Lue keskustelun säännöt.
Tämän palstan "oppien" mukaan
25.08.2013 |
jokaisen tulee olla akateeminen, mieluiten vähintään tohtori. Mikään muu ei ole mitään. Mitenkähän tämä yhteiskunta pyörisi, jos noin olisi? Jos kaikki olisivat papereita pyöritteleviä ylempiä virkamiehiä, tämä maailma pysähtyisi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"ylempiä virkamiehiä" Buhaha.