Appiukko tuli huoneeseen, kun vaihdoin taaperolle vaippaa
Katsoi sillee härskisti ja tokas: "Ompa sillä pieni pillu!"
Mä meni aivan hämilleni ja laitoin äkkiä vaipan kiinni ja vaatteet ylle. Mitä tuosta nyt pitäis ajatella? Miehelle en ole kertonut isänsä jutuista..
Kommentit (25)
Jopa sanoikin että onpa sillä pieni pylly...
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 15:49"]
Olisiko ap:n mielestä ollut parempi, jos appiukko olisi katsellut katonrajaan ja sanonut, että on tässä ilmoja pidellyt?
[/quote]
No olisi todella.
Jos on tosijuttu, niin todellakin kertoisin miehelle. Enkä jättäisi lasta appiukon kanssa jos en olisi itse paikalla. Tietysti appiukko voi olla vain TODELLA juntti tuon kommenttinsa kanssa, mutta parempi olla liian varovainen kuin huoleton tossa asiassa.
Kälyni on sanonut että ompa meidän pojalla söpö pieni pippeli, ja että pylly on niin soma, että tekisi mieli puraista. Poika on saanut olla siellä yötä kuitenkin.
No joo mut 3#, toi kuullostaa vähä eri asialta ku ap:llä :/
Tosin kuulostaa trollilta.
Aika härskiä pienen tytön vaarilta, ei sivistynyt pappa tuommoisen tyyliin puhu pikku prinsessasta. En kyllä tuommosille hoitoon ainakaan lastani antaisi..jotenkin kuvottavaa.
Kerrot nyt heti miehellesi. Miksi tuollaista asiaa alkaisit salaamaan? äläkä jätä lastatsi yksin ikinä appiukon kanssa.
Jos on provo niin MITÄ helvetin vikaa päässä pitää olla että edes kirjoittaa tollasta??? Olisin kyl tosi huolissani. Hyi olkoon. Aika TODELLA sairas henkilö täytyisi olla.
8:On sitä paljon kummempaakin maailmassa tapahtunut.
kyllä yksi sukulaissetä (omasta lapsuudestani muistan) niin olisi voinu laukoa jotain tollasta... heitti jotain kaksimielisiä kommentteja kun leikin poikapuolisten serkkujen kanssa. Vieläki muistan vaikka olin varmaa alle 8v. No, ilmeniki sitten, että se oli hyväksikäyttäny seksuaalisesti omaa tytärtään 20v aiemmin... Pidin sitä setää lapsena aina jotenkin outona ja vastenmielisenä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 01:16"]
Jos on provo niin MITÄ helvetin vikaa päässä pitää olla että edes kirjoittaa tollasta??? Olisin kyl tosi huolissani. Hyi olkoon. Aika TODELLA sairas henkilö täytyisi olla.
[/quote]
Tuntuu aika samalta kun pidemmät sepustukset miten appi käyttäytyy oudosti, tai lapsi on sanonut jtn outoa sen jälkeen kun ollut apen kanssa yksin jne. Tulee tasaisin välein tänne tarinoimaan.
Naapurissa asuu viisilapsinen perhe ja niillä on usein äidinäiti lapsia hoitamassa. Sitten se mummeli kerää lapsenlapsiaan tuossa pihalla kesäiltaisin ja huutelee niille tyttösille (0-6 v), että "pillun pesuaika!" "pillun pesulle sieltä!" jne. Monta kertaa korvat punasena sitä naista kuunnellut.
Perheen isä on monesti pyydellyt anteeksi anoppinsa käytöstä, mutta onko se hänen pyydettävissään..
Pidän huolta, ettei omat muksut ole enää samaan aikaan pihalla, kun se mummeli on taas omiansa kuttumassa sisään.
12#; kristus! tollanen mamma sais monoa perseeseen jos mun lapsille huutais mitään tollasta!
Yäk! Pidä huoli ap ettei ikinä milloinkaan missään olosuhteissa ole ukkinsa lähellä ilman sinun läsnäoloasi. Ja kerro miehellesi niin hänen reaktio kertoo sulle paljon!
Jos tuo on totta, niin hyi vittu mikä äijä! Ihan sairas täytyy olla.
Tuskin on totta. Täähän on sama tarina ku se missä miehen kaveri sanoi vastaavaa. Eli nyt se oli vaan vaihtunut appiukoksi. Sairasta silti keksiä tuollaista.
ei noin puhuta pienelle lapselle missään tilanteessa. eikä se edes kuulu hänelle tulla katsomaan lasten alapäitä ns. erikseen eikä todellakaan kommentoida!!
sairasta KAIKIN PUOLI:...mä en taatusti jättäis omia lapisani hänelle.
itseni tuntien, leijonaemo kun olen, laittaisin papalle kyllä jauhot suutun...tekisin selväks ettei oo varaa puhua lapsilleni tohon tyyliin...eikä muutenkaan varaa millään tasolla alistaa lapsiani millään tasolla. Kyllä nousee karvat pystyyn kun tällaista lukee.
hyi hemmetti nuita ukkoja....grrr....
t.kahden pienen lapsen äiti
Söpöä! =)