Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukko tuli huoneeseen, kun vaihdoin taaperolle vaippaa

Vierailija
25.08.2013 |

Katsoi sillee härskisti ja tokas: "Ompa sillä pieni pillu!"

Mä meni aivan hämilleni ja laitoin äkkiä vaipan kiinni ja vaatteet ylle. Mitä tuosta nyt pitäis ajatella? Miehelle en ole kertonut isänsä jutuista..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 00:51"]

Kälyni on sanonut että ompa meidän pojalla söpö pieni pippeli, ja että pylly on niin soma, että tekisi mieli puraista. Poika on saanut olla siellä yötä kuitenkin.

[/quote]

Kälysi taitaa tykätä pippelileikeistä?? Yäks! : (

Ja vielä annnat poikaasi sille "hoitoon"..

Vierailija
22/25 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te ämmät olette hysteerisiä... Käsittämätöntä tämä, että pedofiileja ja kaikenmoisia mörköjä nähdään joka puolella, ja kovasti järkytytään jonkun vähä-älyisen appiukon jorinoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko appiukkosi maalainen? Olen asunut lapsuuteni maaseutukylässä, ja tuollaista härskiä läppää sai kuunnella koko ajan. Ei me sitä pidetty muuta kuin mauttomana.

Vierailija
24/25 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat keksiä koko jutun. Jokainen tietää et tyttövauvalla/taaperolla on yllättävän isot sukuelimet suhteessa muuhun kokoon ja ikään. 

Toi on anatominen fakta eikä  sillä ole tekemistä pedofilian  kanssa. 

Vierailija
25/25 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä olisi pitänyt sanoa? Minun mieheni on sitä mieltä, että tyttövauvalla on "nimetön" ja on järkyttynyt, kun höpötän vauvalle vaipanvaihdon yhteydessä, että pestäänpäs pempsu ja pimpsa nyt samalla. Ehkä ap:n appiukko ei oikein tiennyt, mitä olisi sanonut, kun äkkiseltään törmäsi tuohon tilanteeseen. Olisiko ap:n mielestä ollut parempi, jos appiukko olisi katsellut katonrajaan ja sanonut, että on tässä ilmoja pidellyt? Ehkäpä appiukko sitä paitsi ei ollut eläissään nähnyt tyttövauvan haaroväliä ja oli yllättynyt, kuinka pieni värkki vauvalla on. Minusta ainakin vauvalla on ihan äärettömän pieni peräreikä (oli tosi hankala tunkea sinne lääkesuppoa, kun vauva sairastui). En silti pidä itseäni mitenkään seksuaalisesti väärin suuntautuneena, vaikka minulla onkin tuollainen mielipide vauvani intiimiosasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi