastun JA rakastun liiankin helposti. Tosin annan asioiden nyt olla, kun olen myöskin naimisissa. Minä en niinkään kroppaa katsele. No, ehkä pitkä saa olla, mutta muuten on tärkeämpää kiltin näköinen, hymyilevä mies. Tuollainen jos katsoo minua enemmän kuin kerran, niin olen jo ihan pyörällä päästäni.

Vierailija
9/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te uskallatte heitättyä, minä en :) Olen saanut pahasti siipeeni, ja äitini toitotti minulle aina, ettei parisuhde tule kestämään, vaikka sellaisen löytäisinkin..

Terkuin: ei-niin-helposti-ihastuva

Vierailija
10/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain :) Olen hyvässä parisuhteessa, ja silti ihastun todella helposti muihin. Yleensä ihastun hyviin keskustelijoihin ja huumoriveikkoihin, ulkonäöllä ei niin väliä. EIhän tunteille mitään voi ja niihin kannattaa suhtautua rennosti. Samalla voi tutkailla, onko omassa suhteessa johonkin asiaan tyytymätön ja heijasteleeko tätä puutetta sitten ihastumisiin. Se voi auttaa ainakin ymmärtämään, mistä taipumus johtuu.

Vierailija
11/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain ihastu, minä rakastun. Se on ahdistavaa. En uskalla edes nettideittailla, koska tiedän että rakastun lähes jokaiseen, ja "jättäminen" sattuu valtavasti minuun vaikka olisi tavattu kerran tai kaksi, vaikka järki sanoisi ettei tällä suhteella ole edellytyksiä. Mistä minä voin tietää kuka olisi minulle (riittävän) oikea kun rakastun päätä pahkaa jokaiseen?

Vierailija
12/12 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihastuu, aivan kaikki. Itse nuorena miehenä voin sanoa nuoren kannan joka on tuo edellämainittu. Itsekin ihastun yhden kuukauden aikana varmaankin kymmenkunta eri naiseen ja kaikki ne naiset kymmenkuntaan eri mieheen, jotka taas kymmenkuntaan eri naiseen jne. Nuorena ollaan hyvinkin avoimia kaikista asioista joista normaalisti puhutaan vain vauva.fi - keskustelupalstalla ja voin käytännössä sanoa kaikkien ikäluokkalaisteni puolesta että ihastuminen on täysin arkipäiväistä. Joka päivä itseasiassa varmasti tulee johonkin ihastututta näin nuorena kun temmellellään pitkin kaupunkia. Jos joku teistä väittää, ettei ihastu helposti tai juuri koskaan, on sitten jonkunlaista ongelmaa, masennusta tai jotain. Ei millään pahalla. Ihastuminen normaalia, aivan kaikille.